Mercedes wil een straf voorkomen.quote:
Hoe dan?quote:
Die wordt langzaam dement.quote:
Boeit hem toch niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:03 schreef PzKpfw het volgende:
Zal nog wel een straf voor Verstappen aankomen dat hij zo de baan weer opging.
Zal me ook niks verbazen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:03 schreef PzKpfw het volgende:
hij houdt zich niet aan de deltatijd tussen de safetycar lijnenquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij houdt zich niet aan de deltatijd tussen de safetycar lijnen
Het was wel een vreemd momentje dat. Kon het niet goed zien hoe het nou zat.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:03 schreef PzKpfw het volgende:
Bij het verkeerde bordje geparkeerd.quote:
Zeldzaam foutje.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bij het verkeerde bordje geparkeerd.
Gewoon een vetteltje doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
maximaal een foeiquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:03 schreef PzKpfw het volgende:
quote:
quote:
Wie heeft dat ook alweer gedaan ooit? Vettel?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die parkeerde bij het goede bordje, maar wisselde ze om.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wie heeft dat ook alweer gedaan ooit? Vettel?
Vettel verwisselde de bordjes in Canada volgens mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh dat was het jaquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die parkeerde bij het goede bordje, maar wisselde ze om.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:07 schreef Perox het volgende:
[..]
Vettel verwisselde de bordjes in Canada volgens mij.
Teveel eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Best wel wat daarvan zijn in 2021 blijven hangen
Nee, die corrigeerde de bordjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:10 schreef Mano_ het volgende:
De man in het rode pak zegt dat hij ketchup speelde. Makes sense
Ach Kimiquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 81 (PIA) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING (16:59:46)
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (16:59:52)
Ham zei al dat hij mogelijk iemand in de weg had gereden. Hem kennende reed hij net te veel in de weg in een bochtquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 44 (HAM) AND 81 (PIA) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING (16:59:46)
Race Control
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (16:59:52)
Oef.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
Race Control
Paspoortcheck.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Maar die Red Bull ziet er echt geweldig stabiel en bestuurbaar uit op dit circuit. Niets op aan te merken.
als ze deze niet geven kunnen ze de stewards wel gelijk op het vliegtuig naar huis zettenquote:
Hij was hem idd helemaal kwijt, heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verstappen is het helemaal kwijt. Een totaal verloren seizoen
Dit is een tussenjaar. Eigen motor, nieuwe regels.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het wordt tijd dat VER ook eens naar zichzelf kijkt want hij was erg matig bezig vandaag.quote:
beetje eenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:39 schreef Nattekat het volgende:
Hadjar staat er ook een beetje verslagen bij.
Dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde iemand onzin praten op F1TV, even gekeken wat voor idioot ze nou weer hebben uitgenodigd.
Damon Hill. Jep, dat klopt wel.
Max reed in de weg van Russell bij opkomen na zijn spin.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
Dat moet straf worden voor Ham. Dit was echt impeding
Ow dat had ik gemist.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Oh zo te zien had Sjors z'n ronde al afgebroken. Niets aan de hand.
Daar zat genoeg afstand tussenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Max reed in de weg van Russell bij opkomen na zijn spin.
Als Russell vol door zou gaan niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zat genoeg afstand tussen
Deed ik gisterenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:43 schreef -XOR- het volgende:
Vraag me af of Hammie op de snelweg ook van baan wisselt zonder in zijn spiegels te kijken.
Zoiets gebeurt zooo vaakquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik gisteren![]()
Maar dat was zo'n debiel die plots gas gaat geven als ie in mijn blinde hoek zit. Ik zat er iets minder ver voor toen ik weer naar rechts ging dan ik dacht daardoor.
You always have to leave the space!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik gisteren![]()
Maar dat was zo'n debiel die plots gas gaat geven als ie in mijn blinde hoek zit. Ik zat er iets minder ver voor toen ik weer naar rechts ging dan ik dacht daardoor.
Auto wil niet. En dat Hadjar dezelfde problemen heeft zegt eigenlijk ook alles.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Niet meer dan terecht.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton 3 plaatsen gridstraf
https://www.fia.com/syste(...)peding_of_car_81.pdf
Dat eerste kan een straf opleveren, tweede nooit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli voor 2 incidenten onderzocht: gele vlag laatste bocht en het niet houden aan de deltatijd tussen de safetycarlijnen
De tweede rij, voor de mercedessenen een ferrari.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Grid is dus:
Norris
Leclerc
Piastri
Verstappen
Hamilton
Russell
Antonelli
Hadjar
Lindblad
Hülkenberg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
De tweede rij, voor de mercedessenen een ferrari.
Hij zit er weer goed bij !Wat een coureur is het ook he. Geen hoop op een betere tijd dus maar even spinnen en Antonelli een straf bezorgen. +2 plekken winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zat Max ook al lekker de grond in te trappen. Ik wist voordat ik überhaupt wist wie het was al dat het één van de paddockclowns was:quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
🤡 Damon Hill 🤡 is echt een treurig figuur geworden.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde iemand onzin praten op F1TV, even gekeken wat voor idioot ze nou weer hebben uitgenodigd.
Damon Hill. Jep, dat klopt wel.
'British bias', Britse voorkeurquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Het is Damon of Ted.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zat Max ook al lekker de grond in te trappen. Ik wist voordat ik überhaupt wist wie het was al dat het één van de paddockclowns was:
[..]
waarom niet gewoon toegevenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Maakte op zich geen reet uit want hij was toch erg matig bezig in Q3 en had eigenlijk gewoon op eigen kracht minstens p4 moeten pakken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, het lijkt erop (komt van Max, dus klein korreltje zout) dat de data heeft aangetoond dat de macarenavleugel wederom gefaald heeft. Dit keer niet zo catastrofaal, maar er was iets echt niet goed met de achtervleugel.
Denk op zich dat dat ook wel klopt. Dit is echt zo'n enorm rare bocht om hem gewoon helemaal kwijt te raken op die manier.
Het gaat erom dat die auto poep is, niet of ie een betere tijd had kunnen neerzetten.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maakte op zich geen reet uit want hij was toch erg matig bezig in Q3 en had eigenlijk gewoon op eigen kracht minstens p4 moeten pakken.
3/4 van de grid heeft een kutauto. Je hebt het er dan ook maar een beetje mee te doen en zorg dan in ieder geval dat je zelf wel een behoorlijk rondje rijdt en er het meeste uithaalt.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die auto poep is, niet of ie een betere tijd had kunnen neerzetten.
Er zit een verschil tussen langzaam en onvoorspelbaar. Een achtervleugel die op eens downforce verliest is gewoon slecht, heel slecht.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
3/4 van de grid heeft een kutauto. Je hebt het er dan ook maar een beetje mee te doen en zorg dan in ieder geval dat je zelf wel een behoorlijk rondje rijdt en er het meeste uithaalt.
De autos zijn ook onbetrouwbaar. Russell was op Spa gestart met volle batterij, terwijl de ECU dacht dat de batterij leeg was.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
3/4 van de grid heeft een kutauto. Je hebt het er dan ook maar een beetje mee te doen en zorg dan in ieder geval dat je zelf wel een behoorlijk rondje rijdt en er het meeste uithaalt.
En als je er het absolute maximum probeert uit te halen en je vleugel besluit dan achterlijk te doen dan spin je.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat van teams switchen in het jaar van grote regulatiewijzigingen nogal een heel groot risico is. Zijn toon dit jaar is ook echt anders, het geeft weg dat silly season heel goed wel eens interessant kan worden dit jaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:34 schreef pmponer het volgende:
Vorig jaar ook dit verhaal van Verstappen, dit jaar "auto onbestuurbaar".
Allemaal leuk en aardig, maar als je er zo in zit al zeker 2 jaar, waarom blijf je er dan. Dan kan je jezelf toch ook niet meer serieus nemen.
Misschien omdat het je taak of doel is om wanneer het niet loopt het te verbeteren? Of loop jij ook overal voor weg in je leven?quote:Op zondag 26 juli 2026 09:34 schreef pmponer het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar als je er zo in zit al zeker 2 jaar, waarom blijf je er dan. Dan kan je jezelf toch ook niet meer serieus nemen.
Misschien kan je dan wel niet op de ultieme limiet rijden, dat is dan maar zo, maar dan nog hoef je niet zo'n matige Q3 te rijden. Doe je dat niet, dan past het niet om in het openbaar zo van leer te trekken.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:24 schreef Questular het volgende:
[..]
En als je er het absolute maximum probeert uit te halen en je vleugel besluit dan achterlijk te doen dan spin je.
Ah ok dus als je geen pole pakt dan mag je niet klagen, check!quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien kan je dan wel niet op de ultieme limiet rijden, dat is dan maar zo, maar dan nog hoef je niet zo'n matige Q3 te rijden. Doe je dat niet, dan past het niet om in het openbaar zo van leer te trekken.
Wanneer je zegt dat coureurs niet meer op de limiet moeten rijden in de kwalificatie geef je eigenlijk al aan dat je hele standpunt gewoon waardeloos is. Kom maar gewoon uit de loopgraven, we respecteren dat meer dan als je besluit jezelf nog dieper in te graven.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien kan je dan wel niet op de ultieme limiet rijden, dat is dan maar zo, maar dan nog hoef je niet zo'n matige Q3 te rijden. Doe je dat niet, dan past het niet om in het openbaar zo van leer te trekken.
Het succes van Antonelli heeft de hele toprijdersmarkt in het slot gegooid. Er is geen plek voor een ex-wereldkampioen bij Mercedes. En als dat wel zo zou zijn dan nog eerder voor Norris dan voor iemand met Senna/Schumacher-status als Verstappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:34 schreef pmponer het volgende:
Denk dat Mercedes liever twee toprijders heeft die gewoon de auto naar de limiet pushen en samen de bekers delen dan een Sjors die nergens te vinden is. Het was anders geweest als Mercedes zo dominant was gebleven, maar godzijdank is dat niet het geval.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het succes van Antonelli heeft de hele toprijdersmarkt in het slot gegooid. Er is geen plek voor een ex-wereldkampioen bij Mercedes.
Mercedes heeft sinds Rosberg gewerkt met een top coureur en een tweede rijder. Gaat op zich primaquote:Op zondag 26 juli 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes liever twee toprijders heeft die gewoon de auto naar de limiet pushen en samen de bekers delen dan een Sjors die nergens te vinden is. Het was anders geweest als Mercedes zo dominant was gebleven, maar godzijdank is dat niet het geval.
Overigens is er bij Verstappen meer aan de hand nu, hier zit heel veel meer onvrede achter dan alleen een auto met wispelturige emoties.
Pole pakken hoeft niet maar zijn banker lap was gewoon slecht en zijn tweede ronde voor zijn spin ook.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah ok dus als je geen pole pakt dan mag je niet klagen, check!
Nee, zijn Q3 was gewoon slecht.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer je zegt dat coureurs niet meer op de limiet moeten rijden in de kwalificatie geef je eigenlijk al aan dat je hele standpunt gewoon waardeloos is. Kom maar gewoon uit de loopgraven, we respecteren dat meer dan als je besluit jezelf nog dieper in te graven.
Ja iedereen waarmee hij een team vormde is opgestapt of gaat opstappen zo ongeveer.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes liever twee toprijders heeft die gewoon de auto naar de limiet pushen en samen de bekers delen dan een Sjors die nergens te vinden is. Het was anders geweest als Mercedes zo dominant was gebleven, maar godzijdank is dat niet het geval.
Overigens is er bij Verstappen meer aan de hand nu, hier zit heel veel meer onvrede achter dan alleen een auto met wispelturige emoties.
of je moet een heel nieuw team op willen bouwen.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja iedereen waarmee hij een team vormde is opgestapt of gaat opstappen zo ongeveer.
Dan ga je als laatste de Mohikanen ook geen zin meer hebben, ik niet iig.
Bottas presteerde beter dan Russell nu.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes heeft sinds Rosberg gewerkt met een top coureur en een tweede rijder. Gaat op zich prima
Behoorlijk.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas presteerde beter dan Russell nu.
Ik ben iig niet diegene die met het schroot blijft zitten.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Misschien omdat het je taak of doel is om wanneer het niet loopt het te verbeteren? Of loop jij ook overal voor weg in je leven?
En dan mag je niet klagen omdat?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pole pakken hoeft niet maar zijn banker lap was gewoon slecht en zijn tweede ronde voor zijn spin ook.
Je bedoelt die ronde die een halve seconde sneller was dan zijn Q2-tijd? Is het al in je opgekomen dat er in deze RBR niet heel veel meer zit?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pole pakken hoeft niet maar zijn banker lap was gewoon slecht en zijn tweede ronde voor zijn spin ook.
Even om je geheugen op te frissen: toen het minder begon te gaan, zo begin 2024, toen was hij net drie keer wereldkampioen geworden en in 2024 werd hij het uiteindelijk ook en werd de auto tegen het einde weer wat beter. Ook in 2025 wist het team het uiteindelijk behoorlijk om te draaien en werd hij uiteindelijk nog bijna wereldkampioen. Ik ben niet blind voor de problemen bij Redbull, maar het is ook niet zo dat er alleen nog maar debielen werkten. Mercedes en Ferrari hadden allebei nou ook niet echt de beste bolides geleverd. Dus hoe zeker was het daar dan? Horner en Marko staan verder leuk in het rijtje, maar dragen effectief 0 bij aan de auto.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben iig niet diegene die met het schroot blijft zitten.
-Horner
-Marko
-Newey
- Lambiase
- etc etc.
Toto denkt daar toch anders over, die houdt de deur op een kier voor Verstappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het succes van Antonelli heeft de hele toprijdersmarkt in het slot gegooid. Er is geen plek voor een ex-wereldkampioen bij Mercedes. En als dat wel zo zou zijn dan nog eerder voor Norris dan voor iemand met Senna/Schumacher-status als Verstappen.
Ook is de kunst van het inhalen met de nieuwe auto's minder belangrijk geworden. Daar heb je nu een knop voor op het stuur.
Ten derde kan Verstappen als het tegen zit een heel vervelend mannetje worden binnen het team, zo blijkt steeds vaker.
De makkelijkste uitweg zou zijn als er een team komt dat ineens veel meer budget krijgt of op een andere manier de top 4 gaat bedreigen. Dan wil er nog wel eens iemand de gok wagen, de Pisatri's en de Russells van deze wereld. Dan kan de carrousel gaan draaien.
.
Klopt ook, wat nu wel lijkt is dat ze niet één richting op gaan, het leek even de goeie kant op te gaan, maar daar is dit weekend vooralsnog weinig van over.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Even om je geheugen op te frissen: toen het minder begon te gaan, zo begin 2024, toen was hij net drie keer wereldkampioen geworden en in 2024 werd hij het uiteindelijk ook en werd de auto tegen het einde weer wat beter. Ook in 2025 wist het team het uiteindelijk behoorlijk om te draaien en werd hij uiteindelijk nog bijna wereldkampioen. Ik ben niet blind voor de problemen bij Redbull, maar het is ook niet zo dat er alleen nog maar debielen werkten. Mercedes en Ferrari hadden allebei nou ook niet echt de beste bolides geleverd. Dus hoe zeker was het daar dan? Horner en Marko staan verder leuk in het rijtje, maar dragen effectief 0 bij aan de auto.
De spin van Verstappen was ook heel raar. Die bocht is front-limited, dan is op deze manier eraf gaan raar. En we hebben het over de beste rijder op de grid, ik ga er niet van uit dat ie echt wat doms deed daar. Norris heeft al laten zien hoe erg je die bocht kan verneuken zonder al te veel tijd te verliezen. Mensen die denken dat Hadjar en Verstappen pure rijdersfouten maakten hebben geen verstand van autoracen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegelijk onder- en overstuur. F14T vibes.
Dat betekent goed analyseren wat er gebeurt en daarna terug naar de tekentafel. Vaak is het een kwestie van minuscule aanpassingen om het te fixen, maar zie ze maar eens te vinden.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:35 schreef Nattekat het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan die lui elders op het internet die eerst Hadjar belachelijk maakten, en daarna Verstappen. Mooi contrast met mijn eerste reactie op de spin van Hadjar:
[..]
De spin van Verstappen was ook heel raar. Die bocht is front-limited, dan is op deze manier eraf gaan raar. En we hebben het over de beste rijder op de grid, ik ga er niet van uit dat ie echt wat doms deed daar. Norris heeft al laten zien hoe erg je die bocht kan verneuken zonder al te veel tijd te verliezen. Mensen die denken dat Hadjar en Verstappen pure rijdersfouten maakten hebben geen verstand van autoracen.
De zogenaamde ommekeer in 2025 kwam meer door het falen van McLaren dan door het uitstekende werk van RBR. Het gaat mij er meer om dat hij nu al jaren dezelfde onvrede uit en er kennelijk niets aan kan veranderen. Ook lijkt er minder naar hem geluisterd te worden. Volgens mij is er dan maar 1 optiequote:Op zondag 26 juli 2026 12:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Even om je geheugen op te frissen: toen het minder begon te gaan, zo begin 2024, toen was hij net drie keer wereldkampioen geworden en in 2024 werd hij het uiteindelijk ook en werd de auto tegen het einde weer wat beter. Ook in 2025 wist het team het uiteindelijk behoorlijk om te draaien en werd hij uiteindelijk nog bijna wereldkampioen. Ik ben niet blind voor de problemen bij Redbull, maar het is ook niet zo dat er alleen nog maar debielen werkten. Mercedes en Ferrari hadden allebei nou ook niet echt de beste bolides geleverd. Dus hoe zeker was het daar dan? Horner en Marko staan verder leuk in het rijtje, maar dragen effectief 0 bij aan de auto.
Zie daar maar eens een verklaring voor te vinden.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geloof zeker dat Kimi een betere coureur dan Russell is, maar onderstaand plaatje zag ik op reddit en dit is toch wel apart.
[ afbeelding ]
Op nieuwe banden 1 tiende sneller dan Hadjar op gebruikt en in zijn tweede run ook al niet goed bezig.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je bedoelt die ronde die een halve seconde sneller was dan zijn Q2-tijd? Is het al in je opgekomen dat er in deze RBR niet heel veel meer zit?
Ik ben halverwege het boek van Newey, dus ik ben bijna een expert en kan hier wat zinnigs over zeggenquote:Op zondag 26 juli 2026 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat betekent goed analyseren wat er gebeurt en daarna terug naar de tekentafel. Vaak is het een kwestie van minuscule aanpassingen om het te fixen, maar zie ze maar eens te vinden.
Datzelfde reddit heeft reeds bewezen dat dit pure lariekoek is met de vergelijking van de Q3 runs.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ik geloof zeker dat Kimi een betere coureur dan Russell is, maar onderstaand plaatje zag ik op reddit en dit is toch wel apart.
[ afbeelding ]
Daarom ook begrijpen wat er gebeurt en terug naar de tekentafelquote:Op zondag 26 juli 2026 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben halverwege het boek van Newey, dus ik ben bijna een expert en kan hier wat zinnigs over zeggen
Een auto die onvoorspelbaar reageert in bochten is het ergste probleem dat je kan hebben. Het is ook onmogelijk voor zelfs de beste coureurs om daaromheen te rijden. Het duidt op een fundamenteel mankement in hoe de luchtstromen om de auto geleid worden en is niet op te lossen met een andere afstelling als je niet heel veel tijd wil opofferen.
Doet Newey zelf ookquote:Op zondag 26 juli 2026 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarom ook begrijpen wat er gebeurt en terug naar de tekentafel
Russell is gewoon voor veel Nederlanders een beetje lulletje lampenkatoen. Ik vind het ook een enorme lul, maar die gast is echt buitencategorie als coureur. Als het bij Mercedes instapt en meteen je eerste race kunt winnen, als je Williams bijna op pole kunt zetten in een nat Spa, als je instapt bij Mercedes waar Hamilton een soort halfgod is en je verslaat hem in 2 van de 3 jaren dan ben je echt gewoon heel erg goed.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:40 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Het probleem met Russell is niet zijn rijvaardigheid, maar zijn schijnheiligheid. Dát maakt hem geen leuk mens. Gewoon heel erg hypocriet, maar als het zijn kant opvalt, dan wast hij zijn handen in onschuld.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Russell is gewoon voor veel Nederlanders een beetje lulletje lampenkatoen. Ik vind het ook een enorme lul, maar die gast is echt buitencategorie als coureur. Als het bij Mercedes instapt en meteen je eerste race kunt winnen, als je Williams bijna op pole kunt zetten in een nat Spa, als je instapt bij Mercedes waar Hamilton een soort halfgod is en je verslaat hem in 2 van de 3 jaren dan ben je echt gewoon heel erg goed.
Maar hier is het forum gebeurt vaak wat vreemds. Persoonlijke voorkeuren, niet zelden verband houdend met fitties of rivaliteit met Max, worden verward met de kwaliteiten van een coureur. Zie Norris vorig jaar. Werd hier weggezet als een Jan Doedel. Piastri was na 6 races al overduidelijk veel beter. Nou, we hebben het gezien en zien het nog steeds. En kom nou niet aan met ‘kapot gemaakt door papaya rules enzo. Norris heeft gewoon zijn problemen met de auto geanalyseerd en is erin geslaagd ze op te lossen. Dat geldt nu ook voor Russell. Die reed vorig jaar Antonelli aan gort. Debutant, ik weet het en Antonelli is echt wel een talent. Maar met de huidige auto’s is het echt niet zo zwart-wit. Maar veel mensen (nogmaals: ik ook) willen graag dat Russell faalt en gaan dan net doen alsof hij er niks meer van kan. Wie dat echt denkt snapt weinig van F1.
Wat ik wel begreep is dat Antonelli meer snelheid meeneemt in de bochten en Russell meer een "stop and go" stijl heeft en daardoor ook weer meer energie nodig heeft om op snelheid te komen.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Russell is gewoon voor veel Nederlanders een beetje lulletje lampenkatoen. Ik vind het ook een enorme lul, maar die gast is echt buitencategorie als coureur. Als het bij Mercedes instapt en meteen je eerste race kunt winnen, als je Williams bijna op pole kunt zetten in een nat Spa, als je instapt bij Mercedes waar Hamilton een soort halfgod is en je verslaat hem in 2 van de 3 jaren dan ben je echt gewoon heel erg goed.
Maar hier is het forum gebeurt vaak wat vreemds. Persoonlijke voorkeuren, niet zelden verband houdend met fitties of rivaliteit met Max, worden verward met de kwaliteiten van een coureur. Zie Norris vorig jaar. Werd hier weggezet als een Jan Doedel. Piastri was na 6 races al overduidelijk veel beter. Nou, we hebben het gezien en zien het nog steeds. En kom nou niet aan met ‘kapot gemaakt door papaya rules enzo. Norris heeft gewoon zijn problemen met de auto geanalyseerd en is erin geslaagd ze op te lossen. Dat geldt nu ook voor Russell. Die reed vorig jaar Antonelli aan gort. Debutant, ik weet het en Antonelli is echt wel een talent. Maar met de huidige auto’s is het echt niet zo zwart-wit. Maar veel mensen (nogmaals: ik ook) willen graag dat Russell faalt en gaan dan net doen alsof hij er niks meer van kan. Wie dat echt denkt snapt weinig van F1.
Daarom vind ik hem ook een lul, maar dat doet niks af aan zijn kwaliteiten als coureur.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:59 schreef Twieki het volgende:
[..]
Het probleem met Russell is niet zijn rijvaardigheid, maar zijn schijnheiligheid. Dát maakt hem geen leuk mens. Gewoon heel erg hypocriet, maar als het zijn kant opvalt, dan wast hij zijn handen in onschuld.
Klopt, maar daarom juicht men in dit topic als hij crasht en / of uitvalt. Omdat het gewoon zo'n smeerlap is.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarom vind ik hem ook een lul, maar dat doet niks af aan zijn kwaliteiten als coureur.
Sommigen (misschien niet jij) doen daarbij alsof hij ook een slechte coureur is. Daar had ik het over.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:02 schreef Twieki het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom juicht men in dit topic als hij crasht en / of uitvalt. Omdat het gewoon zo'n smeerlap is.
Volgens mij won Max in Italië, in Baku, in Austin, in las Vegas en in Abu Dhabi gewoon op eigen kracht. Dat daarachter de McLarens het zichzelf moeilijk maakte om in Qatar niet naar binnen gingen tijdens de SC doet weinig af aan het veruit dat Verstappen ook echt snel was.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
De zogenaamde ommekeer in 2025 kwam meer door het falen van McLaren dan door het uitstekende werk van RBR. Het gaat mij er meer om dat hij nu al jaren dezelfde onvrede uit en er kennelijk niets aan kan veranderen. Ook lijkt er minder naar hem geluisterd te worden. Volgens mij is er dan maar 1 optie
Hadjar had gewoon nieuwe banden en het verschil was bijna anderhalve tiende. In zijn tweede run had hij problemen. Wat probeer je nou eigenlijk?quote:Op zondag 26 juli 2026 12:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op nieuwe banden 1 tiende sneller dan Hadjar op gebruikt en in zijn tweede run ook al niet goed bezig.
Het is gewoon een middelmatige coureur die zichzelf door allerlei grootspraak een hele coureur waant. Je ziet dat hij naast de echt getalenteerde coureurs gewoon door de mand valt.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sommigen (misschien niet jij) doen daarbij alsof hij ook een slechte coureur is. Daar had ik het over.
https://www.formula1.com/(...)uHwsN6mLfCNoZ6nKQvPyquote:Op zondag 26 juli 2026 13:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij won Max in Italië, in Baku, in Austin, in las Vegas en in Abu Dhabi gewoon op eigen kracht. Dat daarachter de McLarens het zichzelf moeilijk maakte om in Qatar niet naar binnen gingen tijdens de SC doet weinig af aan het veruit dat Verstappen ook echt snel was.
Hier wil ik nog aan toevoegen dat McLaren zeer overduidelijk voor P3 ging in AD.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:10 schreef pmponer het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)uHwsN6mLfCNoZ6nKQvPy
Buitencategoriequote:Op zondag 26 juli 2026 12:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik zelf wel meevallen. Denk dat niemand hier zegt dat hij een slechte rijder is, alleen een slechte verliezer. Ikzelf vind Russell niet echt een absolute topper, maar slecht is hij ook niet nee.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sommigen (misschien niet jij) doen daarbij alsof hij ook een slechte coureur is. Daar had ik het over.
Ik denk dat ie Norris ook buitencategorie vindt.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Buitencategorie![]()
Hij is niveau Norris.
Ik vind Lecerc meer buitencategorie dan Russell.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Norris ook buitencategorie vindt.
Die had na zijn debuutseizoen iets anders moeten doen dan F1 rijden, maar ja zijn pa heeft hele diepe zakken.quote:
En die rijdt dit seizoen ook niet echt lekker.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind Lecerc meer buitencategorie dan Russell.
Hoe word je het snelst miljonair in de F1? Door als miljardair in te stappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die had na zijn debuutseizoen iets anders moeten doen dan F1 rijden, maar ja zijn pa heeft hele diepe zakken.
Dat is raar, want ik kijk alle races en ik heb zelden iets bijzonders gezien bij die man. Categorie Sainz, leuke coureur voor het middenveld met af en toe een uitschieter. Niks meer, hooguit iets minder.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan echt genieten van een herboren Lewis. Ook al heb ik hem vanaf 2021 belachelijk gemaakt.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En die rijdt dit seizoen ook niet echt lekker.
De enige twee aan de top die ik dit seizoen lekker vind rijden zijn Antonelli en *teiltje pakt* Hamilton.
Hadjar had in zijn eerste run gebruikte banden.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hadjar had gewoon nieuwe banden en het verschil was bijna anderhalve tiende. In zijn tweede run had hij problemen. Wat probeer je nou eigenlijk?
Lecerc kon Max in begin 2022 aardig lastig maken. Russell heeft echt hulp bij nodig.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is raar, want ik kijk alle races en ik heb zelden iets bijzonders gezien bij die man. Categorie Sainz, leuke coureur voor het middenveld met af en toe een uitschieter. Niks meer, hooguit iets minder.
Ik vind Norris, Leclerc, Russell, Antonelli en Piastri gelijk opgaan. Allemaal hebben ze absoluut hoge pieken en af en toe een dal. De enige die er echt ver bovenuit steekt is Verstappen. Maar Russell doet echt niet onder voor Antonelli en Norris niet voor Piastri, zoals hier vaak gesuggereerd wordt.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als hij slecht was had hij de formule 1 niet gehaald en geen podium behaaldquote:
Nee, hij had nieuwe banden. Daar is het in de uitzending zelfs uitgebreid over gegaan.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hadjar had in zijn eerste run gebruikte banden.
Slecht naar huidige F1 maatstaven.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als hij slecht was had hij de formule 1 niet gehaald en geen podium behaald
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 juli 2026 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat niet in het halve seizoen dat hij met een illegale auto reed?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lecerc kon Max in begin 2022 aardig lastig maken. Russell heeft echt hulp bij nodig.
Russell echt uitzonderlijke wat ie laten zien is die knakenbak van een Williams op P2 zetten in Spa.
Nee, dat klopte niet, zijn eerste run was op gebruikt, tweede op nieuw.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, hij had nieuwe banden. Daar is het in de uitzending zelfs uitgebreid over gegaan.
dat is wel zeker. Fornaroli had dit seizoen wel een plekje in de F1 verdiendquote:Op zondag 26 juli 2026 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Er hadden zoveel F2 kampioenen de plek van Stroll kunnen innemen.
Op een schaal van alle racecoureurs ter wereld is hij natuurlijk topklasse. En zijn starts in de regen zijn ook fantastisch om naar te kijken. Hij kan echt wel iets, maar tegelijkertijd is het ook een enorme koekenbakker en prutser.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 26 juli 2026 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Effe een andere vraag: Gaan we dit seizoen naar Maleisië?
https://www.formula1.com/(...).1814718980889106837quote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op een schaal van alle racecoureurs ter wereld is hij natuurlijk topklasse. En zijn starts in de regen zijn ook fantastisch om naar te kijken. Hij kan echt wel iets, maar tegelijkertijd is het ook een enorme koekenbakker en prutser.
Voor die 34 miljoen wil ik ook wel een koekenbakker zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op een schaal van alle racecoureurs ter wereld is hij natuurlijk topklasse. En zijn starts in de regen zijn ook fantastisch om naar te kijken. Hij kan echt wel iets, maar tegelijkertijd is het ook een enorme koekenbakker en prutser.
Ik hoor ook iets over Imola en Portimaõ(sorry voor misspelling)quote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja
Striktgenomen is het de Grand Prix van Bahrein in Maleisië
Portimãoquote:Op zondag 26 juli 2026 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoor ook iets over Imola en Portuma(sorry voor misspelling)
Dat eventueel Qatar en Abu Dabhi niet doorgaat vanwege de Iran oorlog.
Klopt.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoor ook iets over Imola en Portuma(sorry voor misspelling)
Dat eventueel Qatar en Abu Dabhi niet doorgaat vanwege de Iran oorlog.
Dus Abu dabhi en Qatar gaan niet door?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt.
Maleisië is op 4 oktober
Imola zou de laatste race van het jaar moeten worden.
Portimao gaat niet omdat daar voor 2027 verbouwd moet worden
Wat dacht je van die moessons die daar vallenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:35 schreef Twieki het volgende:
Maleisië gaat dan ook wel hilarisch worden met die twee lange stukken kort na elkaar.
Dat zou toch wel geweldig zijn, Kimi WDC op Imola.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt.
Maleisië is op 4 oktober
Imola zou de laatste race van het jaar moeten worden.
Portimao gaat niet omdat daar voor 2027 verbouwd moet worden
Vroeg gisteren al of Pirelli al monsoonbanden had ontwikkeld.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van die moessons die daar vallen
Imola in december is ook ergens wel kansloos.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:37 schreef Twieki het volgende:
[..]
Vroeg gisteren al of Pirelli al monsoonbanden had ontwikkeld.Iemand anders reageerde met winterbanden / spikes voor Imola in december.
het is nog niet officieel, maar de geruchten zijn wel sterkquote:Op zondag 26 juli 2026 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Abu dabhi en Qatar gaan niet door?
Heb je bron voor me?
Oeps ik heb dus fakenews verspreidquote:Op zondag 26 juli 2026 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Datzelfde reddit heeft reeds bewezen dat dit pure lariekoek is met de vergelijking van de Q3 runs.
mwah, dat valt mee, maar de oranje kleuter kan zich gewoon niet beheersenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het lijkt 2020 en 2021 all over again met deze kalender
Nog 2 jaar en dan hopen dat niet weer zo'n idioot zit.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat valt mee, maar de oranje kleuter kan zich gewoon niet beheersen
dat weet je in de VS maar nooitquote:Op zondag 26 juli 2026 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog 2 jaar en dan hopen dat niet weer zo'n idioot zit.
Russell is wat meer een harker qua rijstijl, die van Leclerc lijkt het meest op de stijl van Verstappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Was dat niet in het halve seizoen dat hij met een illegale auto reed?
Leclerc is tot dit jaar consistent beter dan zijn teamgenoten, maar daar is wat mij betreft alles mee gezegd.
Volgens mij is het dezelfde categorie als Russell. Alleen is Leclerc een heel stuk sympathieker.
Mag je ook hopen dat er in Israël niet weer allerlei kolonistenpartijtjes het beleid bepalen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog 2 jaar en dan hopen dat niet weer zo'n idioot zit.
Ook is hij al dement dan gaan ze hem echt niet vervangen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat weet je in de VS maar nooit
Ik zie Trump niet de volledige periode vol maken. Hij is nu al flink dement
21dagen regen in oktober, dus dat moet goed komenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van die moessons die daar vallen
Dit.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:59 schreef Twieki het volgende:
[..]
Het probleem met Russell is niet zijn rijvaardigheid, maar zijn schijnheiligheid. Dát maakt hem geen leuk mens. Gewoon heel erg hypocriet, maar als het zijn kant opvalt, dan wast hij zijn handen in onschuld.
Huh? Hij is toch de meest vitale en gezondste president van de USA ooit?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat weet je in de VS maar nooit
Ik zie Trump niet de volledige periode vol maken. Hij is nu al flink dement
Antonelli zou dan wel een baas zijn als hij tijdens een stevige regenbui in de pits rond gaat lopen met een ijsjequote:Op zondag 26 juli 2026 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
21dagen regen in oktober, dus dat moet goed komen
Als F1 slim is schrappen ze die gewoon definitief van de kalender voor dit jaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is nog niet officieel, maar de geruchten zijn wel sterk
Ik vond hem in zijn Williams tijd geweldig rijden en vervelend was ie toen niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Het is gewoon die hele hypocriete arrogante houding van hem. Hij vind zichzelf zo verschrikkelijk goed.
Als ie wint is hij geweldig, als ie verliest ligt het aan de auto of het team of iemand anders.
Als ie morgen zou stoppen met F1 zou echt niemand hem missen.
Leuk circuit, jammer dat we er in tegenstelling tot Singapore vroeg voor op moeten staan, lijkt me stug dat Bahrein voor verlichting gaat zorgen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Antonelli zou dan wel een baas zijn als hij tijdens een stevige regenbui in de pits rond gaat lopen met een ijsje
Zo lang zullen ze niet wachten, maar het gaat om veel geld dus logisch dat ze dat nog wel even doen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als F1 slim is schrappen ze die gewoon definitief van de kalender voor dit jaar.
Ik zie gebeuren dat ze hem inplannen en dat een week van tevoren Trump toch weer besluit bommen te gooien en je de boel alsnog weer af kunt lassen.
Iedereen vond hem geweldig in de Williams. Huilen bij de pers omdat ie een puntje had gehaald in die knakenbak.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vond hem in zijn Williams tijd geweldig rijden en vervelend was ie toen niet.
Als dat staakt het vuren had volgehouden dan had je idd nog wel even kunnen wachten. Maar als je ziet hoe nu de drones en raketten over en weer vliegen moet je gewoon de conclusie trekken dat het nu niet handig is.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo lang zullen ze niet wachten, maar het gaat om veel geld dus logisch dat ze dat nog wel even doen.
inderdaad, sympathieke gast was hetquote:Op zondag 26 juli 2026 13:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vond hem in zijn Williams tijd geweldig rijden en vervelend was ie toen niet.
Och toen Max zijn auto op Lewis parkeerde was ook niet sympathiek.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
inderdaad, sympathieke gast was het
Bekijk deze YouTube-video
Ze doen wel een wedstrijdje van hoe ver ze kunnen gaan met irritante mannetjes hequote:
Iedereen is er gewoon zo eensgezind over dat hij top is dat het niet eens genoemd hoeft te wordenquote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef Zorro het volgende:
Max is veruit de beste van allemaal.
Daarom wordt de prestatie van Hadjar een beetje ondergesneeuwd. In alle vergelijkingen hierboven zie ik hem nergens terugkomen, maar wat die dit seizoen laat zien maakt dat ik die minimaal op gelijke hoogte als Russell en Norris zet.
Lullig voor Hadjar ook, maar hij is wel de eerste sinds velen die Max een beetje bij kunnen houden en redelijk consequent in de top-10 kwalificeert. Props voor hem dus!quote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef Zorro het volgende:
Daarom wordt de prestatie van Hadjar een beetje ondergesneeuwd. In alle vergelijkingen hierboven zie ik hem nergens terugkomen, maar wat die dit seizoen laat zien maakt dat ik die minimaal op gelijke hoogte als Russell en Norris zet.
Normaal zijn er vraagtekens over het tweede stoeltje bij RBR, maar voor komend seizoen zijn ze er niet, dankzij Hadjar. Niemand die het over zijn positie heeftquote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef Zorro het volgende:
Ze proberen Christijan Albers te overtreffen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze doen wel een wedstrijdje van hoe ver ze kunnen gaan met irritante mannetjes he
Gewoon lekker 8 rondjes de camera op de nummer 1 die onbedreigd voorop rijdtquote:Op zondag 26 juli 2026 14:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schattig hoe F1TV in de pre-race aandacht geeft aan de strijd in het middenveld, die volgens Laura Winter "spannender dan ooit" is.
Om straks een regie tijdens de race te hebben die er met pijn en moeite één miezerige herhaling of PIP aan wijdt.
ViaPlay gaat straks verrast zijn dat de alternatieve compound vreselijk blijkt te zijn voor Verstappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef heywoodu het volgende:
Ho-Pin Tung met de wekelijkse longruncopium voor Verstappen
We zullen zien.
Lukt ze best aardigquote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze proberen Christijan Albers te overtreffen.
Denk dat er achter de schermen wel wat kritiek is geweest. Die teams zelf hebben ook gewoon sponsoren die schermtijd willen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schattig hoe F1TV in de pre-race aandacht geeft aan de strijd in het middenveld, die volgens Laura Winter "spannender dan ooit" is.
Om straks een regie tijdens de race te hebben die er met pijn en moeite één miezerige herhaling of PIP aan wijdt.
Max heeft zelf ook al aangegeven dat het dit weekend ruk is. Daar gaat die compound niks aan veranderen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ViaPlay gaat straks verrast zijn dat de alternatieve compound vreselijk blijkt te zijn voor Verstappen.
Ferrari moet in beeld, anders verkopen ze geen Luce's.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat er achter de schermen wel wat kritiek is geweest. Die teams zelf hebben ook gewoon sponsoren die schermtijd willen.
Pinkten ze hem maar wegquote:
mensen moeten dat hok wel kopen omdat ze anders niet in aanmerking komen voor andere exclusieve Ferrari'squote:Op zondag 26 juli 2026 14:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ferrari moet in beeld, anders verkopen ze geen Luce's.
quote:Op zondag 26 juli 2026 14:48 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik wist niet dat het mogelijk was, maar Russell ziet er toch extra hufterig uit in zijn zilveren jas
Vandaar dequote:
Van P21?quote:
Niet van de gridstraffen gehoord?quote:
BOT nooit onderschatten als het op bowlen aan komt.quote:
Nu bottas terug kan dat.quote:
Oke opaquote:Op zondag 26 juli 2026 14:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk wel wat actie want ik zit te te vechten tegen de slaap.
Moet ie wel een goede worp hebben.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
BOT nooit onderschatten als het op bowlen aan komt.
Blijft gewoon droog dusquote:Op zondag 26 juli 2026 14:47 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 20%
Max gaat vandaag de beker pakkenquote:Op zondag 26 juli 2026 14:59 schreef R-woud93 het volgende:
Of Max, vind ik ook prima maar daar verwacht ik niets van
Dit gaan we achter evalueren.quote:
Zoals het altijd al geweest isquote:
Breekbare beker.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max gaat vandaag de beker pakken
[ afbeelding ]
Nee, kom net kijkenquote:Op zondag 26 juli 2026 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet van de gridstraffen gehoord?
Norris uit te buurt houden.quote:
Gisteren kwalificatie gemist?quote:
Geeft 'ie hem ook terug aan de winnaar?quote:Op zondag 26 juli 2026 15:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Max gaat vandaag de beker pakken
[ afbeelding ]
Maleisie : Hold my beer.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Er is dit jaar nog geen regenrace geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |