Ik vind je doorgaans oprecht een leuke poster, maar hier kan ik niets mee.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nee, ligt aan mij. Zoals alles. Altijd.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind het lief dat @:Cherrylips heeft geprobeerd. Ik verwijt haar niks.
Als je wel dat gevoel hebt, mijn excuses.
Het is mijn eigen fout geweest dat ik laat door gaf. Dan ga ik mijn zaterdag anders besteden.
Ik zie jullie wel bij de volgende meet.
*moet hier eens over nadenken*quote:
Ja ik ben er niet bij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat m'n meets toch populair zijn trouwens
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*moet hier eens over nadenken*
Quitterquote:
Gewoon doen, man. Lamlul.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*moet hier eens over nadenken*
Daarom zei ik ook als er nog een afhaker komt krijgt ze wel bericht.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is die meet waarvoor het Grote Afzeggen nog moet beginnen toch? Het komt wel weer goed allemaal. One way or another
Ik zeg toch ook "komt zo op mij over" en "ligt aan mij"? Hoef jij dus ook niets mee. Het gaat gewoon kut met mij dus het ligt aan mij.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind je doorgaans oprecht een leuke poster, maar hier kan ik niets mee.
Heb je Paralives al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "komt zo op mij over" en "ligt aan mij"? Hoef jij dus ook niets mee. Het gaat gewoon kut met mij dus het ligt aan mij.
Goed. Sims opstarten, Fok afsluiten. Joe.
Ik zou het iig leuk vinden als je er een volgende keer wel bij bent.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "komt zo op mij over" en "ligt aan mij"? Hoef jij dus ook niets mee. Het gaat gewoon kut met mij dus het ligt aan mij.
Goed. Sims opstarten, Fok afsluiten. Joe.
Zou het niet weten, heb er maar 1000+ ontmoet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meetings ja, meets niet zo.
Maar wij Fokkers zijn eng.
Weet ze niks van je verledenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik gaan uitleggen wat ik ga doen en daar heb ik geen zin in.
Ik kom gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |