Zo lang zullen ze niet wachten, maar het gaat om veel geld dus logisch dat ze dat nog wel even doen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als F1 slim is schrappen ze die gewoon definitief van de kalender voor dit jaar.
Ik zie gebeuren dat ze hem inplannen en dat een week van tevoren Trump toch weer besluit bommen te gooien en je de boel alsnog weer af kunt lassen.
Iedereen vond hem geweldig in de Williams. Huilen bij de pers omdat ie een puntje had gehaald in die knakenbak.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vond hem in zijn Williams tijd geweldig rijden en vervelend was ie toen niet.
Als dat staakt het vuren had volgehouden dan had je idd nog wel even kunnen wachten. Maar als je ziet hoe nu de drones en raketten over en weer vliegen moet je gewoon de conclusie trekken dat het nu niet handig is.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo lang zullen ze niet wachten, maar het gaat om veel geld dus logisch dat ze dat nog wel even doen.
inderdaad, sympathieke gast was hetquote:Op zondag 26 juli 2026 13:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vond hem in zijn Williams tijd geweldig rijden en vervelend was ie toen niet.
Och toen Max zijn auto op Lewis parkeerde was ook niet sympathiek.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
inderdaad, sympathieke gast was het
Bekijk deze YouTube-video
Ze doen wel een wedstrijdje van hoe ver ze kunnen gaan met irritante mannetjes hequote:
Iedereen is er gewoon zo eensgezind over dat hij top is dat het niet eens genoemd hoeft te wordenquote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef Zorro het volgende:
Max is veruit de beste van allemaal.
Daarom wordt de prestatie van Hadjar een beetje ondergesneeuwd. In alle vergelijkingen hierboven zie ik hem nergens terugkomen, maar wat die dit seizoen laat zien maakt dat ik die minimaal op gelijke hoogte als Russell en Norris zet.
Lullig voor Hadjar ook, maar hij is wel de eerste sinds velen die Max een beetje bij kunnen houden en redelijk consequent in de top-10 kwalificeert. Props voor hem dus!quote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef Zorro het volgende:
Daarom wordt de prestatie van Hadjar een beetje ondergesneeuwd. In alle vergelijkingen hierboven zie ik hem nergens terugkomen, maar wat die dit seizoen laat zien maakt dat ik die minimaal op gelijke hoogte als Russell en Norris zet.
Normaal zijn er vraagtekens over het tweede stoeltje bij RBR, maar voor komend seizoen zijn ze er niet, dankzij Hadjar. Niemand die het over zijn positie heeftquote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef Zorro het volgende:
Ze proberen Christijan Albers te overtreffen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze doen wel een wedstrijdje van hoe ver ze kunnen gaan met irritante mannetjes he
Gewoon lekker 8 rondjes de camera op de nummer 1 die onbedreigd voorop rijdtquote:Op zondag 26 juli 2026 14:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schattig hoe F1TV in de pre-race aandacht geeft aan de strijd in het middenveld, die volgens Laura Winter "spannender dan ooit" is.
Om straks een regie tijdens de race te hebben die er met pijn en moeite één miezerige herhaling of PIP aan wijdt.
ViaPlay gaat straks verrast zijn dat de alternatieve compound vreselijk blijkt te zijn voor Verstappen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef heywoodu het volgende:
Ho-Pin Tung met de wekelijkse longruncopium voor Verstappen
We zullen zien.
Lukt ze best aardigquote:Op zondag 26 juli 2026 14:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze proberen Christijan Albers te overtreffen.
Denk dat er achter de schermen wel wat kritiek is geweest. Die teams zelf hebben ook gewoon sponsoren die schermtijd willen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Schattig hoe F1TV in de pre-race aandacht geeft aan de strijd in het middenveld, die volgens Laura Winter "spannender dan ooit" is.
Om straks een regie tijdens de race te hebben die er met pijn en moeite één miezerige herhaling of PIP aan wijdt.
Max heeft zelf ook al aangegeven dat het dit weekend ruk is. Daar gaat die compound niks aan veranderen.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
ViaPlay gaat straks verrast zijn dat de alternatieve compound vreselijk blijkt te zijn voor Verstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |