Ik vind het verdacht. Ben jij mij?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
En ik zat net in het mapje van Wings op mijn externe harde schijf
Gelukkig hebben we de ergste hitte van deze week achter de rug.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
Dit lijkt wel een beetje op 'Het werd zomer' van Rob de Nijs in het intro.
Dat eet ik dus echt nooit. Mijn man lust geen kipquote:
Ik heb vandaag voor het eerst deze week weer een beetje energie. Het werd tijd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de ergste hitte van deze week achter de rug.
Ik smelt wel weg met dit weer... dus misschien tochquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat eet ik dus echt nooit. Mijn man lust geen kip
Kijk.... mooi op tijd voor het weekend dan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst deze week weer een beetje energie. Het werd tijd.
Ja, ik vind het ook lekker, maar om het nu specifiek alleen voor mezelf te gaan kopen is ook weer zo wat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een rare man...
Goed gekruide kippenvleugels zijn zo lekker.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik smelt wel weg met dit weer... dus misschien toch
Gewoon doen. Ze verkopen ze bij kant en klaar bij Jumbo.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook lekker, maar om het nu specifiek alleen voor mezelf te gaan kopen is ook weer zo wat.
Goedenavond Symphonicquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Dat krijg je als je c artiesten draait
Welkom Symph.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:19 schreef Symphonic het volgende:
Dat krijg je als je c artiesten draait
Volgens mij mocht ik die serie niet kijken van mijn ouders.quote:
Te laat op tv, of te veel geweld?quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik die serie niet kijken van mijn ouders.
Kan allebei zijn. Mijn ouders waren vrij streng met zowel bedtijd als wat er te zien was.quote:
Wilden hun dochter beschermen tegen de harde buitenwereld.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan allebei zijn. Mijn ouders waren vrij streng met zowel bedtijd als wat er te zien was.
Maar wel over die van mij:quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:26 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna gaat niet over mijn moeder.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel over die van mij:
ABBA - Mama Mia
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
OepsMaar ik zat wel in de goede stad volgens mij
Mama mia - ABBA
Met dubbel M. Dat heb ik nooit geweten.quote:
Ik altijd mam. Of moeders.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:29 schreef livelink het volgende:
Hoe noemden jullie je moeder? Ik dus altijd Mama, heel soms Mam
Meestal mam, weet ik eigenlijk niet meer goed, ze is al zo lang geleden overledenquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:29 schreef livelink het volgende:
Hoe noemden jullie je moeder? Ik dus altijd Mama, heel soms Mam
quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Meestal mam, weet ik eigenlijk niet meer goed, ze is al zo lang geleden overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |