Eh?quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was een restaurant sim aan het spelen
https://store.steampowere(...)estaurant_Simulator/
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was een restaurant sim aan het spelen
https://store.steampowere(...)estaurant_Simulator/
Ik dacht dat jij in de horeca werkte?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb trouwens vroeger als bijbaantje een keer op schiphol in een snackbar moeten werken 1 dag. Nou ja kon binnen 30 min naar de EHBO post
Je gooide tomatensoep in de pan?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 16:59 schreef bitterbal het volgende:
ik heb trouwens vroeger als bijbaantje een keer op schiphol in een snackbar moeten werken 1 dag. Nou ja kon binnen 30 min naar de EHBO post
ja aan de voorkant. in de keuken ben ik een gevaarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in de horeca werkte?
Frituurvuur blussen met water.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je gooide tomatensoep in de pan?
Whahaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja aan de voorkant. in de keuken ben ik een gevaar
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:12 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling @:ijsdraakje @:esf1gamer
Bekijk deze YouTube-video
Dit is echt fucking geweldig.
Bal heeft het werkende leven al achter haar gelaten.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in de horeca werkte?
WATquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bal heeft het werkende leven al achter haar gelaten.
ja dat ging ook niet goed dus nu hou ik het maar gewoon op een kokosnoot op het strandquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WAT
Oh ja, professioneel vastgoedfraudeur. Makes sense.
Dus je bent nu Koos Werkeloos?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ging ook niet goed dus nu hou ik het maar gewoon op een kokosnoot op het strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |