Het feit dat je niet direct doorhad wat hij bedoelde bewijst wel dat je er zo weer aan de slag kanquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaren geleden jaartje bijbaantje gehad ja. Ik voel me nu niet meer verantwoordelijk voor eventuele misstanden!
Is toch geen poremquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:22 schreef Black-Death het volgende:
Michel kan wel een bh dragen trouwens
Zei je ook Zieko?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaren geleden jaartje bijbaantje gehad ja. Ik voel me nu niet meer verantwoordelijk voor eventuele misstanden!
Dat mag.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar hij noemt hetgeen je deed een call center kneusje
Ik begreep het wel ik voelde me alleen niet aangesproken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je niet direct doorhad wat hij bedoelde bewijst wel dat je er zo weer aan de slag kan
Farioli was wel lekker fitquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch geen porem
Ik vind dat we af moeten van trainers met overgewicht. Je geeft trainingen aan professionals.
Ohquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begreep het wel ik voelde me alleen niet aangesproken.
OANT SJEN BY ZIEKOquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar waarschijnlijk was het wel slecht te verstaan want noorden.
Als ik daar nu nog had gewerkt hing ik zelf aan de lijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan heb je een terechte carrierestap gemaakt
Hoogstens op de rommelmarkt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef fetX het volgende:
Dolberg zet zichzelf niet echt in de etalage.
Fitter dan Jude?quote:
Prima spits voor Feyenoord ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef fetX het volgende:
Dolberg zet zichzelf niet echt in de etalage.
Dat dan weer nietquote:
Op een gegeven moment word je wel gek op zo'n klantenservice jaquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik daar nu nog had gewerkt hing ik zelf aan de lijn.
Dit speelde jaren geleden. Ziggo had toen echt een compleet achterlijke abuse afdeling.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik vond het een tijdje best leuk maar je mensbeeld wordt er niet per se veel beter van zeg maar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment word je wel gek op zo'n klantenservice ja
Wij hadden ook altijd zo'n eenzame vrouw die maar bleef bellen. Toen gingen we uit verveling de merknaam steeds verbasteren als ze belde
Messi is er niks bij.quote:
Dit zou een uitspraak van Kim Holland bij een gangbang met blinden kunnen zijnquote:
Die zullen het wel weer verpesten voor ONS.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik verleg voorzichtig de focus op Twente.
Wilt u de router resetten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit speelde jaren geleden. Ziggo had toen echt een compleet achterlijke abuse afdeling.
Call center kneusje kwam overigens van de 3e lijns netwerk boy
Woutje in de spits zie ik.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Genantquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit speelde jaren geleden. Ziggo had toen echt een compleet achterlijke abuse afdeling.
Call center kneusje kwam overigens van de 3e lijns netwerk boy
Die moeten lekker de ECL in. Kunnen ze best wat puntjes pakken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zullen het wel weer verpesten voor ONS.
Ik ben bang dat die richting Conference League gaanquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Laat dat maar aan Sjon over.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zullen het wel weer verpesten voor ONS.
Beter voor zequote:Op donderdag 30 juli 2026 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die richting Conference League gaan
En dan valt de telefoon weg weer een klant afgehandeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |