The oddessyquote:
Hoe was die?quote:
Caesar salad en cheeseburgerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Wat schaft de pot bij jullie? Ik wilde pasta al ragu maken maar ik had toch geen zin om te koken![]()
Dus heb ik een gezonde alternatief gevonden in Mcdonalds![]()
Op zich wel mooie film. Wel een aanrader. Alleen Zendaya haar rol vond ik een beetje nutteloos.quote:
Oh het leek er op dat er weinig animo voor was. En ik had vandaag ook wat last van hoofdpijn dus ik ben niet erg in de stemming.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Caesar salad en cheeseburger
Overigens ben ik in voor een party vanavond
Ok, dan wordt het een andere keer en ga ik zo een film kiezen. Beterschap!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh het leek er op dat er weinig animo voor was. En ik had vandaag ook wat last van hoofdpijn dus ik ben niet erg in de stemming.
Hier een soort Engels ontbijt gegeten. Krieltjes met witte in tomatensaus en gebraden worstjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Wat schaft de pot bij jullie? Ik wilde pasta al ragu maken maar ik had toch geen zin om te koken![]()
De naam Zendaya zei me niks. Ik zocht haar foto op en had zoiets van, die ken ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op zich wel mooie film. Wel een aanrader. Alleen Zendaya haar rol vond ik een beetje nutteloos.
Wij hebben gekookte aardappels met rode kool en hachee gegeten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:34 schreef NailQueen het volgende:
Top 5 bitches! bamquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er is weer een maand voorbij dat betekent weer een nieuwe uitslag.
Onze eigen Pogacar heeft met overmacht gewonnen.
Top 100 voor reeks "ESF Slowchat" van 01-07-2026 t/m 31-07-2026
nr / aantal posts / gebruiker
01 695 Redefine
02 336 Luctor.et.Emergo
03 318 Strani
04 258 Fred_B
05 180 BillDauterive
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:56 schreef BillDauterive het volgende:
@:nailQUeen joehoe. Is er een retro dinges?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh het leek er op dat er weinig animo voor was. En ik had vandaag ook wat last van hoofdpijn dus ik ben niet erg in de stemming.
Echt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:11 schreef NailQueen het volgende:
Spotte ik @:BillDauterive nou op tv?
Oei. Hopelijk snel geen hoofdpijn meer!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben gekookte aardappels met rode kool en hachee gegeten.
https://www.instagram.com/k3highlights/reel/DbgG3ItItcw/quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Weten jullie wie er vanmiddag ook op een boot stonden?
Bekijk deze YouTube-video
Maar dan in deze formatie
Bekijk deze YouTube-video
(Mooi liedje tijdens Liefde voor muziek. Die hebben ze helaas nooit uitgebracht)
Ik hoop niet dat Klaasje straks opnieuw voor Hanne gaat invallenquote:Op zondag 2 augustus 2026 00:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/k3highlights/reel/DbgG3ItItcw/
[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat FOK! een topic had over influencers. Waarom is dat gesloten dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 23:16 schreef Kaatje87 het volgende:
Hoi, ik als ik het goed begrijp mag hier random gepost worden? Aangezien het influencers topic definitief gesloten is, en dat het enige was waarvoor ik op fok forum zat, wie heeft er tips voor mij voor een ander forum over influencers?
quote:Op zondag 2 augustus 2026 10:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat FOK! een topic had over influencers. Waarom is dat gesloten dan?
Ik heb een tijd best fanatiek meegelezen en af en toe meegepost, maar ik heb best wat extra tijd in mijn dag sinds ik het topic uit MyAT heb verwijderd en ook niet meer bij de fluflu's meekijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:17 schreef Armani XL het volgende:
[warning]
De moderators hebben meerdere keren geprobeerd om de sfeer in dit topic te verbeteren en het vele gebash, de haat en het steeds negatiever posten te stoppen. Helaas lijkt het alleen maar erger te worden.
Ook het steeds opnieuw negatief bespreken van kinderen gaat voor ons te ver. Kritiek mag, maar de grens wordt bereikt als een topic vooral nog bestaat uit afkraken en negatief doen over mensen en hun kinderen.
Daarom sluiten we dit topic. Er komt ook geen nieuw topic over dit onderwerp.[/warning]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 augustus 2026 10:41 schreef Meke het volgende:
[warning]Hee jammer in een quote doen deze het niet[/warning]
Oef.quote:
Op je benen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:43 schreef NailQueen het volgende:
Het is onverwachts warm vandaag en ik ben er niet op voorbereid. Alles zit in de was, mijn benen zijn niet geschoren en mijn haar is beetje vettig
quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:55 schreef H_T het volgende:
Net beetje gerommeld tussen random zooi in de berging die daar bij een verhuizing is beland en die ik eigenlijk een keer uit moet zoekenIn een doos: een fles pannenkoekmix die elf jaar over datum is
Vast welquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil niet weten of dat mogelijk is
quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:55 schreef H_T het volgende:
Net beetje gerommeld tussen random zooi in de berging die daar bij een verhuizing is beland en die ik eigenlijk een keer uit moet zoekenIn een doos: een fles pannenkoekmix die elf jaar over datum is
Ah joh, een houdbaarheidsdatum zegt niet zoveel. Misschien dat de smaak wat minder is maar voor de rest is ie nog prima.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:55 schreef H_T het volgende:
Veel dingen die over datum zijn worden wat minder lekker maar maken je niet ziek. In dit geval leek het me toch beter het bij het vuilnis te gooienquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ah joh, een houdbaarheidsdatum zegt niet zoveel. Misschien dat de smaak wat minder is maar voor de rest is ie nog prima.
Honing kan je prima een paar duizend jaar over de houdbaarheidsdatum nog eten als je het maar goed bewaard.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ah joh, een houdbaarheidsdatum zegt niet zoveel. Misschien dat de smaak wat minder is maar voor de rest is ie nog prima.
Het staat er geloof ik niet meer op, maar vroeger stond op Jozo zout een of ander verhaaltje dat hun zout afkomstig was uit zoutlagen die 150 tot 200 miljoen jaar geleden waren gevormd, en verderop op de pot stond dan iets als 'houdbaar tot september 2027'.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Honing kan je prima een paar duizend jaar over de houdbaarheidsdatum nog eten als je het maar goed bewaard.
Ja, dat was het meest debiele van een houdbaarheidsdatum bij zout. Het ligt al vele miljoenen jaren op een vlakte. We doen het in een potje. "Ja, nu is het niet langer dan zo houdbaar."quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Het staat er geloof ik niet meer op, maar vroeger stond op Jozo zout een of ander verhaaltje dat hun zout afkomstig was uit zoutlagen die 150 tot 200 miljoen jaar geleden waren gevormd, en verderop op de pot stond dan iets als 'houdbaar tot september 2027'.
“Pannenkoeken uit grootmoeders tijd”quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:55 schreef H_T het volgende:
Nicequote:Op zondag 2 augustus 2026 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Pannenkoeken uit grootmoeders tijd”
Doet me denken aan die sketch van Herman Finkers over de kant en klaar maaltijd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Mijn oma kon niet goed koken, dus als een product wordt aangeprezen als 'oma's ...' is dat voor mij geen pluspunt
Ik hoef dan weer niet mijn vingers steeds 10 minuten onder de koude kraan te houdenquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die sketch van Herman Finkers over de kant en klaar maaltijd.
Dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoef dan weer niet mijn vingers steeds 10 minuten onder de koude kraan te houden
Moet er verplicht iemand aanwezig zijn dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben de hele week alleen op kantoor
Het kantoor kan dicht maar dan gaat het ook van mijn vakantiedagen af. En ik ga niet mijn vakantiedagen opofferen omdat collega's tegelijk vakantie willen hebben. Thuiswerken was helaas geen optie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moet er verplicht iemand aanwezig zijn dan?
Dat mag niet eens van de arbo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben de hele week alleen op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |