SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Volgens mij werd er alleen een vraag gesteld. Volgens mij verwacht niemand iets van CL op dit moment.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen zin om er een smiley bij te plakken.![]()
En het speelt ook mee dat er bij iedere meet altijd wat late aanmelders zijn. De ene keer kan het wel, maar nu kan het gewoon echt niet tenzij er ergens in de keten een uitvaller is. Het gedoe wat CL nu krijgt, verdient ze gewoon niet.
Als er de komende dagen toch een afhaker is dan laten we het weten. Of naja @CherryLips hopelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind het lief dat @:Cherrylips heeft geprobeerd. Ik verwijt haar niks.
Als je wel dat gevoel hebt, mijn excuses.
Het is mijn eigen fout geweest dat ik laat door gaf. Dan ga ik mijn zaterdag anders besteden.
Ik zie jullie wel bij de volgende meet.
Hopelijk haakt Stig niet af.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er de komende dagen toch een afhaker is dan laten we het weten. Of naja @:cherrylips hopelijk.
Misschien dan ook wat dichterbij voor je, maar dat is lastig voor de Hollanders en Brabanders.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het is mijn eigen fout geweest dat ik laat door gaf. Dan ga ik mijn zaterdag anders besteden.
Maar ik moet nu ook 2.5 uur met de trein.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dan ook wat dichterbij voor je, maar dat is lastig voor de Hollanders en Brabanders.
Nederland houdt op boven Zwolle.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dan ook wat dichterbij voor je, maar dat is lastig voor de Hollanders en Brabanders.
Als m'n geheugen meewerkt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er de komende dagen toch een afhaker is dan laten we het weten. Of naja @:cherrylips hopelijk.
Jij ook bent ook leukquote:
ze wil bij stig op schoot heeft ze al twee keer laten doorschemeren met een zaklampquote:
Maar nu is het nog een beetje centraal. Ik kan het ook wel in Den Bosch organiserenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moet nu ook 2.5 uur met de trein.
Kan ik die jongen ook weer blij maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze wil bij stig op schoot heeft ze al twee keer laten doorschemeren met een zaklamp
of thailandquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nu is het nog een beetje centraal. Ik kan het ook wel in Den Bosch organiseren
Als het in Den Bosch was geweest dan was ik zeker niet gekomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nu is het nog een beetje centraal. Ik kan het ook wel in Den Bosch organiseren
Mja, op het moment dat ik aangeef dat de toko oprecht vol zit omdat ik het letterlijk 5 seconden daarvoor bekeken heb, ben ik agressief.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij werd er alleen een vraag gesteld. Volgens mij verwacht niemand iets van CL op dit moment.
Maar oke. Joe
Ja nee, ligt aan mij. Zoals alles. Altijd.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, op het moment dat ik aangeef dat de toko oprecht vol zit omdat ik het letterlijk 5 seconden daarvoor bekeken heb, ben ik agressief.
Not sure if "me problem".
psstquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nee, ligt aan mij. Zoals alles. Altijd.
Niet zo negatief doen over jezelf.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alles is toch al lastig.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind je doorgaans oprecht een leuke poster, maar hier kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
*moet hier eens over nadenken*quote:
Ja ik ben er niet bij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat m'n meets toch populair zijn trouwens
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*moet hier eens over nadenken*
Quitterquote:
Gewoon doen, man. Lamlul.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*moet hier eens over nadenken*
Daarom zei ik ook als er nog een afhaker komt krijgt ze wel bericht.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is die meet waarvoor het Grote Afzeggen nog moet beginnen toch? Het komt wel weer goed allemaal. One way or another
Ik zeg toch ook "komt zo op mij over" en "ligt aan mij"? Hoef jij dus ook niets mee. Het gaat gewoon kut met mij dus het ligt aan mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind je doorgaans oprecht een leuke poster, maar hier kan ik niets mee.
Heb je Paralives al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "komt zo op mij over" en "ligt aan mij"? Hoef jij dus ook niets mee. Het gaat gewoon kut met mij dus het ligt aan mij.
Goed. Sims opstarten, Fok afsluiten. Joe.
Ik zou het iig leuk vinden als je er een volgende keer wel bij bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "komt zo op mij over" en "ligt aan mij"? Hoef jij dus ook niets mee. Het gaat gewoon kut met mij dus het ligt aan mij.
Goed. Sims opstarten, Fok afsluiten. Joe.
Zou het niet weten, heb er maar 1000+ ontmoet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meetings ja, meets niet zo.
Maar wij Fokkers zijn eng.
Weet ze niks van je verledenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan uitleggen wat ik ga doen en daar heb ik geen zin in.
Ik kom gewoonquote:
Zoals het hoort.quote:
Sommige dingen moet je gescheiden houden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ze niks van je verledenVerstandig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ze niks van je verledenVerstandig.
...je hebt zo'n beetje alle posters van de afgelopen paar maanden gemeet?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou het niet weten, heb er maar 1000+ ontmoet.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:03 schreef rival het volgende:
Hey vraagje,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Lolquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...je hebt zo'n beetje alle posters van de afgelopen paar maanden gemeet?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of met haar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodat jij daarna met mij kan samenwonen zeker?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:08 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Correct, daarom moet je naast mij zitten zodat ik de rest van de tafel kan beschermen van jouw engheidquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:18 schreef rival het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Spiegel op tafel en je kan jezelf meeten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:24 schreef dud0r het volgende:
Boh morgen ga ik in m'n eentje vreetmeeten.of heet het dan gewoon vreten?
Oh ja dat is wel een goede.quote:
En dan zeker de hele tijd knipogenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een goede.
Zit ik met de leukste persoon van de KSC aan tafel
Dat kan niet want morgen ben ik er niet bij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nodig jezelf uit!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan niet want morgen ben ik er niet bij.
en verleidelijk langs m'n lippen likkenquote:
Oh jammer zeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb even op de lijst gekeken van deelnemers en jij staat er niet op inderdaad.quote:
Raarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb even op de lijst gekeken van deelnemers en jij staat er niet op inderdaad.
Wat vind lilak hier van?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie is daar schuldig aan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:40 schreef Ama het volgende:
Fucking irritant als je bureau onder de kruimels ligt.
Soms gebeuren dat soort dingen.quote:
Die is van te voren ingelicht hierover.quote:
Eet dan niet achter je bureauquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:40 schreef Ama het volgende:
Fucking irritant als je bureau onder de kruimels ligt.
kaboutertjesquote:
Met rode puntmutsen?quote:
Lijkt me ook helemaal niet praktisch, moet je eerst dat bureau aan de kant schuiven en er dan achter gaan zittenquote:
Daarom staat mijn bureau altijd achterstevorenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niet praktisch, moet je eerst dat bureau aan de kant schuiven en er dan achter gaan zitten
Eens. Hopelijk rond het weekend weer eens fatsoenlijk beter. Blijf maar kwakkelen.quote:
Ik heb geen bureau dus ik eet gewoon netjes aan de keukentafel, geen gedoetjes met waar je moet zittenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom staat mijn bureau altijd achterstevoren
Beterschap manquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk rond het weekend weer eens fatsoenlijk beter. Blijf maar kwakkelen.
Eten op de bank.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen bureau dus ik eet gewoon netjes aan de keukentafel, geen gedoetjes met waar je moet zitten
... Tenzij je ballie bent. Dan is er geen plek.quote:
En is er geen eettafelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Tenzij je ballie bent. Dan is er geen plek.
Bier met kippensoepsmaak hoor ik?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beterschap manVeul kippensoepjes eten!
Ik eet eigenlijk ook gewoon aan tafel of op de bank.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen bureau dus ik eet gewoon netjes aan de keukentafel, geen gedoetjes met waar je moet zitten
Je bankquote:
Dat is gewoon kutquote:
Eet je niet boven een bord ofzoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan heb ik weer kruimels op de salontafel en/of vloer.
Dit klinkt...euh....exotisch?quote:
In wat voor kraakpand woon jij?quote:
salontafel?quote:
Want bier.quote:
Waar komen die kruimels vandaan dan?quote:
Kan alleen de titel zien want bol maar dat is wellicht geen gek idee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:03 schreef dud0r het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ngbakje/11367/57542/
Misschien moet je deze halen @:ama
Geen kruimels meer op je bureau of bank
lekker makkelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:03 schreef mschol het volgende:
ik heb een salon tafel en een eettafel
alleen beide zijn rotzooi magneten voor mij
Wel een beetje hoorquote:
hoort erbijquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:06 schreef dud0r het volgende:
Waarom is m'n muziek zulke bagger aan het voorschotelen? Leuk zo'n "radio" functie maar er komt echt complete stront voorbij
Heb je geen Bruno Sars block er op staan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:06 schreef dud0r het volgende:
Waarom is m'n muziek zulke bagger aan het voorschotelen? Leuk zo'n "radio" functie maar er komt echt complete stront voorbij
Nee er komt van die vieze uptempo voorbij. Dat wil ik toch helemaal niet luisteren.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen Bruno Sars block er op staan?
hier wel, de stoelen zijn prima geschikt voor mijn broeken. de tafel staat momenteel een lege doos, een dienblad met wat minirommeltjes en de ninja staat op de andere hoekquote:
met een bordje er onder?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:06 schreef mschol het volgende:
eet overigens vrijwel altijd achter mn pc aan bureau
Ik weet niet wat vieze uptempo isquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee er komt van die vieze uptempo voorbij. Dat wil ik toch helemaal niet luisteren.
Ik zou het zo houden.quote:
Bleh.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee er komt van die vieze uptempo voorbij. Dat wil ik toch helemaal niet luisteren.
Kijk jij snapt hetquote:
meestal het bakje van de kant en klaar maaltijd, maar anders wel een bord eronder jaquote:
lego model over tafel verspreid, vorige week veel losse rommels opgeruimd,quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel, de stoelen zijn prima geschikt voor mijn broeken. de tafel staat momenteel een lege doos, een dienblad met wat minirommeltjes en de ninja staat op de andere hoek
je wilt in slaap gesust worden door van zie veel te rustige muziek.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
verstandigquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal het bakje van de kant en klaar maaltijd, maar anders wel een bord eronder ja
de enige lego staat in mijn windlicht.quote:[..]
lego model over tafel verspreid, vorige week veel losse rommels opgeruimd,
stoelen misbruik ik ook voor was, dat wel
Nee ik wil gewoon m'n industrial en millenium hardcore horen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je wilt in slaap gesust worden door van zie veel te rustige muziek.
of mis ik hier wat?
Nee, daar zit nog wel een heel groot stuk muziek met hoge bpm tussen voor het slaapliedjes worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je wilt in slaap gesust worden door van zie veel te rustige muziek.
of mis ik hier wat?
Zet dat dan ook gewoon opquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon m'n industrial en millenium hardcore horen.
Lekker r_AW - Fragments of the future aanzetten danquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon m'n industrial en millenium hardcore horen.
Dat had ik aangeklikt maar dan gaat die vanzelf andere liedjes spelen. Maar YT music vindt dat blijkbaar allemaal hetzelfde genre muziek.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker r_AW - Fragments of the future aanzetten dan
Oh is dat weer te soft voor jequote:
Ligt eraan hoe je soft definieert. Het gaat over meer dan de BPM natuurlijk.quote:
Rude Awakening valt toch vrij duidelijk onder industrial toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je soft definieert. Het gaat over meer dan de BPM natuurlijk.
Zegt me zo niks.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rude Awakening valt toch vrij duidelijk onder industrial toch?
Rude Awakening is een alias van DJ Promo waarmee die industrial en dergelijke maakt(e?)quote:
Amateurquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik had een nieuw restaurant geprobeerd. Normaal zijn thaise porties klein maar dt was echt een olifanten portie. Dus ik maar proberen door te eten zodat ze niet zou denken dat ik het niet lekker vond.
gaf op, liet klein beetje over en toen dacht ze gelijk dat er iets mis was![]()
en nu ben ik misselijk
Misschien hebben ze normaal wel bescheiden porties, maar ze zagen jou en hadden gehoord dat jij een onstilbare honger hebtquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik had een nieuw restaurant geprobeerd. Normaal zijn thaise porties klein maar dt was echt een olifanten portie. Dus ik maar proberen door te eten zodat ze niet zou denken dat ik het niet lekker vond.
en nu ben ik misselijk
ze zag er uitgehongerd uit doordat ze normaal alleen thaise kleine porties eetquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze normaal wel bescheiden porties, maar ze zagen jou en hadden gehoord dat jij een onstilbare honger hebt
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze normaal wel bescheiden porties, maar ze zagen jou en hadden gehoord dat jij een onstilbare honger hebt
Ja je moet ook een beetje aan je vitamientjes denkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
toen ik wilde afrekenen kwam ze ook nog met fruit aanzetten
Olifanten porties.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
en nu ben ik misselijk
Geef.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
en nu ben ik misselijk
Maar wat had je?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
en nu ben ik misselijk
En wat erbijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
toen ik wilde afrekenen kwam ze ook nog met fruit aanzetten
oh ja voor de vitaminesquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Olifanten porties.Wat had je voor gerecht?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Thais wokgerecht met kip en Thaise basilicum, bekend in Thailand onder de namen Pad Krapow, Phat kaphrao of kaprao is een populaire maaltijd uit Thailand bestaande uit rijst, pittige kip, Thaise basilicum
Ik had met varken
quote:
Ja een halve kuub varkies is misschien toch net teveelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:09 schreef bitterbal het volgende:
maar het valt niet lekker. veel te zwaar
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een halve kuub varkies is misschien toch net teveel
sounds legitquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden donderdag monteurs langskomen. Ik stuur een mail met de vraag hoe laat ik ze kan verwachten.
Autoreply dat ze nog 3 weken met vakantie zijn.
Hmmmmm.
Stond er niet bij welke donderdag.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden donderdag monteurs langskomen. Ik stuur een mail met de vraag hoe laat ik ze kan verwachten.
Autoreply dat ze nog 3 weken met vakantie zijn.
Hmmmmm.
Jawel, al maanden geleden gemaakt deze afspraak.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond er niet bij welke donderdag.
Bij jou begint de bouwvak toch pas volgende week?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, al maanden geleden gemaakt deze afspraak.
Ik begin het allemaal zo enorm zat te worden dat er nooit eens een keer iets normaal en soepel kan gaan met dit huis.
Nee, midden is al een weekje vrij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou begint de bouwvak toch pas volgende week?
nee, noord was als eerst. zuid is deze week begonnen, midden volgende weekquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, midden is al een weekje vrij.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, noord was als eerst. zuid is deze week begonnen, midden volgende week
quote:De Rijksoverheid heeft de adviesdata en officiële periodes voor de zomervakantie van 2026 per regio vastgesteld. De vakantie duurt in heel Nederland zes weken: Regio Noord (4 juli t/m 16 augustus 2026), Regio Zuid (11 juli t/m 23 augustus 2026) en Regio Midden (18 juli t/m 30 augustus 2026).
quote:
quote:De adviesdata voor de bouwvak in 2026 zijn verdeeld over drie regio's: Regio Noord (20 juli t/m 7 augustus), Regio Zuid (27 juli t/m 14 augustus) en Regio Midden (3 augustus t/m 21 augustus).
Ah ik ben niet scherp.quote:
Heb je er zalm in gelegd om te stomen?quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik precies besteld heb want er was een actie maar het kostte toch ¤ 37,10.
Straks heb ik EN een hot bowl EN yakitori spiesjes EN vegan loempiaatjes EN twee porties Gyoza. Drie dagen eten. Auch proficiat.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik precies besteld heb want er was een actie maar het kostte toch ¤ 37,10.
Straks heb ik EN een hot bowl EN yakitori spiesjes EN vegan loempiaatjes EN twee porties Gyoza. Drie dagen eten. Auch proficiat.
quote:
Ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik voor burrito's ga
Ik dacht dat jij bommetjevol zat?quote:
Bimiquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:34 schreef Barbusse het volgende:
Misschien ga ik zoiets klaarmaken
[ afbeelding ]
Eh?quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was een restaurant sim aan het spelen
https://store.steampowere(...)estaurant_Simulator/
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was een restaurant sim aan het spelen
https://store.steampowere(...)estaurant_Simulator/
Ik dacht dat jij in de horeca werkte?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb trouwens vroeger als bijbaantje een keer op schiphol in een snackbar moeten werken 1 dag. Nou ja kon binnen 30 min naar de EHBO post
Je gooide tomatensoep in de pan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb trouwens vroeger als bijbaantje een keer op schiphol in een snackbar moeten werken 1 dag. Nou ja kon binnen 30 min naar de EHBO post
ja aan de voorkant. in de keuken ben ik een gevaarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in de horeca werkte?
Frituurvuur blussen met water.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je gooide tomatensoep in de pan?
Whahaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aan de voorkant. in de keuken ben ik een gevaar
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:12 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling @:ijsdraakje @:esf1gamer
Bekijk deze YouTube-video
Dit is echt fucking geweldig.
Bal heeft het werkende leven al achter haar gelaten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in de horeca werkte?
WATquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bal heeft het werkende leven al achter haar gelaten.
ja dat ging ook niet goed dus nu hou ik het maar gewoon op een kokosnoot op het strandquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WAT
Oh ja, professioneel vastgoedfraudeur. Makes sense.
Dus je bent nu Koos Werkeloos?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ging ook niet goed dus nu hou ik het maar gewoon op een kokosnoot op het strand
Lekker rentenieren toch.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WAT
Oh ja, professioneel vastgoedfraudeur. Makes sense.
Ik heb er nog nooit spijt van gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker rentenieren toch.
Ook wel eens gedacht om naar buitenland te gaan; maar dan had ik waarschijnlijk juist harder moeten werken. Jaartje Zwitserland tel ik dan even niet mee.
Ja ik kan dat dus echt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen in de korte broek naar kantoor. Neem wel een lange broek mee voor het geval mensen er problemen mee hebbenMaar dan kan ik in ieder geval 2 keer 2,5 km op en neer lopen zonder gekookt te worden.
quote:
Geen broek beste broekquote:
Ik kan wel omkleden op werk. En ook douchen.quote:
Ik ook, maar niet de korte broek blijven dragen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan wel omkleden op werk. En ook douchen.
Ik ga het in ieder geval proberenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet de korte broek blijven dragen.
kun je beter op het terras ergens in Frankrijk in de zon zitten.quote:
Als je geen klantcontact hebt zou het toch niks uit moeten maken zou je zeggenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is niet alsof ik in weet ik wat voor schandalige SM-outfit verschijn okee.
Daar is brandquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je beter op het terras ergens in Frankrijk in de zon zitten.
En anders maar wel. De meesten zijn monteurs in overall. Die hebben er niet zo gauw last van hoor. Zijn eerder jaloersquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je geen klantcontact hebt zou het toch niks uit moeten maken zou je zeggen
Ja dat is de auto van Hermanquote:
Had die hem net verkocht?quote:
quote:
quote:
Dat was het een nummer geworden zoals Raoul Heertje verzonnen had:quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Had ie hem maar niet verkocht, dan was er dat stom nummer nooit geweest
Ken ik nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat was het een nummer geworden zoals Raoul Heertje verzonnen had:
Ik zit in het Vondelpark, ik ben een beetje dronken...
bestaat ook niet, was een stukje in "dit was het nieuws" waarin Raoul bezig was om Thomas te bashen over hun manier van hitjes maken.quote:
is ook een prima nummer.quote:Maar Zonnestralen vind ik wel één van de allermooiste NLtalige nummers ooit
alle snelwegen sluiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:50 schreef LTVDK het volgende:
Gaat wel lekker hier op de snelweg, 2 dagen achter elkaar een dode![]()
https://www.bndestem.nl/b(...)j-moerdijk~ac8a70a0/
https://www.bndestem.nl/1(...)afgesloten~a81bdd4c/
Nee komt juist door de afsluiting van die Merwedebrug, daardoor is het hier tig keer drukker, daar is die weg niet voor gemaaktquote:
maar er gaan mensen door op de snelweg.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee komt juist door de afsluiting van die Merwedebrug, daardoor is het hier tig keer drukker, daar is die weg niet voor gemaakt
Nee dan doen ze dat op een andere wegquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar er gaan mensen door op de snelweg.
als je de snelwegen sluit gaan daar ook geen mensen op dood
dan sluiten ze die ookquote:
Maar hoe komen we dan ergens?quote:
nietquote:
Dat nummer is bijzonder toepasselijk op mijn leven zo'n 17 jaar geledenquote:
jij had ook net je auto verkocht toen hij uit de bocht vloog?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat nummer is bijzonder toepasselijk op mijn leven zo'n 17 jaar geleden
Is ook nergens voor nodig tochquote:
Breng Extinction Rebellion nou niet op ideeën.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar er gaan mensen door op de snelweg.
als je de snelwegen sluit gaan daar ook geen mensen op dood
Nee, maar dit:quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij had ook net je auto verkocht toen hij uit de bocht vloog?
Vals paspoort bestellen op het darkweb een optie?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar dit:
Op een bankje in het park kwam het besluit
Noem het dapper, noem het vluchten maar ik knijp er tussenuit
Nu een week geleden en hier zat 'ie dan maar weer
Met meer vrijheid dan hem lief was, en nou wist hij het niet meer
En dit:
Herman rekent af en staat dan op
Hij heeft eindelijk de wind weer in z'n kop
Ik heb een tweede kans gekregen
En da's meer dan ik verdien
Maar als dit het is, is dit het
Als dit het is, is dit het
Als dit het is, is dit het
En we zullen het wel zien
Was toen wel echt letterlijk m'n state of mind
Herman Barbusselmans aan het woord. Vertel verderquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat nummer is bijzonder toepasselijk op mijn leven zo'n 17 jaar geleden
Nergens voor nodig, ik ben toch al weg uit Nederlandquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Vals paspoort bestellen op het darkweb een optie?
Gewoon een "Hoover Max Extract Pressure-Pro, model sixty" bestellen.
Dat heb ik hier een paar dagen geleden al gedaanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herman Barbusselmans aan het woord. Vertel verder
En al dik spijt van?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik ben toch al weg uit Nederland
[..]
Dat heb ik hier een paar dagen geleden al gedaan
blikopenerquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:27 schreef mschol het volgende:
en gloeiende gloeiende.. breekt net het openmaak clipje van een blikje af..
eens kijken hoe ik dit blikje ga openmaken dan
Ik kan die clip van Thor ff niet terug vinden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:27 schreef mschol het volgende:
Not one secondquote:
Aansteker / batterij / hamer erin rammen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:27 schreef mschol het volgende:
alle drie tegelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aansteker / batterij / hamer erin rammen.
Of niks doen, op de bank gaan zitten, stare into the void and think of all your bad life choices.quote:
Zo toch maar even een tarwerakker open maken.quote:
Tis je gegund, maatquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo toch maar even een tarwerakker open maken.
uiteraard mogelijk, geen idee waar die ligtquote:
nah, klinkt als slecht voor mn gebit..quote:
Binnenwerk voor mij, dus slechts 6408quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
10.139 stapjes inmiddels. Hard gewerkt weer.
Ik zit hier aan een Pinot noir.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo toch maar even een tarwerakker open maken.
Zwarte Piet?quote:
Klinkt alsquote:
Ik huil niet!quote:
nee de vriend van tommie en inieminiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |