De mentions doen mensen vaak zonder 29. En ik wil niet de leuke gesprekken missen.quote:
Nee gewone Nederlanders.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kreeg een Somalier aan de telefoon?
Heb ik het laatste zetje gegeven?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
De mentions doen mensen vaak zonder 29. En ik wil niet de leuke gesprekken missen.
Daar moet toch interesse voor zijn zou je zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Wotte het volgende:
Ik zou Godts opsluiten in het materiaal hok tot 3 september.
De markt moet nog op gang komen ouwe reus.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar moet toch interesse voor zijn zou je zeggen.
Als mensen je username niet eens kunnen onthouden moeten ze lekker oprotten ja togquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
De mentions doen mensen vaak zonder 29. En ik wil niet de leuke gesprekken missen.
Hij wil volgen mij zelf blijven maar goed dat zegt weinig.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar moet toch interesse voor zijn zou je zeggen.
Ja, al heb ik het Danny al 2 jaar geleden gevraagdquote:
Jij bent wel heel vaak met Ziggoquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nee gewone Nederlanders.
Zieko. Zicho. Werkelijk elke variant inmiddels gehoord behalve de juiste.
We houden nog steeds van je.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:14 schreef Pisces het volgende:
[..]
9/10 keer als mensen belden lag het aan hunzelf.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent wel heel vaak met Ziggo
Dat verbaast me niks want het is één grote zooi bij Ziggo. Niks werkt.
SCOOOOOOOOOOOOPquote:Like Alert
30-07-2026 @ 20:17:10
Pisces heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [Conference League 20:00 uur] Ajax - Vojvodina Novi Sad #2"
ik heb nooit problemen. lijkt ook wel of het beeld opeens scherper isquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent wel heel vaak met Ziggo
Dat verbaast me niks want het is één grote zooi bij Ziggo. Niks werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |