Ja, die kan ik er helaas niet los uit filteren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat als we alle WK posts niet meetellen?
Dan valt de Top 3 weg en komt de kwaliteit bovendrijven.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En wat als we alle WK posts niet meetellen?
Als je bijna in slaap sliep was het wel heftig!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Uiteraard de originele. Ik ben geen fan van live actions.
Ik heb uiteindelijk de helft gekeken want ik sliep zowat in slaap. Vanavond de rest maar afkijken![]()
Niet automatisch, maar wel ambachtelijk met de handquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die kan ik er helaas niet los uit filteren.
Ik maak notitie van deze opmerkingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan valt de Top 3 weg en komt de kwaliteit bovendrijven.
Eerder moe van de week en slecht slapenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je bijna in slaap sliep was het wel heftig!
Ja hoe moeten wij dat nou wetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:11 schreef NailQueen het volgende:
Spotte ik @:BillDauterive nou op tv?
Hen is wel eens bij dat soort dingen, dus dat zou kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:11 schreef NailQueen het volgende:
Omdat er nu geen WK voetbal meer is hequote:
Ik heb hen nog nooit ontmoet, dus ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:11 schreef NailQueen het volgende:
Dan liep elk topic een week voordat die vol is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 12:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig posts over.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:59 schreef NailQueen het volgende:
Hey, Ome Cornald is op tv bij de canal parade!
Billie is geen Cornald hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:11 schreef NailQueen het volgende:
Welke film ga je kijken?quote:
Waarom zou je dat doen in een bioscoopquote:
Dat zou inderdaad kunnen. Het is de vraag of ik daar zin in heb.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 13:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet automatisch, maar wel ambachtelijk met de hand
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 14:11 schreef NailQueen het volgende:
Maar er zijn vast andere dingen om over te posten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat er nu geen WK voetbal meer is he
Zoals wie de nieuwe bondscoach wordt voor het volgende WKquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar er zijn vast andere dingen om over te posten.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar er zijn vast andere dingen om over te posten.
Of de mogelijke neergang van keizer Nero Infantino.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zoals wie de nieuwe bondscoach wordt voor het volgende WK
Hopelijk binnenkort Outfantinoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of de mogelijke neergang van keizer Nero Infantino.
Dat kan nog wel een paar maanden duren. Eerst genoeg steun voor een motie van wantrouwen en dan met een absolute meerderheid steun voor afzetting.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |