De mentions doen mensen vaak zonder 29. En ik wil niet de leuke gesprekken missen.quote:
Nee gewone Nederlanders.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kreeg een Somalier aan de telefoon?
Heb ik het laatste zetje gegeven?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
De mentions doen mensen vaak zonder 29. En ik wil niet de leuke gesprekken missen.
Daar moet toch interesse voor zijn zou je zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Wotte het volgende:
Ik zou Godts opsluiten in het materiaal hok tot 3 september.
De markt moet nog op gang komen ouwe reus.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar moet toch interesse voor zijn zou je zeggen.
Als mensen je username niet eens kunnen onthouden moeten ze lekker oprotten ja togquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
De mentions doen mensen vaak zonder 29. En ik wil niet de leuke gesprekken missen.
Hij wil volgen mij zelf blijven maar goed dat zegt weinig.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar moet toch interesse voor zijn zou je zeggen.
Ja, al heb ik het Danny al 2 jaar geleden gevraagdquote:
Jij bent wel heel vaak met Ziggoquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee gewone Nederlanders.
Zieko. Zicho. Werkelijk elke variant inmiddels gehoord behalve de juiste.
We houden nog steeds van je.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
9/10 keer als mensen belden lag het aan hunzelf.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent wel heel vaak met Ziggo
Dat verbaast me niks want het is één grote zooi bij Ziggo. Niks werkt.
SCOOOOOOOOOOOOPquote:Like Alert
30-07-2026 @ 20:17:10
Pisces heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [Conference League 20:00 uur] Ajax - Vojvodina Novi Sad #2"
ik heb nooit problemen. lijkt ook wel of het beeld opeens scherper isquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand kan meer klagen dat we alleen in eigen topics zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We houden nog steeds van je.
Hopelijk is dit een leuk gesprek?
De Nigeriaanse flamingo, steunt op zijn middelste beenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat naakt achter z'n shirt
1.97m, grote kansquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Nigeriaanse flamingo, steunt op zijn middelste been
Maar Twente wacht nu wel op ons.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:17 schreef Pisces het volgende:
[..]
Niemand kan meer klagen dat we alleen in eigen topics zijn.
Ebola?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Blind gaat september niet eens halen.
Hier anders totaal geen problemen meer, boos Twitter berichtje deed wonderen. Had ineens de 3e lijns helpdesk ipv zo'n call center kneusje.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt totaal geen problemen maar je moest wel een boos twitterbericht sturenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hier anders totaal geen problemen meer, boos Twitter berichtje deed wonderen. Had ineens de 3e lijns helpdesk ipv zo'n call center kneusje.
Oei, @maxi-mus krijgt er van langsquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Hier anders totaal geen problemen meer, boos Twitter berichtje deed wonderen. Had ineens de 3e lijns helpdesk ipv zo'n call center kneusje.
Geef hem wat meer tijd, vorig jaar nooit echt de kans gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Gloukh heeft ook echt teveel kansen nodig, die begon leuk vorig jaar maar handelingssnelheid is echt te traag
Jaren geleden jaartje bijbaantje gehad ja. Ik voel me nu niet meer verantwoordelijk voor eventuele misstanden!quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij zat vroeger bij de Ziggo helpdesk toch
Maar hij noemt hetgeen je deed een call center kneusjequote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaren geleden jaartje bijbaantje gehad ja. Ik voel me nu niet meer verantwoordelijk voor eventuele misstanden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |