Deed ik gisterenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:43 schreef -XOR- het volgende:
Vraag me af of Hammie op de snelweg ook van baan wisselt zonder in zijn spiegels te kijken.
Zoiets gebeurt zooo vaakquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik gisteren![]()
Maar dat was zo'n debiel die plots gas gaat geven als ie in mijn blinde hoek zit. Ik zat er iets minder ver voor toen ik weer naar rechts ging dan ik dacht daardoor.
You always have to leave the space!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deed ik gisteren![]()
Maar dat was zo'n debiel die plots gas gaat geven als ie in mijn blinde hoek zit. Ik zat er iets minder ver voor toen ik weer naar rechts ging dan ik dacht daardoor.
Auto wil niet. En dat Hadjar dezelfde problemen heeft zegt eigenlijk ook alles.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verstappen is het helemaal kwijt. Een totaal verloren seizoen
Niet meer dan terecht.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton 3 plaatsen gridstraf
https://www.fia.com/syste(...)peding_of_car_81.pdf
Dat eerste kan een straf opleveren, tweede nooit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
Antonelli voor 2 incidenten onderzocht: gele vlag laatste bocht en het niet houden aan de deltatijd tussen de safetycarlijnen
De tweede rij, voor de mercedessenen een ferrari.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
Grid is dus:
Norris
Leclerc
Piastri
Verstappen
Hamilton
Russell
Antonelli
Hadjar
Lindblad
Hülkenberg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef quo_ het volgende:
[..]
De tweede rij, voor de mercedessenen een ferrari.
Hij zit er weer goed bij !Wat een coureur is het ook he. Geen hoop op een betere tijd dus maar even spinnen en Antonelli een straf bezorgen. +2 plekken winstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zat Max ook al lekker de grond in te trappen. Ik wist voordat ik überhaupt wist wie het was al dat het één van de paddockclowns was:quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
🤡 Damon Hill 🤡 is echt een treurig figuur geworden.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde iemand onzin praten op F1TV, even gekeken wat voor idioot ze nou weer hebben uitgenodigd.
Damon Hill. Jep, dat klopt wel.
'British bias', Britse voorkeurquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Het is Damon of Ted.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zat Max ook al lekker de grond in te trappen. Ik wist voordat ik überhaupt wist wie het was al dat het één van de paddockclowns was:
[..]
waarom niet gewoon toegevenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[ x ]
Maakte op zich geen reet uit want hij was toch erg matig bezig in Q3 en had eigenlijk gewoon op eigen kracht minstens p4 moeten pakken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:48 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, het lijkt erop (komt van Max, dus klein korreltje zout) dat de data heeft aangetoond dat de macarenavleugel wederom gefaald heeft. Dit keer niet zo catastrofaal, maar er was iets echt niet goed met de achtervleugel.
Denk op zich dat dat ook wel klopt. Dit is echt zo'n enorm rare bocht om hem gewoon helemaal kwijt te raken op die manier.
Het gaat erom dat die auto poep is, niet of ie een betere tijd had kunnen neerzetten.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maakte op zich geen reet uit want hij was toch erg matig bezig in Q3 en had eigenlijk gewoon op eigen kracht minstens p4 moeten pakken.
3/4 van de grid heeft een kutauto. Je hebt het er dan ook maar een beetje mee te doen en zorg dan in ieder geval dat je zelf wel een behoorlijk rondje rijdt en er het meeste uithaalt.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die auto poep is, niet of ie een betere tijd had kunnen neerzetten.
Er zit een verschil tussen langzaam en onvoorspelbaar. Een achtervleugel die op eens downforce verliest is gewoon slecht, heel slecht.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
3/4 van de grid heeft een kutauto. Je hebt het er dan ook maar een beetje mee te doen en zorg dan in ieder geval dat je zelf wel een behoorlijk rondje rijdt en er het meeste uithaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |