Deed ik gisterenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:43 schreef -XOR- het volgende:
Vraag me af of Hammie op de snelweg ook van baan wisselt zonder in zijn spiegels te kijken.
Zoiets gebeurt zooo vaakquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik gisteren![]()
Maar dat was zo'n debiel die plots gas gaat geven als ie in mijn blinde hoek zit. Ik zat er iets minder ver voor toen ik weer naar rechts ging dan ik dacht daardoor.
You always have to leave the space!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik gisteren![]()
Maar dat was zo'n debiel die plots gas gaat geven als ie in mijn blinde hoek zit. Ik zat er iets minder ver voor toen ik weer naar rechts ging dan ik dacht daardoor.
Auto wil niet. En dat Hadjar dezelfde problemen heeft zegt eigenlijk ook alles.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verstappen is het helemaal kwijt. Een totaal verloren seizoen
Niet meer dan terecht.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton 3 plaatsen gridstraf
https://www.fia.com/syste(...)peding_of_car_81.pdf
Dat eerste kan een straf opleveren, tweede nooit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli voor 2 incidenten onderzocht: gele vlag laatste bocht en het niet houden aan de deltatijd tussen de safetycarlijnen
De tweede rij, voor de mercedessenen een ferrari.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Grid is dus:
Norris
Leclerc
Piastri
Verstappen
Hamilton
Russell
Antonelli
Hadjar
Lindblad
Hülkenberg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
De tweede rij, voor de mercedessenen een ferrari.
Hij zit er weer goed bij !Wat een coureur is het ook he. Geen hoop op een betere tijd dus maar even spinnen en Antonelli een straf bezorgen. +2 plekken winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zat Max ook al lekker de grond in te trappen. Ik wist voordat ik überhaupt wist wie het was al dat het één van de paddockclowns was:quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
🤡 Damon Hill 🤡 is echt een treurig figuur geworden.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde iemand onzin praten op F1TV, even gekeken wat voor idioot ze nou weer hebben uitgenodigd.
Damon Hill. Jep, dat klopt wel.
'British bias', Britse voorkeurquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Het is Damon of Ted.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zat Max ook al lekker de grond in te trappen. Ik wist voordat ik überhaupt wist wie het was al dat het één van de paddockclowns was:
[..]
waarom niet gewoon toegevenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Maakte op zich geen reet uit want hij was toch erg matig bezig in Q3 en had eigenlijk gewoon op eigen kracht minstens p4 moeten pakken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, het lijkt erop (komt van Max, dus klein korreltje zout) dat de data heeft aangetoond dat de macarenavleugel wederom gefaald heeft. Dit keer niet zo catastrofaal, maar er was iets echt niet goed met de achtervleugel.
Denk op zich dat dat ook wel klopt. Dit is echt zo'n enorm rare bocht om hem gewoon helemaal kwijt te raken op die manier.
Het gaat erom dat die auto poep is, niet of ie een betere tijd had kunnen neerzetten.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maakte op zich geen reet uit want hij was toch erg matig bezig in Q3 en had eigenlijk gewoon op eigen kracht minstens p4 moeten pakken.
3/4 van de grid heeft een kutauto. Je hebt het er dan ook maar een beetje mee te doen en zorg dan in ieder geval dat je zelf wel een behoorlijk rondje rijdt en er het meeste uithaalt.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die auto poep is, niet of ie een betere tijd had kunnen neerzetten.
Er zit een verschil tussen langzaam en onvoorspelbaar. Een achtervleugel die op eens downforce verliest is gewoon slecht, heel slecht.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
3/4 van de grid heeft een kutauto. Je hebt het er dan ook maar een beetje mee te doen en zorg dan in ieder geval dat je zelf wel een behoorlijk rondje rijdt en er het meeste uithaalt.
De autos zijn ook onbetrouwbaar. Russell was op Spa gestart met volle batterij, terwijl de ECU dacht dat de batterij leeg was.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
3/4 van de grid heeft een kutauto. Je hebt het er dan ook maar een beetje mee te doen en zorg dan in ieder geval dat je zelf wel een behoorlijk rondje rijdt en er het meeste uithaalt.
En als je er het absolute maximum probeert uit te halen en je vleugel besluit dan achterlijk te doen dan spin je.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat van teams switchen in het jaar van grote regulatiewijzigingen nogal een heel groot risico is. Zijn toon dit jaar is ook echt anders, het geeft weg dat silly season heel goed wel eens interessant kan worden dit jaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:34 schreef pmponer het volgende:
Vorig jaar ook dit verhaal van Verstappen, dit jaar "auto onbestuurbaar".
Allemaal leuk en aardig, maar als je er zo in zit al zeker 2 jaar, waarom blijf je er dan. Dan kan je jezelf toch ook niet meer serieus nemen.
Misschien omdat het je taak of doel is om wanneer het niet loopt het te verbeteren? Of loop jij ook overal voor weg in je leven?quote:Op zondag 26 juli 2026 09:34 schreef pmponer het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar als je er zo in zit al zeker 2 jaar, waarom blijf je er dan. Dan kan je jezelf toch ook niet meer serieus nemen.
Misschien kan je dan wel niet op de ultieme limiet rijden, dat is dan maar zo, maar dan nog hoef je niet zo'n matige Q3 te rijden. Doe je dat niet, dan past het niet om in het openbaar zo van leer te trekken.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:24 schreef Questular het volgende:
[..]
En als je er het absolute maximum probeert uit te halen en je vleugel besluit dan achterlijk te doen dan spin je.
Ah ok dus als je geen pole pakt dan mag je niet klagen, check!quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien kan je dan wel niet op de ultieme limiet rijden, dat is dan maar zo, maar dan nog hoef je niet zo'n matige Q3 te rijden. Doe je dat niet, dan past het niet om in het openbaar zo van leer te trekken.
Wanneer je zegt dat coureurs niet meer op de limiet moeten rijden in de kwalificatie geef je eigenlijk al aan dat je hele standpunt gewoon waardeloos is. Kom maar gewoon uit de loopgraven, we respecteren dat meer dan als je besluit jezelf nog dieper in te graven.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien kan je dan wel niet op de ultieme limiet rijden, dat is dan maar zo, maar dan nog hoef je niet zo'n matige Q3 te rijden. Doe je dat niet, dan past het niet om in het openbaar zo van leer te trekken.
Het succes van Antonelli heeft de hele toprijdersmarkt in het slot gegooid. Er is geen plek voor een ex-wereldkampioen bij Mercedes. En als dat wel zo zou zijn dan nog eerder voor Norris dan voor iemand met Senna/Schumacher-status als Verstappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:34 schreef pmponer het volgende:
Denk dat Mercedes liever twee toprijders heeft die gewoon de auto naar de limiet pushen en samen de bekers delen dan een Sjors die nergens te vinden is. Het was anders geweest als Mercedes zo dominant was gebleven, maar godzijdank is dat niet het geval.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het succes van Antonelli heeft de hele toprijdersmarkt in het slot gegooid. Er is geen plek voor een ex-wereldkampioen bij Mercedes.
Mercedes heeft sinds Rosberg gewerkt met een top coureur en een tweede rijder. Gaat op zich primaquote:Op zondag 26 juli 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes liever twee toprijders heeft die gewoon de auto naar de limiet pushen en samen de bekers delen dan een Sjors die nergens te vinden is. Het was anders geweest als Mercedes zo dominant was gebleven, maar godzijdank is dat niet het geval.
Overigens is er bij Verstappen meer aan de hand nu, hier zit heel veel meer onvrede achter dan alleen een auto met wispelturige emoties.
Pole pakken hoeft niet maar zijn banker lap was gewoon slecht en zijn tweede ronde voor zijn spin ook.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah ok dus als je geen pole pakt dan mag je niet klagen, check!
Nee, zijn Q3 was gewoon slecht.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wanneer je zegt dat coureurs niet meer op de limiet moeten rijden in de kwalificatie geef je eigenlijk al aan dat je hele standpunt gewoon waardeloos is. Kom maar gewoon uit de loopgraven, we respecteren dat meer dan als je besluit jezelf nog dieper in te graven.
Ja iedereen waarmee hij een team vormde is opgestapt of gaat opstappen zo ongeveer.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes liever twee toprijders heeft die gewoon de auto naar de limiet pushen en samen de bekers delen dan een Sjors die nergens te vinden is. Het was anders geweest als Mercedes zo dominant was gebleven, maar godzijdank is dat niet het geval.
Overigens is er bij Verstappen meer aan de hand nu, hier zit heel veel meer onvrede achter dan alleen een auto met wispelturige emoties.
of je moet een heel nieuw team op willen bouwen.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja iedereen waarmee hij een team vormde is opgestapt of gaat opstappen zo ongeveer.
Dan ga je als laatste de Mohikanen ook geen zin meer hebben, ik niet iig.
Bottas presteerde beter dan Russell nu.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mercedes heeft sinds Rosberg gewerkt met een top coureur en een tweede rijder. Gaat op zich prima
Behoorlijk.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bottas presteerde beter dan Russell nu.
Ik ben iig niet diegene die met het schroot blijft zitten.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Misschien omdat het je taak of doel is om wanneer het niet loopt het te verbeteren? Of loop jij ook overal voor weg in je leven?
En dan mag je niet klagen omdat?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pole pakken hoeft niet maar zijn banker lap was gewoon slecht en zijn tweede ronde voor zijn spin ook.
Je bedoelt die ronde die een halve seconde sneller was dan zijn Q2-tijd? Is het al in je opgekomen dat er in deze RBR niet heel veel meer zit?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pole pakken hoeft niet maar zijn banker lap was gewoon slecht en zijn tweede ronde voor zijn spin ook.
Even om je geheugen op te frissen: toen het minder begon te gaan, zo begin 2024, toen was hij net drie keer wereldkampioen geworden en in 2024 werd hij het uiteindelijk ook en werd de auto tegen het einde weer wat beter. Ook in 2025 wist het team het uiteindelijk behoorlijk om te draaien en werd hij uiteindelijk nog bijna wereldkampioen. Ik ben niet blind voor de problemen bij Redbull, maar het is ook niet zo dat er alleen nog maar debielen werkten. Mercedes en Ferrari hadden allebei nou ook niet echt de beste bolides geleverd. Dus hoe zeker was het daar dan? Horner en Marko staan verder leuk in het rijtje, maar dragen effectief 0 bij aan de auto.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben iig niet diegene die met het schroot blijft zitten.
-Horner
-Marko
-Newey
- Lambiase
- etc etc.
Toto denkt daar toch anders over, die houdt de deur op een kier voor Verstappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het succes van Antonelli heeft de hele toprijdersmarkt in het slot gegooid. Er is geen plek voor een ex-wereldkampioen bij Mercedes. En als dat wel zo zou zijn dan nog eerder voor Norris dan voor iemand met Senna/Schumacher-status als Verstappen.
Ook is de kunst van het inhalen met de nieuwe auto's minder belangrijk geworden. Daar heb je nu een knop voor op het stuur.
Ten derde kan Verstappen als het tegen zit een heel vervelend mannetje worden binnen het team, zo blijkt steeds vaker.
De makkelijkste uitweg zou zijn als er een team komt dat ineens veel meer budget krijgt of op een andere manier de top 4 gaat bedreigen. Dan wil er nog wel eens iemand de gok wagen, de Pisatri's en de Russells van deze wereld. Dan kan de carrousel gaan draaien.
.
Klopt ook, wat nu wel lijkt is dat ze niet één richting op gaan, het leek even de goeie kant op te gaan, maar daar is dit weekend vooralsnog weinig van over.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Even om je geheugen op te frissen: toen het minder begon te gaan, zo begin 2024, toen was hij net drie keer wereldkampioen geworden en in 2024 werd hij het uiteindelijk ook en werd de auto tegen het einde weer wat beter. Ook in 2025 wist het team het uiteindelijk behoorlijk om te draaien en werd hij uiteindelijk nog bijna wereldkampioen. Ik ben niet blind voor de problemen bij Redbull, maar het is ook niet zo dat er alleen nog maar debielen werkten. Mercedes en Ferrari hadden allebei nou ook niet echt de beste bolides geleverd. Dus hoe zeker was het daar dan? Horner en Marko staan verder leuk in het rijtje, maar dragen effectief 0 bij aan de auto.
De spin van Verstappen was ook heel raar. Die bocht is front-limited, dan is op deze manier eraf gaan raar. En we hebben het over de beste rijder op de grid, ik ga er niet van uit dat ie echt wat doms deed daar. Norris heeft al laten zien hoe erg je die bocht kan verneuken zonder al te veel tijd te verliezen. Mensen die denken dat Hadjar en Verstappen pure rijdersfouten maakten hebben geen verstand van autoracen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegelijk onder- en overstuur. F14T vibes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |