Ik vind dit zeker mooi.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
Bij de 'normale' liedjes van deze band zou ik zeggen dat het tijd is om de vaatwasser leeg te ruimen maar ze kunnen veel meer dan alleen maar herrie maken.
Between the Buried and Me - Desert Of Song
Dat hebben jullie heel snel gedaan!quote:Op maandag 27 juli 2026 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, de verhuizing was de dag erna.
Het huis is de week erop leeg gehaald en weer een week later al verkocht. Het heeft zelfs niet eens bij de makelaar op de site gestaan.
Bij mij juist wel.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Songs vanavond.
Ik wist niet dat er gedraaid werd, de app meldt het niet meer…
Het huis leeg halen hebben we laten doen, dat was in anderhalve dag klaar. En een berichtje van mijn vader in de buurtapp was genoeg om een goed bod te krijgen.quote:
Zijn ze al een beetje gewend inmiddels?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het huis leeg halen hebben we laten doen, dat was in anderhalve dag klaar. En een berichtje van mijn vader in de buurtapp was genoeg om een goed bod te krijgen.
Dat heeft het bij mij laatst opgelost.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, misschien even opnieuw installeren dan…
Ze moeten vooral heel erg wennen aan het eten want dat is soms niet best maar ze beginnen hun plekje daar steeds meer te vinden.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn ze al een beetje gewend inmiddels?
Bijzonder nummer inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Dit is zo mooi, energiek en toch subtiel…
Ah, dat was bij mijn ouders juist heel erg goed. Ik heb vaak meegegeten. Mijn broertje eet nog steeds regelmatig mee daar. Mijn vader betaalt 20 euro per gast extra voor het avondeten. Ik zie ook een ander oud echtpaar waar de zoon standaard elke avond mee-eet. Maar de setting bij mijn ouders is ook wel restaurantachtig. Je kunt kiezen tussen twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee toetjes.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze moeten vooral heel erg wennen aan het eten want dat is soms niet best maar ze beginnen hun plekje daar steeds meer te vinden.
Het hoefde van mij niet luider hoor. Was precies goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:24 schreef brother52 het volgende:
Electric Six - I Wish This Song Was Louder
Volgens mij hangt het heel erg van de kok af. de ene keer is het prima en dan is het dramatisch slecht.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat was bij mijn ouders juist heel erg goed. Ik heb vaak meegegeten. Mijn broertje eet nog steeds regelmatig mee daar. Mijn vader betaalt 20 euro per gast extra voor het avondeten. Ik zie ook een ander oud echtpaar waar de zoon standaard elke avond mee-eet. Maar de setting bij mijn ouders is ook wel restaurantachtig. Je kunt kiezen tussen twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee toetjes.
Het rock 'n roll-leven is toch kennelijk wel gezonder dan iedereen denkt. Zoveel krasse knarren in de muziekbusiness.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Allebei rond de 80 en nog steeds op wereldtournee.
Petje af…
Nee, dat is bij mijn ouders ook. Het is meestal kiezen tussen vlees of vis, maar als je vegetarisch vraagt verzint de kok wel snel wat.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij hangt het heel erg van de kok af. de ene keer is het prima en dan is het dramatisch slecht.
Ze hebben ook keuze uit 2, krijgen elke weer een lijst en dan kunnen ze aankruisen wat ze willen.
Oh en vegetarisch snappen ze daar nog niet helemaal
Hier viel ie even weg. Paar seconden.....quote:Op maandag 27 juli 2026 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, via de stream te beluisteren…
verdorie, ruim 100 liedjes op de stick gegooid maar die dan net weer niet.quote:
Draai je vanaf een USB stick?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
verdorie, ruim 100 liedjes op de stick gegooid maar die dan net weer niet.
Yep, ik ben niet thuis en kan vanaf hier niet bij mijn NASquote:
Ah…quote:Op maandag 27 juli 2026 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, ik ben niet thuis en kan vanaf hier niet bij mijn NAS
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Welke combi van Bombita's horen we hier?
Die hebben zoveel samenstellingen gehad, dat het niet bij te houden is…
Voor die paar keer vind ik het een beetje overkill om een externe ssd aan te schaffen... alhoewel, een extra backup kan natuurlijk ook handig zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah…
De beperking van een USB stick, hoe groot die soms ook kan zijn, vind ik een soort van drama.
Als ik op locatie draai gingen er voorheen altijd 2 portable harddisks mee.
Tegenwoordig heb je gelukkig SSD drives van 4 of meer TB.
Nooit meer een gebrek aan net die ene song…
Dat laatste ook, ik ben als de dood om mijn digitale collectie kwijt te raken.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor die paar keer vind ik het een beetje overkill om een externe ssd aan te schaffen... alhoewel, een extra backup kan natuurlijk ook handig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |