Ik heb even op de lijst gekeken van deelnemers en jij staat er niet op inderdaad.quote:
Raarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb even op de lijst gekeken van deelnemers en jij staat er niet op inderdaad.
Wat vind lilak hier van?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een goede.
Zit ik met de leukste persoon van de KSC aan tafel
Wie is daar schuldig aan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:40 schreef Ama het volgende:
Fucking irritant als je bureau onder de kruimels ligt.
Soms gebeuren dat soort dingen.quote:
Die is van te voren ingelicht hierover.quote:
Eet dan niet achter je bureauquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:40 schreef Ama het volgende:
Fucking irritant als je bureau onder de kruimels ligt.
kaboutertjesquote:
Met rode puntmutsen?quote:
Lijkt me ook helemaal niet praktisch, moet je eerst dat bureau aan de kant schuiven en er dan achter gaan zittenquote:
Daarom staat mijn bureau altijd achterstevorenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me ook helemaal niet praktisch, moet je eerst dat bureau aan de kant schuiven en er dan achter gaan zitten
Eens. Hopelijk rond het weekend weer eens fatsoenlijk beter. Blijf maar kwakkelen.quote:
Ik heb geen bureau dus ik eet gewoon netjes aan de keukentafel, geen gedoetjes met waar je moet zittenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom staat mijn bureau altijd achterstevoren
Beterschap manquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk rond het weekend weer eens fatsoenlijk beter. Blijf maar kwakkelen.
Eten op de bank.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen bureau dus ik eet gewoon netjes aan de keukentafel, geen gedoetjes met waar je moet zitten
... Tenzij je ballie bent. Dan is er geen plek.quote:
En is er geen eettafelquote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Tenzij je ballie bent. Dan is er geen plek.
Bier met kippensoepsmaak hoor ik?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beterschap manVeul kippensoepjes eten!
Ik eet eigenlijk ook gewoon aan tafel of op de bank.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen bureau dus ik eet gewoon netjes aan de keukentafel, geen gedoetjes met waar je moet zitten
Je bankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |