Oef.quote:
Op je benen?quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:43 schreef NailQueen het volgende:
Het is onverwachts warm vandaag en ik ben er niet op voorbereid. Alles zit in de was, mijn benen zijn niet geschoren en mijn haar is beetje vettig
quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:55 schreef H_T het volgende:
Net beetje gerommeld tussen random zooi in de berging die daar bij een verhuizing is beland en die ik eigenlijk een keer uit moet zoekenIn een doos: een fles pannenkoekmix die elf jaar over datum is
Vast welquote:Op zondag 2 augustus 2026 12:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil niet weten of dat mogelijk is
quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:55 schreef H_T het volgende:
Net beetje gerommeld tussen random zooi in de berging die daar bij een verhuizing is beland en die ik eigenlijk een keer uit moet zoekenIn een doos: een fles pannenkoekmix die elf jaar over datum is
Ah joh, een houdbaarheidsdatum zegt niet zoveel. Misschien dat de smaak wat minder is maar voor de rest is ie nog prima.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:55 schreef H_T het volgende:
Veel dingen die over datum zijn worden wat minder lekker maar maken je niet ziek. In dit geval leek het me toch beter het bij het vuilnis te gooienquote:Op zondag 2 augustus 2026 15:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ah joh, een houdbaarheidsdatum zegt niet zoveel. Misschien dat de smaak wat minder is maar voor de rest is ie nog prima.
Honing kan je prima een paar duizend jaar over de houdbaarheidsdatum nog eten als je het maar goed bewaard.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ah joh, een houdbaarheidsdatum zegt niet zoveel. Misschien dat de smaak wat minder is maar voor de rest is ie nog prima.
Het staat er geloof ik niet meer op, maar vroeger stond op Jozo zout een of ander verhaaltje dat hun zout afkomstig was uit zoutlagen die 150 tot 200 miljoen jaar geleden waren gevormd, en verderop op de pot stond dan iets als 'houdbaar tot september 2027'.quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Honing kan je prima een paar duizend jaar over de houdbaarheidsdatum nog eten als je het maar goed bewaard.
Ja, dat was het meest debiele van een houdbaarheidsdatum bij zout. Het ligt al vele miljoenen jaren op een vlakte. We doen het in een potje. "Ja, nu is het niet langer dan zo houdbaar."quote:Op zondag 2 augustus 2026 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Het staat er geloof ik niet meer op, maar vroeger stond op Jozo zout een of ander verhaaltje dat hun zout afkomstig was uit zoutlagen die 150 tot 200 miljoen jaar geleden waren gevormd, en verderop op de pot stond dan iets als 'houdbaar tot september 2027'.
“Pannenkoeken uit grootmoeders tijd”quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:55 schreef H_T het volgende:
Nicequote:Op zondag 2 augustus 2026 21:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Pannenkoeken uit grootmoeders tijd”
Doet me denken aan die sketch van Herman Finkers over de kant en klaar maaltijd.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Nice![]()
![]()
Mijn oma kon niet goed koken, dus als een product wordt aangeprezen als 'oma's ...' is dat voor mij geen pluspunt
Ik hoef dan weer niet mijn vingers steeds 10 minuten onder de koude kraan te houdenquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die sketch van Herman Finkers over de kant en klaar maaltijd.
Dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik hoef dan weer niet mijn vingers steeds 10 minuten onder de koude kraan te houden
Moet er verplicht iemand aanwezig zijn dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben de hele week alleen op kantoor
Het kantoor kan dicht maar dan gaat het ook van mijn vakantiedagen af. En ik ga niet mijn vakantiedagen opofferen omdat collega's tegelijk vakantie willen hebben. Thuiswerken was helaas geen optie.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moet er verplicht iemand aanwezig zijn dan?
Dat mag niet eens van de arbo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben de hele week alleen op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |