Amateurquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik had een nieuw restaurant geprobeerd. Normaal zijn thaise porties klein maar dt was echt een olifanten portie. Dus ik maar proberen door te eten zodat ze niet zou denken dat ik het niet lekker vond.
gaf op, liet klein beetje over en toen dacht ze gelijk dat er iets mis was![]()
en nu ben ik misselijk
Misschien hebben ze normaal wel bescheiden porties, maar ze zagen jou en hadden gehoord dat jij een onstilbare honger hebtquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
ik had een nieuw restaurant geprobeerd. Normaal zijn thaise porties klein maar dt was echt een olifanten portie. Dus ik maar proberen door te eten zodat ze niet zou denken dat ik het niet lekker vond.
en nu ben ik misselijk
ze zag er uitgehongerd uit doordat ze normaal alleen thaise kleine porties eetquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze normaal wel bescheiden porties, maar ze zagen jou en hadden gehoord dat jij een onstilbare honger hebt
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze normaal wel bescheiden porties, maar ze zagen jou en hadden gehoord dat jij een onstilbare honger hebt
Ja je moet ook een beetje aan je vitamientjes denkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
toen ik wilde afrekenen kwam ze ook nog met fruit aanzetten
Olifanten porties.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
en nu ben ik misselijk
Geef.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
en nu ben ik misselijk
Maar wat had je?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef bitterbal het volgende:
en nu ben ik misselijk
En wat erbijquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:32 schreef bitterbal het volgende:
toen ik wilde afrekenen kwam ze ook nog met fruit aanzetten
oh ja voor de vitaminesquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Olifanten porties.Wat had je voor gerecht?
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:02 schreef bitterbal het volgende:
Thais wokgerecht met kip en Thaise basilicum, bekend in Thailand onder de namen Pad Krapow, Phat kaphrao of kaprao is een populaire maaltijd uit Thailand bestaande uit rijst, pittige kip, Thaise basilicum
Ik had met varken
quote:
Ja een halve kuub varkies is misschien toch net teveelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:09 schreef bitterbal het volgende:
maar het valt niet lekker. veel te zwaar
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een halve kuub varkies is misschien toch net teveel
sounds legitquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden donderdag monteurs langskomen. Ik stuur een mail met de vraag hoe laat ik ze kan verwachten.
Autoreply dat ze nog 3 weken met vakantie zijn.
Hmmmmm.
Stond er niet bij welke donderdag.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zouden donderdag monteurs langskomen. Ik stuur een mail met de vraag hoe laat ik ze kan verwachten.
Autoreply dat ze nog 3 weken met vakantie zijn.
Hmmmmm.
Jawel, al maanden geleden gemaakt deze afspraak.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond er niet bij welke donderdag.
Bij jou begint de bouwvak toch pas volgende week?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel, al maanden geleden gemaakt deze afspraak.
Ik begin het allemaal zo enorm zat te worden dat er nooit eens een keer iets normaal en soepel kan gaan met dit huis.
Nee, midden is al een weekje vrij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou begint de bouwvak toch pas volgende week?
nee, noord was als eerst. zuid is deze week begonnen, midden volgende weekquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, midden is al een weekje vrij.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, noord was als eerst. zuid is deze week begonnen, midden volgende week
quote:De Rijksoverheid heeft de adviesdata en officiële periodes voor de zomervakantie van 2026 per regio vastgesteld. De vakantie duurt in heel Nederland zes weken: Regio Noord (4 juli t/m 16 augustus 2026), Regio Zuid (11 juli t/m 23 augustus 2026) en Regio Midden (18 juli t/m 30 augustus 2026).
quote:
quote:De adviesdata voor de bouwvak in 2026 zijn verdeeld over drie regio's: Regio Noord (20 juli t/m 7 augustus), Regio Zuid (27 juli t/m 14 augustus) en Regio Midden (3 augustus t/m 21 augustus).
Ah ik ben niet scherp.quote:
Heb je er zalm in gelegd om te stomen?quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik precies besteld heb want er was een actie maar het kostte toch ¤ 37,10.
Straks heb ik EN een hot bowl EN yakitori spiesjes EN vegan loempiaatjes EN twee porties Gyoza. Drie dagen eten. Auch proficiat.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik precies besteld heb want er was een actie maar het kostte toch ¤ 37,10.
Straks heb ik EN een hot bowl EN yakitori spiesjes EN vegan loempiaatjes EN twee porties Gyoza. Drie dagen eten. Auch proficiat.
quote:
Ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik voor burrito's ga
Ik dacht dat jij bommetjevol zat?quote:
Bimiquote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:34 schreef Barbusse het volgende:
Misschien ga ik zoiets klaarmaken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |