4-0quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 Ajax - FK Vojvodina | Ziggo Sport
4-0quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 Ajax - FK Vojvodina | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Bezsen
@:Pisces
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
Dan winnen jullie gewoon. Al ligt dat ook wel aan dat Novi Sad niveautje FC Eindhoven is.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfde opstelling als vorige week.
Valt toch wel mee? Vorig seizoen eindigen ze nog boven een club als Partizan en ze doen enkele miljoenenaankopen. Het is normaal gesproken zeker niet minder dan middenmoot Eredivisie.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan winnen jullie gewoon. Al ligt dat ook wel aan dat Novi Sad niveautje FC Eindhoven is.
Jammer.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelfde opstelling als vorige week.
Ik was er vorige week niet van onder de indruk nee.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan winnen jullie gewoon. Al ligt dat ook wel aan dat Novi Sad niveautje FC Eindhoven is.
“Hoe past hij in dit Ajax?”quote:
Als je achter staat en je slingert ze op hoop van zegen de zestien in.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
“Hoe past hij in dit Ajax?”
Aldus de ESPN-verslaggever
Check. En de goal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgen we zeker Albert Mantingh weer…
Een lange haal op dat enorme flatgebouw genot. GROOT STERK LOMPquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je achter staat en je slingert ze op hoop van zegen de zestien in.
Grotere draaicirkel dan Wappie Weghorst kan ie nooit hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lange haal op dat enorme flatgebouw genot. GROOT STERK LOMP
Vaak als ze lomp lopen kunnen ze niet goed voetballen. Heb ik mezelf wijs gemaakt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lange haal op dat enorme flatgebouw genot. GROOT STERK LOMP
Vojvodina Novi Fahrradquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:00 schreef Wotte het volgende:
Je zou zeggen dat Serviers zich wel snel thuis voelen in dit fiets land.
Je hebt met Henrique nu wel weer iemand met goede corners dus is iets van lengte wel lekker.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vaak als ze lomp lopen kunnen ze niet goed voetballen. Heb ik mezelf wijs gemaakt.
Waarom wordt zo iemand niet gecorrigeerd?quote:
Ze hebben hier geen glasvezel te liggen van ziggy. Alleen coax dat weiger ik.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ESPN is nu ook nog 'gratis'.
Ziggygoden.
Hopelijk prikt ie er een paar in. Goeie gozer, jammer dat zijn terugkeer tegenviel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk de afscheidswedstrijd van Dolberg
Volgens mij kaal en breed. Ga je niet redden maat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:01 schreef GGMM het volgende:
God die vent met die megafoon zouden ze ook een rottrap moeten verkopen
quote:
Dan nog zie ik niet hoe het relevant is dat hij kaal isquote:
Of hij heeft na 5 jaar uitgevonden waar de volumeknop zit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:06 schreef Karina het volgende:
volgens mij heeft hij een nieuwe megafoon het klikt nog harder
Marco Bakker mag ik oversteken ja of nee?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax-supporters steken massaal over op 'levensgevaarlijke' weg bij Arena
https://www.at5.nl/artike(...)rlijke-weg-bij-arena
@:kluivert
JA
Kale koppen zijn naar verluidt niet te stoppen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog zie ik niet hoe het relevant is dat hij kaal is
Tsja de meesten kunnen dat niet eens lezen johquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax-supporters steken massaal over op 'levensgevaarlijke' weg bij Arena
https://www.at5.nl/artike(...)rlijke-weg-bij-arena
@:kluivert
JA
Als je Ziggo belt nemen ze op met “Zieko”. Daar kun je weinig van verwachten.quote:
Die is niet meer de Dolberg van vroeger helaas...quote:
Waar is je 29 geblevenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:12 schreef Pisces het volgende:
[..]
Als je Ziggo belt nemen ze op met “Zieko”. Daar kun je weinig van verwachten.
Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Dolberg ooit gescoord sinds zijn terugkeer bij Ajax?
Ik kan het mij niet herinneren.quote:
Niet te lezen neequote:
Je kreeg een Somalier aan de telefoon?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:12 schreef Pisces het volgende:
[..]
Als je Ziggo belt nemen ze op met “Zieko”. Daar kun je weinig van verwachten.
Dat kan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het mij niet herinneren.
Zal wel een uitvinding van Ziggo zijnquote:
De mentions doen mensen vaak zonder 29. En ik wil niet de leuke gesprekken missen.quote:
Nee gewone Nederlanders.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kreeg een Somalier aan de telefoon?
Heb ik het laatste zetje gegeven?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
De mentions doen mensen vaak zonder 29. En ik wil niet de leuke gesprekken missen.
Daar moet toch interesse voor zijn zou je zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Wotte het volgende:
Ik zou Godts opsluiten in het materiaal hok tot 3 september.
De markt moet nog op gang komen ouwe reus.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar moet toch interesse voor zijn zou je zeggen.
Als mensen je username niet eens kunnen onthouden moeten ze lekker oprotten ja togquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
De mentions doen mensen vaak zonder 29. En ik wil niet de leuke gesprekken missen.
Hij wil volgen mij zelf blijven maar goed dat zegt weinig.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar moet toch interesse voor zijn zou je zeggen.
Ja, al heb ik het Danny al 2 jaar geleden gevraagdquote:
Jij bent wel heel vaak met Ziggoquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee gewone Nederlanders.
Zieko. Zicho. Werkelijk elke variant inmiddels gehoord behalve de juiste.
We houden nog steeds van je.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
9/10 keer als mensen belden lag het aan hunzelf.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent wel heel vaak met Ziggo
Dat verbaast me niks want het is één grote zooi bij Ziggo. Niks werkt.
SCOOOOOOOOOOOOPquote:Like Alert
30-07-2026 @ 20:17:10
Pisces heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [Conference League 20:00 uur] Ajax - Vojvodina Novi Sad #2"
ik heb nooit problemen. lijkt ook wel of het beeld opeens scherper isquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand kan meer klagen dat we alleen in eigen topics zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We houden nog steeds van je.
Hopelijk is dit een leuk gesprek?
De Nigeriaanse flamingo, steunt op zijn middelste beenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat naakt achter z'n shirt
1.97m, grote kansquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Nigeriaanse flamingo, steunt op zijn middelste been
Maar Twente wacht nu wel op ons.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:17 schreef Pisces het volgende:
[..]
Niemand kan meer klagen dat we alleen in eigen topics zijn.
Ebola?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blind gaat september niet eens halen.
Hier anders totaal geen problemen meer, boos Twitter berichtje deed wonderen. Had ineens de 3e lijns helpdesk ipv zo'n call center kneusje.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt totaal geen problemen maar je moest wel een boos twitterbericht sturenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hier anders totaal geen problemen meer, boos Twitter berichtje deed wonderen. Had ineens de 3e lijns helpdesk ipv zo'n call center kneusje.
Oei, @maxi-mus krijgt er van langsquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hier anders totaal geen problemen meer, boos Twitter berichtje deed wonderen. Had ineens de 3e lijns helpdesk ipv zo'n call center kneusje.
Geef hem wat meer tijd, vorig jaar nooit echt de kans gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Gloukh heeft ook echt teveel kansen nodig, die begon leuk vorig jaar maar handelingssnelheid is echt te traag
Jaren geleden jaartje bijbaantje gehad ja. Ik voel me nu niet meer verantwoordelijk voor eventuele misstanden!quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij zat vroeger bij de Ziggo helpdesk toch
Maar hij noemt hetgeen je deed een call center kneusjequote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaren geleden jaartje bijbaantje gehad ja. Ik voel me nu niet meer verantwoordelijk voor eventuele misstanden!
Het feit dat je niet direct doorhad wat hij bedoelde bewijst wel dat je er zo weer aan de slag kanquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaren geleden jaartje bijbaantje gehad ja. Ik voel me nu niet meer verantwoordelijk voor eventuele misstanden!
Is toch geen poremquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:22 schreef Black-Death het volgende:
Michel kan wel een bh dragen trouwens
Zei je ook Zieko?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar hij noemt hetgeen je deed een call center kneusje
Ik begreep het wel ik voelde me alleen niet aangesproken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je niet direct doorhad wat hij bedoelde bewijst wel dat je er zo weer aan de slag kan
Farioli was wel lekker fitquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch geen porem
Ik vind dat we af moeten van trainers met overgewicht. Je geeft trainingen aan professionals.
Ohquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begreep het wel ik voelde me alleen niet aangesproken.
OANT SJEN BY ZIEKOquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar waarschijnlijk was het wel slecht te verstaan want noorden.
Als ik daar nu nog had gewerkt hing ik zelf aan de lijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan heb je een terechte carrierestap gemaakt
Hoogstens op de rommelmarkt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef fetX het volgende:
Dolberg zet zichzelf niet echt in de etalage.
Fitter dan Jude?quote:
Prima spits voor Feyenoord ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef fetX het volgende:
Dolberg zet zichzelf niet echt in de etalage.
Dat dan weer nietquote:
Op een gegeven moment word je wel gek op zo'n klantenservice jaquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik daar nu nog had gewerkt hing ik zelf aan de lijn.
Dit speelde jaren geleden. Ziggo had toen echt een compleet achterlijke abuse afdeling.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vond het een tijdje best leuk maar je mensbeeld wordt er niet per se veel beter van zeg maar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je wel gek op zo'n klantenservice ja
Wij hadden ook altijd zo'n eenzame vrouw die maar bleef bellen. Toen gingen we uit verveling de merknaam steeds verbasteren als ze belde
Messi is er niks bij.quote:
Dit zou een uitspraak van Kim Holland bij een gangbang met blinden kunnen zijnquote:
Die zullen het wel weer verpesten voor ONS.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik verleg voorzichtig de focus op Twente.
Wilt u de router resetten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit speelde jaren geleden. Ziggo had toen echt een compleet achterlijke abuse afdeling.
Call center kneusje kwam overigens van de 3e lijns netwerk boy
Woutje in de spits zie ik.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Genantquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit speelde jaren geleden. Ziggo had toen echt een compleet achterlijke abuse afdeling.
Call center kneusje kwam overigens van de 3e lijns netwerk boy
Die moeten lekker de ECL in. Kunnen ze best wat puntjes pakken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zullen het wel weer verpesten voor ONS.
Ik ben bang dat die richting Conference League gaanquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Laat dat maar aan Sjon over.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zullen het wel weer verpesten voor ONS.
Beter voor zequote:Op donderdag 30 juli 2026 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die richting Conference League gaan
En dan valt de telefoon weg weer een klant afgehandeldquote:
Hans Vincent?quote:
Aidsquote:
quote:
Het verbaast me eigenlijk wel dat daar nog geen club voor is gekomen. Maar goed, transferperiode is nog lang.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die gaat op laatste transferdag alsnog weg
Ik mis het WKquote:
Jordi is slechts nog één uitgaande transfer bij een adoratietopic vandaan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:34 schreef GGMM het volgende:
De dag dat Wijndal Ajax verlaat trek ik een flesje champagne open
65 miljoen dus.quote:
Ik was te snel met mijn lofuitingquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wijndalgod laat zijn man uit zn rug komen
Schitterend
Nadruk op makkelijkquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
‘Makkelijk tweede’ aldus user @:Wotte
Top OSSquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Met welke Nederlandse Eredivisie club zou je Vojvodina vergelijken?
Wat lengte nodig. Type Dies Janse.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Woekerende ziekte bij Ajax als het gaat om stilstaande situaties tegen
Ik ookquote:
Ze komen voor tegen Ajax dus vorig jaar had het elke club kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Met welke Nederlandse Eredivisie club zou je Vojvodina vergelijken?
Die gast liep weg bij Bouwman, die is rond de 1.90 volgens mijquote:
Jij ook sterkte gewenst!quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:42 schreef Black-Death het volgende:
Kan onze nieuwe sterkte neger al invallen?
Die hep nog geen werkvergunning.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:42 schreef Black-Death het volgende:
Kan onze nieuwe sterkte neger al invallen?
Jij bent ook 87quote:
uh dat klopt wel jaquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent ook 87
Jij bent alweer vergeten wat je vanmorgen gegeten hebt
Bijna twee meterquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gast liep weg bij Bouwman, die is rond de 1.90 volgens mij
Dan smaakt die thee toch wat lekkerder hequote:
Al opgemerkt, geen antwoordquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:51 schreef Black-Death het volgende:
Wat betekenen die streepjes bij de score bij Twente?
Beschikbare wissels, is mijn gok nu.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al opgemerkt, geen antwoord
3rr0r in VBL / [UEL/ECL live topic] #159 GOAAAAAAAAAL
Ja dat zei Mexi netquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Beschikbare wissels, is mijn gok nu.
Wanbeleid.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, geen Slot.
Dan wordt het dus Reiziger
Nee joh gewoon Heitinga...quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, geen Slot.
Goh dat zagen we nou echt niet aankomenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, geen Slot.
Hallo Tong.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen we Ron Jans nog uit z'n pensioen halen.
Totale farcequote:Op donderdag 30 juli 2026 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, geen Slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |