SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Volgens mij werd er alleen een vraag gesteld. Volgens mij verwacht niemand iets van CL op dit moment.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen zin om er een smiley bij te plakken.![]()
En het speelt ook mee dat er bij iedere meet altijd wat late aanmelders zijn. De ene keer kan het wel, maar nu kan het gewoon echt niet tenzij er ergens in de keten een uitvaller is. Het gedoe wat CL nu krijgt, verdient ze gewoon niet.
Als er de komende dagen toch een afhaker is dan laten we het weten. Of naja @CherryLips hopelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind het lief dat @:Cherrylips heeft geprobeerd. Ik verwijt haar niks.
Als je wel dat gevoel hebt, mijn excuses.
Het is mijn eigen fout geweest dat ik laat door gaf. Dan ga ik mijn zaterdag anders besteden.
Ik zie jullie wel bij de volgende meet.
Hopelijk haakt Stig niet af.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er de komende dagen toch een afhaker is dan laten we het weten. Of naja @:cherrylips hopelijk.
Misschien dan ook wat dichterbij voor je, maar dat is lastig voor de Hollanders en Brabanders.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vind het lief dat @:Cherrylips heeft geprobeerd. Ik verwijt haar niks.
Als je wel dat gevoel hebt, mijn excuses.
Het is mijn eigen fout geweest dat ik laat door gaf. Dan ga ik mijn zaterdag anders besteden.
Ik zie jullie wel bij de volgende meet.
Maar ik moet nu ook 2.5 uur met de trein.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dan ook wat dichterbij voor je, maar dat is lastig voor de Hollanders en Brabanders.
Nederland houdt op boven Zwolle.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dan ook wat dichterbij voor je, maar dat is lastig voor de Hollanders en Brabanders.
Als m'n geheugen meewerkt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Als er de komende dagen toch een afhaker is dan laten we het weten. Of naja @:cherrylips hopelijk.
Jij ook bent ook leukquote:
ze wil bij stig op schoot heeft ze al twee keer laten doorschemeren met een zaklampquote:
Maar nu is het nog een beetje centraal. Ik kan het ook wel in Den Bosch organiserenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik moet nu ook 2.5 uur met de trein.
Kan ik die jongen ook weer blij maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze wil bij stig op schoot heeft ze al twee keer laten doorschemeren met een zaklamp
of thailandquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nu is het nog een beetje centraal. Ik kan het ook wel in Den Bosch organiseren
Als het in Den Bosch was geweest dan was ik zeker niet gekomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nu is het nog een beetje centraal. Ik kan het ook wel in Den Bosch organiseren
Mja, op het moment dat ik aangeef dat de toko oprecht vol zit omdat ik het letterlijk 5 seconden daarvoor bekeken heb, ben ik agressief.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij werd er alleen een vraag gesteld. Volgens mij verwacht niemand iets van CL op dit moment.
Maar oke. Joe
Ja nee, ligt aan mij. Zoals alles. Altijd.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, op het moment dat ik aangeef dat de toko oprecht vol zit omdat ik het letterlijk 5 seconden daarvoor bekeken heb, ben ik agressief.
Not sure if "me problem".
psstquote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nee, ligt aan mij. Zoals alles. Altijd.
Niet zo negatief doen over jezelf.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja nee, ligt aan mij. Zoals alles. Altijd.
Alles is toch al lastig.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |