hoort erbijquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:06 schreef dud0r het volgende:
Waarom is m'n muziek zulke bagger aan het voorschotelen? Leuk zo'n "radio" functie maar er komt echt complete stront voorbij
Heb je geen Bruno Sars block er op staan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:06 schreef dud0r het volgende:
Waarom is m'n muziek zulke bagger aan het voorschotelen? Leuk zo'n "radio" functie maar er komt echt complete stront voorbij
Nee er komt van die vieze uptempo voorbij. Dat wil ik toch helemaal niet luisteren.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je geen Bruno Sars block er op staan?
hier wel, de stoelen zijn prima geschikt voor mijn broeken. de tafel staat momenteel een lege doos, een dienblad met wat minirommeltjes en de ninja staat op de andere hoekquote:
met een bordje er onder?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:06 schreef mschol het volgende:
eet overigens vrijwel altijd achter mn pc aan bureau
Ik weet niet wat vieze uptempo isquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee er komt van die vieze uptempo voorbij. Dat wil ik toch helemaal niet luisteren.
Ik zou het zo houden.quote:
Bleh.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee er komt van die vieze uptempo voorbij. Dat wil ik toch helemaal niet luisteren.
Kijk jij snapt hetquote:
meestal het bakje van de kant en klaar maaltijd, maar anders wel een bord eronder jaquote:
lego model over tafel verspreid, vorige week veel losse rommels opgeruimd,quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier wel, de stoelen zijn prima geschikt voor mijn broeken. de tafel staat momenteel een lege doos, een dienblad met wat minirommeltjes en de ninja staat op de andere hoek
je wilt in slaap gesust worden door van zie veel te rustige muziek.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
verstandigquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal het bakje van de kant en klaar maaltijd, maar anders wel een bord eronder ja
de enige lego staat in mijn windlicht.quote:[..]
lego model over tafel verspreid, vorige week veel losse rommels opgeruimd,
stoelen misbruik ik ook voor was, dat wel
Nee ik wil gewoon m'n industrial en millenium hardcore horen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je wilt in slaap gesust worden door van zie veel te rustige muziek.
of mis ik hier wat?
Nee, daar zit nog wel een heel groot stuk muziek met hoge bpm tussen voor het slaapliedjes worden.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je wilt in slaap gesust worden door van zie veel te rustige muziek.
of mis ik hier wat?
Zet dat dan ook gewoon opquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon m'n industrial en millenium hardcore horen.
Lekker r_AW - Fragments of the future aanzetten danquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon m'n industrial en millenium hardcore horen.
Dat had ik aangeklikt maar dan gaat die vanzelf andere liedjes spelen. Maar YT music vindt dat blijkbaar allemaal hetzelfde genre muziek.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker r_AW - Fragments of the future aanzetten dan
Oh is dat weer te soft voor jequote:
Ligt eraan hoe je soft definieert. Het gaat over meer dan de BPM natuurlijk.quote:
Rude Awakening valt toch vrij duidelijk onder industrial toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je soft definieert. Het gaat over meer dan de BPM natuurlijk.
Zegt me zo niks.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rude Awakening valt toch vrij duidelijk onder industrial toch?
Rude Awakening is een alias van DJ Promo waarmee die industrial en dergelijke maakt(e?)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |