Portimãoquote:Op zondag 26 juli 2026 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoor ook iets over Imola en Portuma(sorry voor misspelling)
Dat eventueel Qatar en Abu Dabhi niet doorgaat vanwege de Iran oorlog.
Klopt.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoor ook iets over Imola en Portuma(sorry voor misspelling)
Dat eventueel Qatar en Abu Dabhi niet doorgaat vanwege de Iran oorlog.
Dus Abu dabhi en Qatar gaan niet door?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt.
Maleisië is op 4 oktober
Imola zou de laatste race van het jaar moeten worden.
Portimao gaat niet omdat daar voor 2027 verbouwd moet worden
Wat dacht je van die moessons die daar vallenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:35 schreef Twieki het volgende:
Maleisië gaat dan ook wel hilarisch worden met die twee lange stukken kort na elkaar.
Dat zou toch wel geweldig zijn, Kimi WDC op Imola.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt.
Maleisië is op 4 oktober
Imola zou de laatste race van het jaar moeten worden.
Portimao gaat niet omdat daar voor 2027 verbouwd moet worden
Vroeg gisteren al of Pirelli al monsoonbanden had ontwikkeld.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van die moessons die daar vallen
Imola in december is ook ergens wel kansloos.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:37 schreef Twieki het volgende:
[..]
Vroeg gisteren al of Pirelli al monsoonbanden had ontwikkeld.Iemand anders reageerde met winterbanden / spikes voor Imola in december.
het is nog niet officieel, maar de geruchten zijn wel sterkquote:Op zondag 26 juli 2026 13:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Abu dabhi en Qatar gaan niet door?
Heb je bron voor me?
Oeps ik heb dus fakenews verspreidquote:Op zondag 26 juli 2026 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Datzelfde reddit heeft reeds bewezen dat dit pure lariekoek is met de vergelijking van de Q3 runs.
mwah, dat valt mee, maar de oranje kleuter kan zich gewoon niet beheersenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het lijkt 2020 en 2021 all over again met deze kalender
Nog 2 jaar en dan hopen dat niet weer zo'n idioot zit.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat valt mee, maar de oranje kleuter kan zich gewoon niet beheersen
dat weet je in de VS maar nooitquote:Op zondag 26 juli 2026 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog 2 jaar en dan hopen dat niet weer zo'n idioot zit.
Russell is wat meer een harker qua rijstijl, die van Leclerc lijkt het meest op de stijl van Verstappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Was dat niet in het halve seizoen dat hij met een illegale auto reed?
Leclerc is tot dit jaar consistent beter dan zijn teamgenoten, maar daar is wat mij betreft alles mee gezegd.
Volgens mij is het dezelfde categorie als Russell. Alleen is Leclerc een heel stuk sympathieker.
Mag je ook hopen dat er in Israël niet weer allerlei kolonistenpartijtjes het beleid bepalen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog 2 jaar en dan hopen dat niet weer zo'n idioot zit.
Ook is hij al dement dan gaan ze hem echt niet vervangen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat weet je in de VS maar nooit
Ik zie Trump niet de volledige periode vol maken. Hij is nu al flink dement
21dagen regen in oktober, dus dat moet goed komenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat dacht je van die moessons die daar vallen
Dit.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:59 schreef Twieki het volgende:
[..]
Het probleem met Russell is niet zijn rijvaardigheid, maar zijn schijnheiligheid. Dát maakt hem geen leuk mens. Gewoon heel erg hypocriet, maar als het zijn kant opvalt, dan wast hij zijn handen in onschuld.
Huh? Hij is toch de meest vitale en gezondste president van de USA ooit?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat weet je in de VS maar nooit
Ik zie Trump niet de volledige periode vol maken. Hij is nu al flink dement
Antonelli zou dan wel een baas zijn als hij tijdens een stevige regenbui in de pits rond gaat lopen met een ijsjequote:Op zondag 26 juli 2026 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
21dagen regen in oktober, dus dat moet goed komen
Als F1 slim is schrappen ze die gewoon definitief van de kalender voor dit jaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is nog niet officieel, maar de geruchten zijn wel sterk
Ik vond hem in zijn Williams tijd geweldig rijden en vervelend was ie toen niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Het is gewoon die hele hypocriete arrogante houding van hem. Hij vind zichzelf zo verschrikkelijk goed.
Als ie wint is hij geweldig, als ie verliest ligt het aan de auto of het team of iemand anders.
Als ie morgen zou stoppen met F1 zou echt niemand hem missen.
Leuk circuit, jammer dat we er in tegenstelling tot Singapore vroeg voor op moeten staan, lijkt me stug dat Bahrein voor verlichting gaat zorgen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Antonelli zou dan wel een baas zijn als hij tijdens een stevige regenbui in de pits rond gaat lopen met een ijsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |