“Hoe past hij in dit Ajax?”quote:
Als je achter staat en je slingert ze op hoop van zegen de zestien in.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
“Hoe past hij in dit Ajax?”
Aldus de ESPN-verslaggever
Check. En de goal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Krijgen we zeker Albert Mantingh weer…
Een lange haal op dat enorme flatgebouw genot. GROOT STERK LOMPquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je achter staat en je slingert ze op hoop van zegen de zestien in.
Grotere draaicirkel dan Wappie Weghorst kan ie nooit hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lange haal op dat enorme flatgebouw genot. GROOT STERK LOMP
Vaak als ze lomp lopen kunnen ze niet goed voetballen. Heb ik mezelf wijs gemaakt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een lange haal op dat enorme flatgebouw genot. GROOT STERK LOMP
Vojvodina Novi Fahrradquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:00 schreef Wotte het volgende:
Je zou zeggen dat Serviers zich wel snel thuis voelen in dit fiets land.
Je hebt met Henrique nu wel weer iemand met goede corners dus is iets van lengte wel lekker.quote:Op donderdag 30 juli 2026 19:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vaak als ze lomp lopen kunnen ze niet goed voetballen. Heb ik mezelf wijs gemaakt.
Waarom wordt zo iemand niet gecorrigeerd?quote:
Ze hebben hier geen glasvezel te liggen van ziggy. Alleen coax dat weiger ik.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ESPN is nu ook nog 'gratis'.
Ziggygoden.
Hopelijk prikt ie er een paar in. Goeie gozer, jammer dat zijn terugkeer tegenviel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk de afscheidswedstrijd van Dolberg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |