Het feit dat je niet direct doorhad wat hij bedoelde bewijst wel dat je er zo weer aan de slag kanquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaren geleden jaartje bijbaantje gehad ja. Ik voel me nu niet meer verantwoordelijk voor eventuele misstanden!
Is toch geen poremquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:22 schreef Black-Death het volgende:
Michel kan wel een bh dragen trouwens
Zei je ook Zieko?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaren geleden jaartje bijbaantje gehad ja. Ik voel me nu niet meer verantwoordelijk voor eventuele misstanden!
Dat mag.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar hij noemt hetgeen je deed een call center kneusje
Ik begreep het wel ik voelde me alleen niet aangesproken.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je niet direct doorhad wat hij bedoelde bewijst wel dat je er zo weer aan de slag kan
Farioli was wel lekker fitquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch geen porem
Ik vind dat we af moeten van trainers met overgewicht. Je geeft trainingen aan professionals.
Ohquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begreep het wel ik voelde me alleen niet aangesproken.
OANT SJEN BY ZIEKOquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar waarschijnlijk was het wel slecht te verstaan want noorden.
Als ik daar nu nog had gewerkt hing ik zelf aan de lijn.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Dan heb je een terechte carrierestap gemaakt
Hoogstens op de rommelmarkt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef fetX het volgende:
Dolberg zet zichzelf niet echt in de etalage.
Fitter dan Jude?quote:
Prima spits voor Feyenoord ofzoquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:24 schreef fetX het volgende:
Dolberg zet zichzelf niet echt in de etalage.
Dat dan weer nietquote:
Op een gegeven moment word je wel gek op zo'n klantenservice jaquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik daar nu nog had gewerkt hing ik zelf aan de lijn.
Dit speelde jaren geleden. Ziggo had toen echt een compleet achterlijke abuse afdeling.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |