Lekker rentenieren toch.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WAT
Oh ja, professioneel vastgoedfraudeur. Makes sense.
Ik heb er nog nooit spijt van gehadquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker rentenieren toch.
Ook wel eens gedacht om naar buitenland te gaan; maar dan had ik waarschijnlijk juist harder moeten werken. Jaartje Zwitserland tel ik dan even niet mee.
Ja ik kan dat dus echt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen in de korte broek naar kantoor. Neem wel een lange broek mee voor het geval mensen er problemen mee hebbenMaar dan kan ik in ieder geval 2 keer 2,5 km op en neer lopen zonder gekookt te worden.
quote:
Geen broek beste broekquote:
Ik kan wel omkleden op werk. En ook douchen.quote:
Ik ook, maar niet de korte broek blijven dragen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan wel omkleden op werk. En ook douchen.
Ik ga het in ieder geval proberenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet de korte broek blijven dragen.
kun je beter op het terras ergens in Frankrijk in de zon zitten.quote:
Als je geen klantcontact hebt zou het toch niks uit moeten maken zou je zeggenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is niet alsof ik in weet ik wat voor schandalige SM-outfit verschijn okee.
Daar is brandquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je beter op het terras ergens in Frankrijk in de zon zitten.
En anders maar wel. De meesten zijn monteurs in overall. Die hebben er niet zo gauw last van hoor. Zijn eerder jaloersquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je geen klantcontact hebt zou het toch niks uit moeten maken zou je zeggen
Ja dat is de auto van Hermanquote:
Had die hem net verkocht?quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |