---------quote:Nederlandse vader (32) opgepakt voor masturberen achter vakantiehuisje in Frankrijk
Een 32-jarige Nederlander is deze week opgepakt omdat hij achter een vakantiehuisje in Frankrijk stond te masturberen. Zijn vrouw en kinderen waren op dat moment binnen. Voorbijgangers die het zagen gebeuren, belden de politie.Maak RTL je Google-favoriet
De Nederlander werd opgepakt op een park van Center Parcs in Normandiė.
De man stond volgens de voorbijgangers helemaal naakt achter het vakantiehuisje. Dat gebeurde laat op de avond op een vakantiepark van Center Parcs in Les Bois-Francs in Normandiė.
De Nederlander werd opgepakt op verdenking van schennispleging, schrijft de Franse krant Paris Normandie.
Lees ookWind gedraaid, 'ongekende' bosbrand gaat nu richting Bordeaux: 110.000 mensen geėvacueerd
De man moest mee naar het bureau, waar hij volgens de krant een tolk nodig had om uit te leggen waarom hij zichzelf achter het vakantiehuisje stond te bevredigen.
De Nederlander moet volgend jaar maart voor de Franse rechter verschijnen. Hij riskeert een boete van 15.000 euro of een jaar celstraf als hij veroordeeld wordt.
Bron
Precies.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sluit jezelf dan even op in de badkamer of op het toilet ofzo. Nu mag de beste man volgend jaar even naar Frankrijk om zich voor de rechter te verantwoordenik zou niet eens gaan.
Hij kwam erachter dat hij geen trekkershut geboekt hadquote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:59 schreef Hathor het volgende:
Hij stond al een tijdje tevergeefs te wachten op een rukwind dus sloeg hij de hand maar aan zichzelf.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:43 schreef Document1 het volgende:
Mam waarom moet papa met de politie mee?
Volledig naakt ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor hetzelfde geld kickt hij daar op om dit in het openbaar te doen. Ik kan me eerlijk gezegd geen andere reden bedenken waarom je zoiets anders daar wilt doen.
Ja dat is wat ik ook aankaartten in mijn post. Helemaal naakt jezelf zo tentoonstellen met je vrouw en kinderen in de buurt. Volslagen gestoord.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Volledig naakt ook.
Wat is er mis met een WC of badkamer?
Precies. Nu hopelijk bijna zijn ex-vrouw.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik ook aankaartten in mijn post. Helemaal naakt jezelf zo tentoonstellen met je vrouw en kinderen in de buurt. Volslagen gestoord.
Die zaten binnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Helemaal naakt jezelf zo tentoonstellen met je vrouw en kinderen in de buurt.
Ja dit dus. Politie had die bellers gewoon moeten uit lachen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:43 schreef TAmaru het volgende:
Sjongejonge. Voor een moord of een schietpartij krijg je tegenwoordig minder straf dan dat.
Euh... Op zo'n park lopen ook kinderen rond. Of vind jij het normaal dat kinderen zoiets zien?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:31 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een preuts gedoe weer man.
Belachelijke tijd om in te leven.
Nou als het ind zo was dat het onschuldig was, dan had ik mijn man wel uitgelachenquote:
Ze zien hem dan naakt. Dat maakt niet uit. Het lijkt me sterk dat hij dan door blijft gaan en voor zijn kinderen gaat rukken, dat is een heel ander verhaal, maar dat kon hij ook binnen doen. Hij is buiten achter zijn eigen huisje gaan staan, dus duidelijk dat hij even een moment voor zichzelf wilde hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dus? Die waren in de buurt toch? Even de deur open trekken en ze zien hun vader/man.
En daarvoor moet je poedelnaakt buiten gaan staan waar anderen, waaronder kinderen, je kunnen zien?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze zien hem dan naakt. Dat maakt niet uit. Het lijkt me sterk dat hij dan door blijft gaan en voor zijn kinderen gaat rukken, dat is een heel ander verhaal, maar dat kon hij ook binnen doen. Hij is buiten achter zijn eigen huisje gaan staan, dus duidelijk dat hij even een moment voor zichzelf wilde hebben.
Je kunt zo'n man ook aanspreken ipv paniekerig de politie bellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euh... Op zo'n park lopen ook kinderen rond. Of vind jij het normaal dat kinderen zoiets zien?
Hij maakt misschien ook nogal veel geluid daarom mocht hij niet in de wc gaan staan 😂quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze zien hem dan naakt. Dat maakt niet uit. Het lijkt me sterk dat hij dan door blijft gaan en voor zijn kinderen gaat rukken, dat is een heel ander verhaal, maar dat kon hij ook binnen doen. Hij is buiten achter zijn eigen huisje gaan staan, dus duidelijk dat hij even een moment voor zichzelf wilde hebben.
Als je binnen geen privacy hebt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daarvoor moet je poedelnaakt buiten gaan staan waar anderen, waaronder kinderen, je kunnen zien?
Misschien maakt hij van die Chewbacca geluiden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Hij maakt misschien ook nogal veel geluid daarom mocht hij niet in de wc gaan staan 😂
Ja maar dat is dan gewoon naaktrecreatie, met bloot an sich is ook niets mis. Maar masturbatie is een seksuele handeling en dat hoort niet in het openbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Toen ik klein was in de jaren 90 kraaide hier geen hond naar. Ik heb genoeg naakte mensen gezien op campings in Duitsland.
Staat er een tijd bij? Misschien lagen de kleinsten al in bedquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daarvoor moet je poedelnaakt buiten gaan staan waar anderen, waaronder kinderen, je kunnen zien?
Dat was geen officiele naaktrecreatie. Men had vroeger gewoon geen moeite met bloot en seks.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan gewoon naaktrecreatie, met bloot an sich is ook niets mis. Maar masturbatie is een seksuele handeling en dat hoort niet in het openbaar.
Nou dan had zijn vrouw hem beter zijn mond kunnen afplakken , en dan had hij ook wel op de wc kunnen blijven staan 😂quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien maakt hij van die Chewbacca geluiden.
Ja, goed idee. Naar een wildvreemde kerel gaan die aan zijn pik staat te sjorren. 'Wilt u daar alstublieft mee stoppen?'quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt zo'n man ook aanspreken ipv paniekerig de politie bellen.
Je kinderen gaan niet dood als ze een naakte man/vrouw zien.
Dat laatste is ook mijn punt met extreme preutsheid tegenwoordig. Toen ik klein was in de jaren 90 kraaide hier geen hond naar. Ik heb genoeg naakte mensen gezien op campings in Duitsland.
Openbaar? Voor hetzelfdegeld stond hij met de rug van het huisje af, nou dan zie je alleen een blote achterkant ,quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan gewoon naaktrecreatie, met bloot an sich is ook niets mis. Maar masturbatie is een seksuele handeling en dat hoort niet in het openbaar.
Mensen hebben gezien dat hij masturbeerde. Dat is al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Openbaar? Voor hetzelfdegeld stond hij met de rug van het huisje af, nou dan zie je alleen een blote achterkant ,
Ik denk niet dat kleine kinderen snappen wat zo’n man aan het doen is , dat moet denk ik wel een ouder kind of volwassenen hebben gezienquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Naar een wildvreemde kerel gaan die aan zijn pik staat te sjorren. 'Wilt u daar alstublieft mee stoppen?'
Nou, ja? Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Naar een wildvreemde kerel gaan die aan zijn pik staat te sjorren. 'Wilt u daar alstublieft mee stoppen?'
Of kinderen dat snappen of niet, waar ligt de grens als je bij dit zegt 'ach, moet kunnen is niet erg, preuts etc. Alle seksuele handelingen maar in het openbaar toe laten?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kleine kinderen snappen wat zo’n man aan het doen is , dat moet denk ik wel een ouder kind of volwassenen hebben gezien
Misschien was het wel een groot ding?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, ja? Wat is daar mis mee?
Zijn we tegenwoordig zo bang geworden voor elkaar dat we meteen paniekerig polisie er bij halen bij elk klein dingetje.
Je hoort ook genoeg over misbruik en aanranding en verkrachting. Hoe moet je als voorbijganger zien of deze naakte man die staat te rukken een onschuldige man is die niets kwaads in de zin heeft of eentje die nog gevaarlijk kan worden?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zijn we tegenwoordig zo bang geworden voor elkaar dat we meteen paniekerig polisie er bij halen bij elk klein dingetje.
Of het een klein dingetje was is niet relevant. Dat is aan de politie om te beoordelen. Zelf begeleid ik deze mannen liever naar de EHBO. Die hebben ook vaker brandzalf. Dat stukje nazorg is humaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is hier totaal niet het geval. En hiermee bewijs je ook gewoon hoe bang men is geworden. "Beter preventief handelen voor het geval dat", terwijl er geen enkel bewijs is, dat dit een verkrachter is. Triest. Hele zorgelijke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Je hoort ook genoeg over misbruik en aanranding en verkrachting. Hoe moet je als voorbijganger zien of deze naakte man die staat te rukken een onschuldige man is die niets kwaads in de zin heeft of eentje die nog gevaarlijk kan worden?
Ja tuurlijk, even snel rukken, of zoals een andere user zei, op de wc. Typische reactie van een vrouw.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:13 schreef miss_sly het volgende:
En deze man, als hij inderdaad alleen even wilde rukken, heeft dat op een heel verkeerde plek en helemaal naakt staan doen. Haal dan je lul even snel uit je broek en geef er snel een slinger aan.
Voor je het weet vraagt die pappa of ze eraan willen zitten. Moet je inderdaad niet willen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Of kinderen dat snappen of niet, waar ligt de grens als je bij dit zegt 'ach, moet kunnen is niet erg, preuts etc. Alle seksuele handelingen maar in het openbaar toe laten?
Dat is natuurlijk weer het andere extreme.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Of kinderen dat snappen of niet, waar ligt de grens als je bij dit zegt 'ach, moet kunnen is niet erg, preuts etc. Alle seksuele handelingen maar in het openbaar toe laten?
Nou ik vind dit soort dingen op zich niet ok, maar 15.000 euro boete of een jaar gevangenisstraf. Alsjeblieft zeg. Laat ze die raddraaiers in Parijs gaan oppakken die bij elke voetbalwedstrijd de stad slopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dit dus. Politie had die bellers gewoon moeten uit lachen.
Zichtbaar voor omstanders en voorbijlopende mensen/gezinnen in zijn nakie.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer het andere extreme.
Je kunt ook gewoon schouders op halen en door lopen, of de man aanspreken. Die man staat achter zijn eigen huisje, niet midden op de weg of in een minigolfbaan.
Center Parcs en geil? Dit is eerder treurnisrukken dan extaserukken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, even snel rukken, of zoals een andere user zei, op de wc. Typische reactie van een vrouw.
Een wc is nou niet echt geil. Daar ga ik heen om te pissen en schijten, ik word daar niet geil hoor. Ook als mannen masturberen moeten we eerst even in de stemming komen.
Zou inderdaad zomaar kunnen, dat na een urenlange rit met twee irritante kinderen achterin de auto, een bazige vrouw die blijft zeuren. Die man even een momentje voor zichzelf nodig had om te kunnen ontladen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:24 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Center Parcs en geil? Dit is eerder treurnisrukken dan extaserukken.
Nee maar de reactie is fors overdreven.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:22 schreef TAmaru het volgende:
Nou ik vind dit soort dingen op zich niet ok
We willen hier graag het vaderprobleem benoemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:26 schreef Zorro het volgende:
Waarom "Vader" en niet "Man"?
Of gaan we ook iedere moordenaar of ramkraker ook met "Vader" beschrijven als ie toevallig kinderen heeft?
"Vader pleegt ramkraak op geldautomaat"
Een momentje voor jezelf? Waarom dan geen kopje thee met een lekkere bonbon? En als vader heb je toch een voorbeeldfunctie. Dan ga je toch niet in blootje tegen dat midweekse blokhutje aanspuiten? Wat een exhibitionistische treurnis.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou inderdaad zomaar kunnen, dat na een urenlange rit met twee irritante kinderen achterin de auto, een bazige vrouw die blijft zeuren. Die man even een momentje voor zichzelf nodig had om te kunnen ontladen.
Tsja, bij de saunaclub in Lemiers die ik regelmatig bezoek, daar ligt een Landal Green Parks in de buurt. Ik zzie daar genoeg getrouwde mannen die even naar de saunaclub komen om een moment voor zichzelf te nemen, met een leuke Roemeense of Bulgaarse dame.
Misschien zijn ze er nog.quote:
Helemaal naakt is idd raar. Misschien lag hij naakt in bed. Zei de vrouw nee nu niet en rense hij naar buiten ofzo. Wat ook gek is want als hij niet wilt aftrekken naast zijn vrouw, kan de wc of douche ook. Het was geen koepeltent.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor hetzelfde geld kickt hij daar op om dit in het openbaar te doen. Ik kan me eerlijk gezegd geen andere reden bedenken waarom je zoiets anders daar wilt doen.
Vooral ook om dit: De man stond volgens de voorbijgangers helemaal naakt achter het vakantiehuisje. Als je even snel stoom wil af blazen, dan doe je dat met je broek op je enkels denk ik? Dit lijkt me een heel vieze vent![]()
Man man man.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:33 schreef Koekoekmakto het volgende:
Waarom dan geen kopje thee met een lekkere bonbon?
Jaja, we weten nu allemaal wel dat je regelmatig naar saunaclubs gaat en daar hele leuke Oost-Europese dames ‘ontmoet’.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou inderdaad zomaar kunnen, dat na een urenlange rit met twee irritante kinderen achterin de auto, een bazige vrouw die blijft zeuren. Die man even een momentje voor zichzelf nodig had om te kunnen ontladen.
Tsja, bij de saunaclub in Lemiers die ik regelmatig bezoek, daar ligt een Landal Green Parks in de buurt. Ik zzie daar genoeg getrouwde mannen die even naar de saunaclub komen om een moment voor zichzelf te nemen, met een leuke Roemeense of Bulgaarse dame.
We hebben een vaderprobleem!!!1!2!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:26 schreef Zorro het volgende:
Waarom "Vader" en niet "Man"?
Of gaan we ook iedere moordenaar of ramkraker ook met "Vader" beschrijven als ie toevallig kinderen heeft?
"Vader pleegt ramkraak op geldautomaat"
Wat dacht je anders van een wellnessmomentje in de plaatselijke Aqua Dome? Even lekker bijkomen met wat me-time.quote:
Maar hoe weet een voorbijganger of het zijn huisje is? Het kan ook een random huisje zijn waar hij naar binnen gluurt en ondertussen zich trekt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer het andere extreme.
Je kunt ook gewoon schouders op halen en door lopen, of de man aanspreken. Die man staat achter zijn eigen huisje, niet midden op de weg of in een minigolfbaan.
Niet alleen ontmoet ik daar dames, maar ook mannen die mentaal mishandeld en geleefd worden door hun vrouw. Vandaar mijn opmerking hier.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaja, we weten nu allemaal wel dat je regelmatig naar saunaclubs gaat en daar hele leuke Oost-Europese dames ‘ontmoet’.
Bij de hoogte van de maximale straf kun je je in dit geval zeker vraagtekens plaatsen, maar de actie op zichzelf is gewoon niet goed te praten onder het mom ‘o wat zijn we toch preuts tegenwoordig’. Dit was veertig jaar geleden net zo min acceptabel.
Ja tuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:47 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van een wellnessmomentje in de plaatselijke Aqua Dome? Even lekker bijkomen met wat me-time.
Center Parcs is geen camping en bepaald geen goedkope vakantiepark in het hoogseizoen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan dat.
Zijn wel dure grapjes he. Het feit dat iemand naar een camping gaat geeft aan dat er op de centen gelet moet worden. Dan is buiten even rukken een stuk goedkoper dan een aqua dome wellness.
Dat zou kunnen. Maar je snapt mijn punt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Center Parcs is geen camping en bepaald geen goedkope vakantiepark in het hoogseizoen.
Misschien waren ze net lekker bezig en had mevrouw ineens hoofdpijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Even de druk van de ketel halen doe je niet poedelnaakt achter het huisje waar mensen je dus kunnen zien. Het is toch op z’n minst een heel domme actie gebleken.
Een camping?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan dat.
Zijn wel dure grapjes he. Het feit dat iemand naar een camping gaat geeft aan dat er op de centen gelet moet worden. Dan is buiten even rukken een stuk goedkoper dan een aqua dome wellness.
Dat willekeurige andere kinderen het konden zien, maakt je niet uit?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Hij deed het in ieder geval niet waar zijn kinderen bij waren, dat spreekt voor mij positieve boekdelen. Als er geen pedofilie of misbruik bij komt kijken mag ie zich voor mij af gaan rukken op de champs-élysées
De openbare ruimte is ieders domein. Er bestaat geen recht op openbaar masturberen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Hij deed het in ieder geval niet waar zijn kinderen bij waren, dat spreekt voor mij positieve boekdelen. Als er geen pedofilie of misbruik bij komt kijken mag ie zich voor mij af gaan rukken op de champs-élysées
Jawel maar dan vraag ik me af of het gewoon dommigheid was of opzet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat willekeurige andere kinderen het konden zien, maakt je niet uit?
Dat kun je prima onder de douche met een gesloten deur.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:39 schreef cinderloom het volgende:
[..]
---------
Klinkt meer als; de vrouw had geen zin en hij wilde in alle rust de druk van de ketel halen.
Maar goed, je weet het niet. Kan ook minder onschuldige kant aan zitten
"strafbaar"quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:59 schreef Koekoekmakto het volgende:
Privé vs openbaar is misschien meer veranderd dan preutsheid vs openheid. Dat kun je niet koppelen aan elkaar. Zijn verschillende parameters. Vroeger was exhibitionisme ook strafbaar.
En we wachten af of het opzet was en het een keer uit de hand loopt en hij iemand iets aandoet, omdat we anders als preuts worden gezien?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jawel maar dan vraag ik me af of het gewoon dommigheid was of opzet.
Vind ik niet zo interessant. Je hoort je nu eenmaal niet in het openbaar te bevredigen, en plein public. Of dat nou in een park bij een willekeurig bungalowhuisje is, naakt en zichtbaar voor wandelaars en gezinnen, of in een trein ofzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:05 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jawel maar dan vraag ik me af of het gewoon dommigheid was of opzet.
Precies.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Dat wij matig handhaven en veel gedogen is geen nieuws. Een goede strafmaat voor dit gedrag is voor mij rond de 1000 euro voor verstoring van de goede zeden binnen de openbare ruimte. En een scheiding. Zo'n vent wil je toch niet als voorbeeld voor je kinderen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"strafbaar"
Technisch gezien. Geen enkele politieman die met zo'n melding iets deed.
Als het toch serieus werd vervolgd kreeg je maximaal een voorwaardelijke boete van 100 gulden/mark/frank of zo.
Dat maakt het toch alleen maar erger.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Een camping?
https://www.centerparcs.n(...)park-les-bois-francs
Zo iemand weet echt wel dat dit niet normaal is. En als het even tegen zit geef je hem een extra stimulans om het ergens anders te herhalen. Want als het iemand is die erop kickt om het in het openbaar te doen is het natuurlijk extra opwindend dat iemand hem gezien heeft.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we dat in enigszins beschaafde samenlevingen niet normaal, onzedelijke handelingen doe je gewoon lekker achter gesloten deuren. Dat heeft ook geen fuck met preutsheid te maken verder (los van het feit dat ik het wel met jou eens ben dat er sprake is van verpreutsing op zich)quote:
Je kunt ook gewoon je piemel in je broek houden als je buiten op zo'n park bent. En je kleding aan, überhaupt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat maakt het toch alleen maar erger.
Rib uit je lijf, en daarna mag je nog eens 15000 dokken. Belachelijke tijden.
Die zedenwetten zijn voor het grootste deel altijd al belachelijk geweest. En met elk jaar worden ze strenger en strenger.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:16 schreef Koekoekmakto het volgende:
rond de 1000 euro voor verstoring van de goede zeden binnen de openbare ruimte.
Hebben we het al over gehad. Grote kans dat hij binnen geen privacy had. Daar zit zijn gezin.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je piemel in je broek houden als je buiten op zo'n park bent. En je kleding aan, überhaupt.
Zo ingewikkeld is het niet.
Die 15000 zal wel de maximale straf zijn die never nooit opgelegd wordt. Hier hebben we ook zulke maximale boetes, maar die worden echt nooit opgelegd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat maakt het toch alleen maar erger.
Rib uit je lijf, en daarna mag je nog eens 15000 dokken. Belachelijke tijden.
Dus?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad. Grote kans dat hij binnen geen privacy had. Daar zit zijn gezin.
Dan houdt ie zich maar in.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hebben we het al over gehad. Grote kans dat hij binnen geen privacy had. Daar zit zijn gezin.
Dus valt de actie wel te begrijpen.quote:
Haha awww, vind dit wel heel schattig. Enig idee wat 'kinderen' al op het internet tegenkomen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat willekeurige andere kinderen het konden zien, maakt je niet uit?
Zegt de vrouw.quote:
Niet echt nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus valt de actie wel te begrijpen.
Bohhhh Capquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:23 schreef capricia het volgende:
Tip:
Volgend jaar maar Cap d'Agde boeken voor mijnheer.
O ja, want vrouwen hebben geen last van blauwe ballen en mannen die eens niet kunnen rukken als ze dat wel willen, zijn echt heel zielig.quote:
Hij heeft gewoon het verkeerde park geboekt.quote:
Belachelijk is geen argument. Ik zie liever kleinere overtredingen eerder bestraft worden dan het gedogen tot aan de grotere vergrijpen. Als we stepping stones willen voorkomen moet je juist deze zaken eerder gaan aanpakken. Geen precedentwerking tolereren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die zedenwetten zijn voor het grootste deel altijd al belachelijk geweest. En met elk jaar worden ze strenger en strenger.
Alleen verkrachting zou echt bestraft moeten worden.
Toen ik op school zat, keken we op internet naar vrouwen die werden geganbanged en ondergespoten door 10+ mannen. Hoe oud waren we toen, 12?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha awww, vind dit wel heel schattig. Enig idee wat 'kinderen' al op het internet tegenkomen?
Want vrouwen bepalen de wetgeving en de boetes?quote:
Je hebt toch geen idee van de leeftijd van de kinderen? Of welke kinderen? Er is online genoeg te vinden, maar niet ieder jong kind heeft dat ook gedaan. En bovendien is er een verschil tussen zelf uit nieuwsgierigheid iets online opzoeken en onverwacht geconfronteerd worden irl met een rukkende, naakte kerel.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha awww, vind dit wel heel schattig. Enig idee wat 'kinderen' al op het internet tegenkomen?
Ik ook. Terwijl we op het andere tablet rotten . com op hadden staan. De necrofiel grapjes werden toen al gemaakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Toen ik op school zat, keken we op internet naar vrouwen die werden geganbanged en ondergespoten door 10+ mannen. Hoe oud waren we toen, 12?
En nu extreme paniek om 1 naakte man, die beschut achter zijn bungalow even wat staat te rukken.
Wat jij wil, hoor. Er valt heel lastig te reageren op dit soort naļviteit en 'save the children!!' mentaliteit.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt toch geen idee van de leeftijd van de kinderen? Of welke kinderen? Er is online genoeg te vinden, maar niet ieder jong kind heeft dat ook gedaan. En bovendien is er een verschil tussen zelf uit nieuwsgierigheid iets online opzoeken en onverwacht geconfronteerd worden irl met een rukkende, naakte kerel.
Er valt ook heel moeilijk te reageren op ‘hoe preuts allemaal, alle kinderen zoeken porno vanaf dat ze een jaar of vier zijn, niets is ze vreemd, er valt niets te beschermen’.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat jij wil, hoor. Er valt heel lastig te reageren op dit soort naļviteit en 'save the children!!' mentaliteit.
Hier ben ik het wel mee eens. Als ik vader van zo'n kind was zou ik zo'n vent met een hooivork achterna zitten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je hebt toch geen idee van de leeftijd van de kinderen? Of welke kinderen? Er is online genoeg te vinden, maar niet ieder jong kind heeft dat ook gedaan. En bovendien is er een verschil tussen zelf uit nieuwsgierigheid iets online opzoeken en onverwacht geconfronteerd worden irl met een rukkende, naakte kerel.
Je hebt ook zoiets als fatsoen (?).quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat jij wil, hoor. Er valt heel lastig te reageren op dit soort naļviteit en 'save the children!!' mentaliteit.
Ik heb er in dit geval wel medelijden mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, want vrouwen hebben geen last van blauwe ballen en mannen die eens niet kunnen rukken als ze dat wel willen, zijn echt heel zielig.
Waarom zou je ze moeten beschermen? waar tegen precies?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er valt ook heel moeilijk te reageren op ‘hoe preuts allemaal, alle kinderen zoeken porno vanaf dat ze een jaar of vier zijn, niets is ze vreemd, er valt niets te beschermen’.
Jij doet allemaal aannames over de man. Geen slechte gozer, hard gewerkt, zeikende vrouw, jankende kinderen. Zoo zielig.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb er in dit geval wel medelijden mee.
Vooral omdat het geen slechte gozer is. Hij is in dat artikel vernederd en neergezet geworden als slechte vader, een of andere vieze kinderverkrachter, of de duivel zelf. Dat heeft hij niet verdiend. Hij gaat met zijn gezinnetje op een dure vakantie, dat betekent dat hij hard werkt om ze te onderhouden, heeft daar waarschijnlijk even geen privacy, rukt even buiten beschut achter zijn huisje, is toch gespot en daarna een heel drama met belachelijke straffen en nieuwsartikelen.
Rotten.com kon ik niet tegen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ook. Terwijl we op het andere tablet rotten . com op hadden staan. De necrofiel grapjes werden toen al gemaakt.
Omdat het voor jonge kinderen bedreigend kan overkomen. Maar goed, jij hebt besloten dat alle kinderen dit prima aan moeten kunnen, dus dan heeft een gesprek geen zin meer.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou je ze moeten beschermen? waar tegen precies?
Je kan wat die man deed gewoon uit leggen in de context van seksuele voorlichting, waarbij je aangeeft dat het niet de bedoeling is om dat in deze setting te doen. Niets aan het handje.
Echt? als prepuber? dan had jij een vroege empathische ontwikkeling. Op die leeftijd is toch alles 'grappig'?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Rotten.com kon ik niet tegen.
Ik deed toen wel stoer dat ik daar van alles heb gezien. Maar daar draaide mijn maag echt van om. Heb daar 1 of 2 plaatjes gezien, en dat was wel genoeg.
Het is ook mede daardoor dat die straffen zo belachelijk hoog worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vaak zat dat er vrouwen betrapt en gearresteerd zijn wegens vingeren in openbare ruimtes.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, want vrouwen hebben geen last van blauwe ballen en mannen die eens niet kunnen rukken als ze dat wel willen, zijn echt heel zielig.
Je zult mij niet horen zeggen dat dat zielig is en ze niet gearresteerd zouden mogen worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:39 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Vaak zat dat er vrouwen betrapt en gearresteerd zijn wegens vingeren in openbare ruimtes.
Wat zou daar het probleem mee zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:43 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Maareh, Jullie vinden het dus geen enkel probleem als een ketel alleen thuis rukt met de deur en de gordijnen dicht?
Kinderen die van zoiets een 'trauma' oplopen, lopen dat niet op vanwege de situatie zelf. Maar door de krampachtige manier waarmee hun ouders, of in bredere context 'de directe omgeving' ermee omgaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is ook mede daardoor dat die straffen zo belachelijk hoog worden.
Bewaar straffen op dit vlak gewoon voor daadwerkelijke pedofielen die kinderen verkrachten of zo.
Maar niet voor dit soort dingetjes.
Het nodige uitgaansgeweld en asociaal gedrag, uiteraard.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:44 schreef capricia het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar alle andere verhalen deze zomer over idiote acties van Nederlanders in het buitenland.![]()
Op teenslippers een flinke bergwandeling gaan maken, naakt rukkend tussen de bungalows.. wat gaan we nog meer krijgen dit jaar?
Welnee.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kinderen die van zoiets een 'trauma' oplopen, lopen dat niet op vanwege de situatie zelf. Maar door de krampachtige manier waarmee hun ouders, of in bredere context 'de directe omgeving' ermee omgaat.
Moet kunnen toch.. hard voor gewerkt immers. En thuis onder de plak. Ja, dan is het wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het nodige uitgaansgeweld en asociaal gedrag, uiteraard.
Is dit werkelijk hoe vrouwen tegen mannen aankijken? Waar ze ons voor aanzien?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:36 schreef capricia het volgende:
En als je een zo'n man al naakt en rukkend tussen de Centerparcs huisjes toelaat, dan lopen er volgend jaar tientallen van dit soort mannen rond op dat park.
Tussen de bungalows door, en de bosjes, al glurend door de ramen van willekeurige huisjes en slaapkamers waar 's avonds toevallig een lichtje brandt.
Lijkt me geen succes worden.
Nee die foto's waren ziek.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Echt? als prepuber? dan had jij een vroege empathische ontwikkeling. Op die leeftijd is toch alles 'grappig'?
Even de druk ervan af halen!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Moet kunnen toch.. hard voor gewerkt immers. En thuis onder de plak. Ja, dan is het wel begrijpelijk.
Zijn echt ontzettend veel van zulke debielen hoor. Helaas.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Is dit werkelijk hoe vrouwen tegen mannen aankijken? Waar ze ons voor aanzien?
Dat verklaart dat in één keer een hele hoop.
Ik lees hier dat als een man moet, dan moet ie, dan kan ie er niets meer aan doen. Desnoods naakt buiten. Beyond his control.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Is dit werkelijk hoe vrouwen tegen mannen aankijken? Waar ze ons voor aanzien?
Dat verklaart dat in één keer een hele hoop.
Dat is gewoon zielig.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zult mij niet horen zeggen dat dat zielig is en ze niet gearresteerd zouden mogen worden.
Gevoelig kind. Ook dat heeft weer oorzaken. Het is natuurlijk wat discutabel om van zoiets een wetenschappelijk onderzoek te maken, maar ik geloof dat de meeste kinderen hier niets van oplopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welnee.
Ik ben als jong kind een aantal keren geconfronteerd met rukkende en exhibitionistische mannen. Nooit thuis iets over verteld, wel als nare, bedreigende situaties ervaren.
WC en badkamer waren mogelijk bezet door kinderen en vrouw.😃 Uiteraard een volslagen idiote actie.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Volledig naakt ook.
Wat is er mis met een WC of badkamer?
quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:45 schreef theunderdog het volgende:
Maar door de krampachtige manier waarmee hun ouders, of in bredere context 'de directe omgeving' ermee omgaat.
Ik heb allang aangegeven dat ik de maximale straffen die in Frankrijk gehanteerd worden discutabel vind.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zielig.
Dat daar zo heftig op gereageerd wordt.
Even stiekem met je kut spelen op een beschutte plek, dacht je. 15000 boete, alsjeblieft.
Jezelf inhouden kan en moet altijd als de omstandigheden zich er niet voor lenen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees hier dat als een man moet, dan moet ie, dan kan ie er niets meer aan doen. Desnoods naakt buiten. Beyond his control.
Of klopt dat misschien niet helemaal?
Die dingen doen er wel toe.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij doet allemaal aannames over de man. Geen slechte gozer, hard gewerkt, zeikende vrouw, jankende kinderen. Zoo zielig.
Die dingen doen er allemaal niet toe. Nogmaals, het is heel simpel: je gaat niet naakt ergens staan rukken. Waar je gezien kunt worden door onder andere jonge kinderen. Want op CP in het hoogseizoen zitten voornamelijk gezinnen. Hijzelf immers ook.
Dan ben je een gevoelig kind en heeft het vast oorzaken dat je dat als bedreigend ervaart.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:50 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Dat moet je dan ook niet als bedreigend ervaren. Dat ligt echt aan jou.
Nou, zijn we het in elk geval over iets eens.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb allang aangegeven dat ik de maximale straffen die in Frankrijk gehanteerd worden discutabel vind.
Punt is dat de mensen die daar liepen en hem zagen, niet konden weten of hij wel of niet een onschuldig geval was.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:54 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jezelf inhouden kan en moet altijd als de omstandigheden zich er niet voor lenen.
Het is meer een kwestie van nevelig brein en verkeerd beoordelingsvermogen dan kwalijke opzet en overal schijt aan hebben, in de onschuldige gevallen dan.
Al heel lang hoor, dus je kunt een aantal van je posts gewoon schrappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, zijn we het in elk geval over iets eens.
Ik kan me best voorstellen dat als jij 's morgens de gordijnen open schuift en er een blote vent in regenjas voor je raam staat te rukken dat je dan eerst de politie belt in plaats van zou vragen of ie koffie wilt. 🤔quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ben je een gevoelig kind en heeft het vast oorzaken dat je dat als bedreigend ervaart.
Normale kinderen vinden het helemaal prima om tegen een rukkende man of vingerende vrouw aan te lopen. Ook kleuters, kinderen van 6,,8 jaar. Heel normaal.
Of dat je als achtjarige onderweg bent naar school en er een kerel het portier van de auto opendoet zodat je goed kunt zien dat hij aan het rukken is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat als jij 's morgens de gordijnen open schuift en er een blote vent in regenjas voor je raam staat te rukken dat je dan eerst de politie belt in plaats van zou vragen of ie koffie wilt. 🤔
Dit dus. En naakt naar buiten gaan doe je niet per ongeluk, mbt de hele intent discussie.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb ooit een rukkende kerel tegen gekomen op de fiets. In een steeg tussen twee huizen stond ie. Geen idee waarom ik die richting op keek, misschien maakte hij geluid? Ik weet het niet meer. Anyway, ik fietste ook snel verder. Je verwacht zoiets gewoon niet. En bedreigend in die zin, dat iemand moedwillig andere mensen betrekt zijn sexuele fetish/fantasie. Mensen die daar zeer waarschijnlijk niet op zitten te wachten. Dat is absoluut niet ok.
Kinderen kun je van alles wijs maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:11 schreef capricia het volgende:
en wat hij zijn gezin heeft uitgelegd.
'Maar schat, wat deed je dan naakt buiten ons huisje?'
Exhibitionistisch gaan rukken. Klein verschil met je even terugtrekken (har har) op toilet of onder de douche en in privé je ding doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kinderen kun je van alles wijs maken.
Maar als een vrouw moeilijk gaat doen als een man even gaat rukken moet je die sowieso in de prullenbak gooien.
Preuts gedoe.
Heeft ie zich buiten volledig ontkleed of is hij ongezien naakt naar buiten gegaan?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:18 schreef capricia het volgende:
En had hij dan, naakt, wel zijn digitale armband om, om daarna zijn cottage weer te kunnen openen?
Of moest ie aanbellen?
Zoveel vragen..
Dat ligt er denk ik echt aan uit wat voor millieu je komt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Buiten dat dit not done is, is het echt über gźnant. Wat ga je het thuisfront vertellen? Je ouders, je familie? Bij een scheiding moet je ook maar hopen dat je ex haar mond houdt....
Nee, geen succes dit. Maar daar was hij waarschijnlijk ook al achter.
Lekker boeiend.quote:
En gedacht dat het onder de terraslamp wel even ongezien prive kon?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft ie zich buiten volledig ontkleed of is hij ongezien naakt naar buiten gegaan?
En dan ongezien met zijn plakkerige handen naakt terug naar binnen om zich op te frissen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:24 schreef capricia het volgende:
[..]
En gedacht dat het onder de terraslamp wel even ongezien prive kon?
Misschien had ie een ouwe sok bij zich?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan ongezien met zijn plakkerige handen naakt terug naar binnen om zich op te frissen?
Hoe jonger hoe minder erg het is, ja. Want dan valt het nog helemaal uit te leggen, zonder dat het kind al een mening heeft gevormd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ben je een gevoelig kind en heeft het vast oorzaken dat je dat als bedreigend ervaart.
Normale kinderen vinden het helemaal prima om tegen een rukkende man of vingerende vrouw aan te lopen. Ook kleuters, kinderen van 6,,8 jaar. Heel normaal.
Een naakte man buiten op een vakantiepark waar veel gezinnen vakantie vieren, is gewoon niet handig.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt zo'n man ook aanspreken ipv paniekerig de politie bellen.
Je kinderen gaan niet dood als ze een naakte man/vrouw zien.
Dat laatste is ook mijn punt met extreme preutsheid tegenwoordig. Toen ik klein was in de jaren 90 kraaide hier geen hond naar. Ik heb genoeg naakte mensen gezien op campings in Duitsland.
Handig was het wel, tenzij hij zich met zijn voeten heeft afgetrokken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een naakte man buiten op een vakantiepark waar veel gezinnen vakantie vieren, is gewoon niet handig.
En hij was niet alleen naakt, hij stond ook nog te handkarren.
Ahh. Hij is een slachtoffer van zijn driften en zijn omgeving geworden! Deze martelaar van het vrije rukken verdient een standbeeld naast de ingang van het park. The holiday home jerker.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Handig was het wel, tenzij hij zich met zijn voeten heeft afgetrokken.
Ik heb nergens gezegd dat het prima is. Maar dat er een onterecht een groot drama er van is gemaakt. Met buitenproportionele straffen, en media aandacht. Dat heeft die man niet verdiend.
Hij heeft nog geen straf gehad, er staat een buitenproportionele MAXIMALE straf op. Niet gezegd dat hij dat krijgt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het prima is. Maar dat er een onterecht een groot drama er van is gemaakt. Met buitenproportionele straffen, en media aandacht. Dat heeft die man niet verdiend.
Tuurlijk joh. Kinderen van 4, 6 of 8 vinden het helemaal prima een naakte rukkende man te zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe jonger hoe minder erg het is, ja. Want dan valt het nog helemaal uit te leggen, zonder dat het kind al een mening heeft gevormd.
Als er te hoog gestraft is geworden kun je wel degelijk spreken over slachtoffer ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ahh. Hij is een slachtoffer van zijn driften en zijn omgeving geworden! Deze martelaar van het vrije rukken verdient een standbeeld naast de ingang van het park. The holiday home jerker.
Het feit dat die maximale straf op papier bestaat, is al te achterlijk voor woorden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Hij heeft nog geen straf gehad, er staat een buitenproportionele MAXIMALE straf op. Niet gezegd dat hij dat krijgt.
Dat zegt hij niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Kinderen van 4, 6 of 8 vinden het helemaal prima een naakte rukkende man te zien.
Bij nader inzien wel over zichzelf afgeroepen, hij had in ieder geval beter na moeten denken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook voor zorgen dat je met je eigen partner een vakantie boekt waar je gewoon seks kunt hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zou de helft van alle scheidingen en vakantieruzies schelen als elke vakantieaccomidatie een ruimte had waar vrouwen masseren en pijpen onder een geheime noemer, waar elke man even gebruik van kan maken.
Veel lui raken helemaal kierewiet als ze weken hun sexuele drift niet kwijt kunnen. Zeker dicht op elkaar in een caravan of hotelkamer.
Met kinderen? Not gonna work.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook voor zorgen dat je met je eigen partner een vakantie boekt waar je gewoon seks kunt hebben.
Dit was gewoon een vakantie huisje, dus geen problemen op dat gebied, lijkt me.
Ontremmingen, gezien willen worden, gokje wagen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat het merendeel van deze mannen meer gebaat zijn bij psychische hulp.
Dat mensen het zien is één ding, maar belangrijker vind ik nog, welke beweegredenen zitten erachter?
Kans is ook groot dat hij zich daar niet van bewust was.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:02 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik ga buiten een potje rukken waar iedereen me kan zien en het in het nieuws komt, met vervolging en hoge straffen als risico
Zou weleens een onderzoek zien hoeveel procent het met kinderen op vakantie nog regelmatig doet?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, met kinderen. Mensen met kinderen hebben thuis toch ook seks?
Geen goede seks. Kinderen kunnen namelijk wakker worden van de geluiden en de slaapkamer binnen lopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, met kinderen. Mensen met kinderen hebben thuis toch ook seks?
Wat een onzin..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen goede seks. Kinderen kunnen namelijk wakker worden van de geluiden en de slaapkamer binnen lopen.
Als je thuis goede seks wil, laat je de kinderen ergens logeren, bij oma of zo. Maar dat kan op zo'n vakantiepark niet, je zit daar gewoon mee opgescheept.
Kan toch nooit meer goed komen zoiets. Sta je jezelf af te beren achter het huisje waar je vrouw en kids liggen. Dan is er toch iets goed mis met jou en/of je relatie. Na de zomervakantie lekker de scheiding in orde maken, kan deze rukker zijn zaad in een hoertje spuiten en om de week de kinderen op visite krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou als het ind zo was dat het onschuldig was, dan had ik mijn man wel uitgelachen
Dan kun je gewoon los gaan overal in huis. Je hoeft dan niet bang te zijn dat ze wakker worden en ze je horen of zo.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou weleens een onderzoek zien hoeveel procent het met kinderen op vakantie nog regelmatig doet?
De kinderen willen laat opblijven komen je te pas en onpas opzoeken. Vrouwen voelen zich vaak ongemakkelijk, hoort niemand ons, wat als de kinderen binnenkomen?
Naakt over de schutting.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:08 schreef capricia het volgende:
Maar is ie nou naakt door de voordeur naar buiten gegaan of via een raam?
Ja, het is anders. Maar dat je met kinderen in huis geen goede seks kunt hebben is natuurlijk onzin. Of kortzichtig.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon los gaan overal in huis. Je hoeft dan niet bang te zijn dat ze wakker worden en ze je horen of zo.
Of een sexverslaving. Of een fetish en je totaal niet bewust zijn van het feit dat je nietsvermoedende mensen gebruikt om hun seksuele lusten op te botvieren. Ik denk echt wel dat zoiets psychisch kan zijn. Daarom dat ik zeg psychische hulp.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:06 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ontremmingen, gezien willen worden, gokje wagen.
Ja dan verschillen we van mening wat goede seks is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, het is anders. Maar dat je met kinderen in huis geen goede seks kunt hebben is natuurlijk onzin. Of kortzichtig.
In de tijd van de grote gezinnen woonden ze met z'n twaalven in een klein krot waar zelfs een vrijgezelle single van nu voor zou bedanken. Gezien de voortdurende nieuwe aanwas was het dus wel op de één of andere manier mogelijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, het is anders. Maar dat je met kinderen in huis geen goede seks kunt hebben is natuurlijk onzin. Of kortzichtig.
Als het zo onoverkomelijk moeilijk is om seks te hebben tijdens de vakantie, overleef je twee weken zonder ook wel. En anders ruk je even snel onder de douche (in je huisje, niet bij het zwembad zonder hokje).quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou weleens een onderzoek zien hoeveel procent het met kinderen op vakantie nog regelmatig doet?
De kinderen willen laat opblijven komen je te pas en onpas opzoeken. Vrouwen voelen zich vaak ongemakkelijk, hoort niemand ons, wat als de kinderen binnenkomen?
Dat denk ik ook. Seks waarbij je 100% stil moet zijn kan juist heel intiem en intens zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja dan verschillen we van mening wat goede seks is.
Ja dat snap ik, deze gast had of wat gebruikt of is geflipt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als het zo onoverkomelijk moeilijk is om seks te hebben tijdens de vakantie, overleef je twee weken zonder ook wel. En anders ruk je even snel onder de douche (in je huisje, niet bij het zwembad zonder hokje).
Of kickt erop.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, deze gast had of wat gebruikt of is geflipt.
Vast een rukwind.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:39 schreef cinderloom het volgende:
De Nederlander werd opgepakt op verdenking van schennispleging, schrijft de Franse krant Paris Normandie.
Lees ook Wind gedraaid, 'ongekende' bosbrand gaat nu richting Bordeaux: 110.000 mensen geėvacueerd
Die billen moeten klappen ja anders is het geen goeie neuqsex.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Seks waarbij je 100% stil moet zijn kan juist heel intiem en intens zijn.
Hoeveel kinderen heb jij, en in welke leeftijd?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen goede seks. Kinderen kunnen namelijk wakker worden van de geluiden en de slaapkamer binnen lopen.
Als je thuis goede seks wil, laat je de kinderen ergens logeren, bij oma of zo. Maar dat kan op zo'n vakantiepark niet, je zit daar gewoon mee opgescheept.
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb jij, en in welke leeftijd?
Misschien wilde die vrouw helemaal niet. Opgedroogde mosselsyndroom enzo. Verzakende in haar taak en zag hij zich wanhopig genoodzaakt...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:21 schreef Telefoonvork het volgende:
Heeft hij een vrouw om uit elkaar te scheuren, gebruikt hij die mogelijkheid alsnog niet. Wat voor idioot ben je dan?
Of ze daagde hem uit: 'Wedden dat jij dat niet buiten in je nakie durft...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien wilde die vrouw helemaal niet. Opgedroogde mosselsyndroom enzo. Verzakende in haar taak en zag hij zich wanhopig genoodzaakt...
Sowieso ligt het aan zijn vrouw, natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Of ze daagde hem uit: 'Wedden dat jij dat niet buiten in je nakie durft...'
Die kinderen moesten naar buiten zoals Marokkaanse boys nu.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
In de tijd van de grote gezinnen woonden ze met z'n twaalven in een klein krot waar zelfs een vrijgezelle single van nu voor zou bedanken. Gezien de voortdurende nieuwe aanwas was het dus wel op de één of andere manier mogelijk.
Genoodzaakt om naakt achter het vakantiehuisje te gaan staan rukken?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 14:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Misschien wilde die vrouw helemaal niet. Opgedroogde mosselsyndroom enzo. Verzakende in haar taak en zag hij zich wanhopig genoodzaakt...
Mischien stond ie wel gewoon in zn boxer. Mensen zijn echt goed in aandikken enzoquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Genoodzaakt om naakt achter het vakantiehuisje te gaan staan rukken?
Niemand valt over het aftrekken he? Het gaat om de hele situatie.
Dit is geil!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Sterker nog, het is me eens aangeboden bij een hamam in Turkije, waar we met zijn allen waren stelde de masseuse voor om een afgesloten kamertje te pakken.
Dat had papa zich ook kunnen realiseren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Word leuk voor die kinderen op school.
"Hee! Jouw vader moet de gevangenis in voor rukken!"
Zien jullie dat al voor je? Ik herinner me uit mijn eigen schooltijd dat kinderen onder elkaar gewoon genadeloos zijn in zulke dingen.
Je houd gewoon je hart vast.
Vroeger hoefde je niet de gevangenis in voor wat rukken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Zien jullie dat al voor je? Ik herinner me uit mijn eigen schooltijd dat kinderen onder elkaar gewoon genadeloos zijn in zulke dingen.
Beter dat dan je lul vasthouden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Mag ik die eerste zin gebruiken als onderschrift?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vroeger hoefde je niet de gevangenis in voor wat rukken.
Dat is het probleem, we zijn totaal doorgeslagen tegenwoordig. Belachelijk.
Dat ligt eraan uit wat voor millieu je komt. Je familie is wel wat gewend, las ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zou het die ene FOK! user Arjan ofzo kunnen zijn? Die zich graag aftrekt achter een raam?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:52 schreef Lenny77 het volgende:
Zielige man, zeurende rotkinderen, lange vakantie, drogemosselsydroom,... Arme man toch.. Ga idd rukken op de wc of in de douche. Je gaat niet compleet naakt rukken achter een vakantiehuisje.
Hadden ze m nou met kledij betrapt in een donker hoekje achter dat huisje met alleen de gulp open en met zijn piemel gericht naar het huisje dus niet naar de paadjes toe enz: heel ander verhaal. Dan ga ik mee in het verhaal dat er binnen in het huisje geen mogelijkheid was.
Maar nogmaals: hij was compleet naakt! Dan doe je het er gewoon om!
Het lijkt er dus meer op dat hij gewoon een viezerik is die naakt geilt op betrapt te kunnen worden. In een vakantiepark notabene met een hoop gezinnen rondom!
Preutsheid
Dus het is dan niet erg dat mannen maar gaan rukken voor jonge kinderen (liefst zo jong mogelijk want dan lopen ze er niets van op)? Je weet dat mensen die bewust seksuele handelingen uitvoeren bij of voor kinderen een naam hebben? Dat dit pedofielen zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gevoelig kind. Ook dat heeft weer oorzaken. Het is natuurlijk wat discutabel om van zoiets een wetenschappelijk onderzoek te maken, maar ik geloof dat de meeste kinderen hier niets van oplopen.
Die lijkt mij geen gezin te hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou het die ene FOK! user Arjan ofzo kunnen zijn? Die zich graag aftrekt achter een raam?
Sommige mensen zijn uitzonderlijk goed in het aanknopen van fatsoenlijke gesprekjes, vergis je daar niet in.quote:
Ik ga d'r altijd even rustig voor zitten 😂quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Hij maakt misschien ook nogal veel geluid daarom mocht hij niet in de wc gaan staan 😂
Ik vermoed dat de mensen niet wisten dat hij bij het huisje hoorde. Nu leek het voor buitenstaanders op een creep die wellicht naar binnen gluurt en staat te rukken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ook weer waar..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uitzonderlijk goed in het aanknopen van fatsoenlijke gesprekjes, vergis je daar niet in.
Pedoseksuelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus het is dan niet erg dat mannen maar gaan rukken voor jonge kinderen (liefst zo jong mogelijk want dan lopen ze er niets van op)? Je weet dat mensen die bewust seksuele handelingen uitvoeren bij of voor kinderen een naam hebben? Dat dit pedofielen zijn?
Nee hoor, niets mis mee.. krampachtige ouders ook! Te gevoelige kindjes.
Alsjeblieft zeg..
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:02 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Pedoseksuelen.
(pedofielen bedenken zich wel 3 keer)
Goeie vergelijking manquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Niemand hier die ooit in de duinen met een vriendinnetje heeft liggen neuken? Spannend hoor. Dit is hetzelfde idee, alleen dan solo. Heel lullig voor hem dat hij daadwerkelijk betrapt is.
Ik zou het toch niet zo prettig vinden als mijn echtgenoot naakt buiten gaat rukken op een vakantiepark voor de kickquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Niemand hier die ooit in de duinen met een vriendinnetje heeft liggen neuken? Spannend hoor. Dit is hetzelfde idee, alleen dan solo. Heel lullig voor hem dat hij daadwerkelijk betrapt is.
Vreselijk! Oh nee! God have mercy!!!!!quote:
God straft onmiddellijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vreselijk! Oh nee! God have mercy!!!!!
Ja, maar die kinderen niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat had papa zich ook kunnen realiseren.
Daar komen gezinnen!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als je jong (en geil) bent doe je dingen die - als je dit soort nieuwsberichten leest - niet zo slim blijken te zijn geweestquote:
Behalve dan dat ie het zelf deed. Dat hoort de vrouw te doen.quote:
Ik was ook al aan het kijken bij de buitenactiviteitenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:17 schreef potjecreme het volgende:
Te zien en te doen in de omgeving van het park
In Normandiė kun je tijdens je verblijf in Les Bois-Francs genieten van hoogtepunten...
https://www.centerparcs.n(...)park-les-bois-francs
Ze maken er zelf reclame voor
Bij dat huisje staat op het paneel: Zielige man. Werkt hard maar mag er niet op.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het kijken bij de buitenactiviteiten
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:52 schreef Lenny77 het volgende:
Zielige man, zeurende rotkinderen, lange vakantie, drogemosselsydroom,... Arme man toch.. Ga idd rukken op de wc of in de douche. Je gaat niet compleet naakt rukken achter een vakantiehuisje.
Hadden ze m nou met kledij betrapt in een donker hoekje achter dat huisje met alleen de gulp open en met zijn piemel gericht naar het huisje dus niet naar de paadjes toe enz: heel ander verhaal. Dan ga ik mee in het verhaal dat er binnen in het huisje geen mogelijkheid was.
Maar nogmaals: hij was compleet naakt! Dan doe je het er gewoon om!
Het lijkt er dus meer op dat hij gewoon een viezerik is die naakt geilt op betrapt te kunnen worden. In een vakantiepark notabene met een hoop gezinnen rondom!
Preutsheid
Meneer hééft een pathetische lamlul.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Inderdaad!
Meneer is een pathetische lamlul. Mevrouw heeft wat nadenken te doen en beslissingen te nemen.
Je lult weer eens uit je nek, zoals gewoonlijk. Openbare schennispleging is gewoon strafbaar. En ja, ook in Nederland kun je er celstraf voor krijgen. Zie o.a. artikel 239 van het Wetboek van Strafrecht.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:41 schreef Harvest89 het volgende:
Man tief op. Dat is iets totaal anders.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:36 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je lult weer eens uit je nek, zoals gewoonlijk. Openbare schennispleging is gewoon strafbaar. En ja, ook in Nederland kun je er celstraf voor krijgen. Zie o.a. artikel 239 van het Wetboek van Strafrecht.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)dventer-70-uit-assen
https://www.rtvnoord.nl/a(...)d-tot-twee-dagen-cel
https://regiopurmerend.nl(...)tallen-in-purmerend/
https://www.gld.nl/amp/ni(...)drie-jaar-cel-en-tbs
https://www.omroepflevola(...)g-meisje-lastig-viel
https://www.omroepwest.nl(...)l-gebed-zonder-einde
Enzovoorts. Enzovoorts...
Jij was het met een andere user eens dat dat geen probleem is als ze maar jong genoeg zijn om er nog geen drama van te maken. Anders zijn ze gevoelig en komt het drama door de ouders.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man tief op. Dat is iets totaal anders.
Die zijn kleine meisjes gericht op gaan zoeken en gaan rukken of flashen.
Heb ik nergens gezegd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij was het met een andere user eens dat dat geen probleem is als ze maar jong genoeg zijn om er nog geen drama van te maken. Anders zijn ze gevoelig en komt het drama door de ouders.
Niks mis mee toch, moet kunnen. Overdreven preutsheid.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man tief op. Dat is iets totaal anders.
Die zijn kleine meisjes gericht op gaan zoeken en gaan rukken of flashen.
Doelpalen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb ik nergens gezegd.
Ik heb gezegd als ze zoiets per ongeluk zien, het geen groot drama is. Het masturberen, niet de naaktheid. Naakt zijn boeit niet.
En bij de man in OP is hoge waarschijnlijkheid dat hij juist geen kinderen op zoekt. Anders was hij binnen gewoon gaan rukken, bij zijn gezin.
De meeste kinderen zijn om 23:30 wel binnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:45 schreef heywoodu het volgende:
Bijzonder hoe zoiets ook maar een beetje goed te praten is hoor. De man stond poedeltje naakt buiten aan z'n tampeloeres te sjorren, dat is niet 'even druk van de ketel halen', maar gewoon hopen dat mensen je zien. Op een vakantiepark, vol kinderen.
Nee dat zijn twee totaal verschillende dingen.quote:
Naakt (zien) en (zien) masturberen zijn ook twee totaal verschillende dingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Politie was er om 23.30 uur.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De meeste kinderen zijn om 23:30 wel binnen.
Ik zeg ook niet dat ze al op bed liggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Politie was er om 23.30 uur.
En tijdens vakanties zijn slaaptijden wel anders.
Hij was niet alleen maar naakt, hij was naakt aan het rukken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Zelfde met auto ongelukken.
Je kunt iemand per ongeluk dood rijden. Ongeluk.
Je kunt iemand bewust dood rijden. Moord.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De meeste kinderen zijn om 23:30 wel binnen.
Misschien was dat wel het hele probleem; z'n eigen kinderen waren wel binnen maar nog niet op bed.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:59 schreef potjecreme het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze al op bed liggen.
We blijven zo in rondjes draaien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij was niet alleen maar naakt, hij was naakt aan het rukken.
Inderdaad, daar zit een verschil.
We weten zijn straf nog niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We blijven zo in rondjes draaien.
Man had geen intentie om naar kleine kinderen toe te gaan, en daar gaan staan rukken. Dan was ie wel naar de speeltuin gegaan of zo.
Hij heeft gewoon een privemomentje gepakt, en niet gedacht dat hij werd gespot. En daar wordt hij voor vervolgd en zwaar voor bestraft. Dat vind ik dus belachelijk en een hoop paniek om niets.
Je weet helemaal niet hoe zwaar hij daarvoor gestraft gaat worden, want dat is niet bekend. Je weet alleen wat de exorbitante maximale straf is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man had geen intentie om naar kleine kinderen toe te gaan, en daar gaan staan rukken. Dan was ie wel naar de speeltuin gegaan of zo.
Hij heeft gewoon een privemomentje gepakt, en niet gedacht dat hij werd gespot. En daar wordt hij voor vervolgd en zwaar voor bestraft. Dat vind ik dus belachelijk en een hoop paniek om niets.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We weten zijn straf nog niet.
Maar jij vindt dat hij er met een waarschuwing vanaf had moeten komen door de politie (aangezien zij zijn ingeschakeld).
Afhankelijk van zijn trackrecord, vind ik bij geen enkele eerdere overtreding van deze aard een waarschuwing ook wel prima. Maar iets zegt me dat iemand die al zover is dat hij poedelnaakt buiten gaat staan rukken misschien toch al meer van dat soort akkefietjes heeft gehad.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We weten zijn straf nog niet.
Maar jij vindt dat hij er met een waarschuwing vanaf had moeten komen door de politie (aangezien zij zijn ingeschakeld).
Daar blijft het niet bij. Volgens mij vond jij (en het milieu waarin je verkeert) het ook niet zo'n heel groot probleem als kinderen die man al rukkend betrappen. "Overdreven preutsheid tegenwoordig" enzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom niet? Mocht hij wel van kwaad tot erger gaan, wordt de politie weer verweten dat ze niets hebben gedaan. Zo’n melding moeten ze onderzoeken. En als ze hem dan naakt en rukkend aantreffen, moeten ze daar wel degelijk iets mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja.
Politie had het niet eens serieus moeten nemen.
Daar hoeft inderdaad geen groot drama van gemaakt te worden. Als je zoiets per ongeluk ziet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:15 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Daar blijft het niet bij. Volgens mij vond jij (en het milieu waarin je verkeert) het ook niet zo'n heel groot probleem als kinderen die man al rukkend betrappen. "Overdreven preutsheid tegenwoordig" enzo.
Ik denk omdat het in een familiepark in het hoogseizoen is gebeurd.Je moet ook een signaal afgeven.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Afhankelijk van zijn trackrecord, vind ik bij geen enkele eerdere overtreding van deze aard een waarschuwing ook wel prima. Maar iets zegt me dat iemand die al zover is dat hij poedelnaakt buiten gaat staan rukken misschien toch al meer van dat soort akkefietjes heeft gehad.
Dan kom je weer terug op die "wat als" discussie die we een paar pagina's terug hadden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom niet? Mocht hij wel van kwaad tot erger gaan, wordt de politie weer verweten dat ze niets hebben gedaan. Zo’n melding moeten ze onderzoeken. En als ze hem dan naakt en rukkend aantreffen, moeten ze daar wel degelijk iets mee.
Hoe moet de politie dan onderzoek doen? Tevens sprak hij geen Frans of onvoldoende Frans.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan kom je weer terug op die "wat als" discussie die we een paar pagina's terug hadden.
Ik ben geen fan van mensen op pakken onder het mom van "misschien wou u dit wel doen, of dat wel doen."
Verdachte: "Meneer agent ik heb geen coke gedeald, ik had maar 1 zakje voor eigen gebruik."
Agent: "Dat klopt, Maar misschien heeft u wel al tientallen zakjes verkocht, dat zou zomaar kunnen. Is een mogelijkheid!"
Ik weet niet wat ik me hierbij voor moet stellen:quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik denk omdat het in een familiepark in het hoogseizoen is gebeurd.Je moet ook een signaal afgeven.
Met een goede advocaat/goed verhaal zal het een minimale straf worden.
Het was in het donker, achter zijn eigen huisje, niet aan de hoofdweg kant.
https://www.paris-normand(...)erpelle-center-parcsquote:Tijdens een wandeling zagen enkele vakantiegangers een volledig naakte man. Volgens getuigen was hij aan het masturberen buiten het huisje [..].
Er hoeft geen onderzoek gedaan te worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe moet de politie dan onderzoek doen? Tevens sprak hij geen Frans of onvoldoende Frans.
Ja een man. Zij weten toch niet of hij bij dat huisje hoorde. Er stond een man bij een huisje te rukken. Als het mijn park zou zijn, dan zou ik ook de politie het laten uitzoeken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er hoeft geen onderzoek gedaan te worden.
Hij staat wat te rukken achter zijn eigen gehuurde huis. Thats it. Daar ging ook de melding over.
Jij vindt het echt moeilijk om het aan politie en daarna rechter over te laten wanneer er een melding wordt gedaan hč.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij staat wat te rukken achter zijn eigen gehuurde huis. Thats it. Daar ging ook de melding over.
Inderdaad. Compleet overtrokken reactie.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet alleen ontmoet ik daar dames, maar ook mannen die mentaal mishandeld en geleefd worden door hun vrouw. Vandaar mijn opmerking hier.
Je zou maar bakken met geld uitgegeven hebben, waar je hard voor hebt gewerkt. Je vrouw heeft geen zin, je zit opgescheept in een bungalow met 1 of meerdere kleine zeikende kutkinderen. En als je even een moment voor jezelf pakt, beschut achter het huis. Krijg je opeens te maken met dit soort waanzinnige straffen.
Ik blijf er ook bij dat dit wel degelijk te maken heeft met toegenomen preutsheid of doorgeslagen feminisme. Nogmaals, toen ik klein was en ook jouw veertig jaar geleden, niemand die hier paniekerig over deed. Of in elk geval werd er niet politie bij gehaald met dit soort drama als gevolg.
In het Franse bericht staat dat hij achter stond.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me hierbij voor moet stellen:
[..]
https://www.paris-normand(...)erpelle-center-parcs
Hoe oud was die man toen hij overleed?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad. Compleet overtrokken reactie.
Die man heeft dan ook een strafblad, hetgeen impliceert dat je de rest van je leven in de bijstand kan gaan zitten. Mochten ze een hypotheek hebben, huis 'opeten' en naar een sociale huurwoning verkassen. En voor wat? Ja, wellicht niet bijster snugger van die man, maar de reactie van de autoriteiten aldaar is echt overtrokken.
En inderdaad ik ken genoeg mannen die echt onder de plak zitten bij hun vrouw. Sommigen gaan figuurlijk of letterlijk dood van binnen. Een man die ik ken is eraan overleden. Hij zat zo zwaar onder de plak, hij mocht en kon niets meer. Hij kwijnde weg. Psychische terreur.
De verpreutsing is komen overwaaien uit de VS, waar alle rariteiten uit komen overwaaien. Ook zo'n land, mega-crimineel, compleet verloederd, maar ook superpreuts.
Het is al te belachelijk voor woorden dat hij extra terug naar Frankrijk moet voorkomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:32 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jij vindt het echt moeilijk om het aan politie en daarna rechter over te laten wanneer er een melding wordt gedaan hč.
En je schreeuwt al moord en brand over een straf die nog lang niet is uitgesproken. De rukker moet Maart volgend jaar voorkomen.
Oh dat zeker.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De verpreutsing is komen overwaaien uit de VS, waar alle rariteiten uit komen overwaaien. Ook zo'n land, mega-crimineel, compleet verloederd, maar ook superpreuts.
Ergens in de 60.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe oud was die man toen hij overleed?
Als hij in zijn eigen tuin stond is dit gedoe al helemaal lachwekkend.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In het Franse bericht staat dat hij achter stond.
Je heb een voordeur aan de hoofdweg kant en schuifdeuren aan de tuin/achterkant. Heel af en toe zijn er eikels die een rondje lopen aan de achterkant van de huizen ipv en hoofdweg kant. Waren ze aan de hoofdweg kant aan het wandelen, dan hadden ze niks gezien.
Inde meeste parken van CP zijn er allerlei paadjes en weggetjes voor en achter en langs alle huisjes.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In het Franse bericht staat dat hij achter stond.
Je heb een voordeur aan de hoofdweg kant en schuifdeuren aan de tuin/achterkant. Heel af en toe zijn er eikels die een rondje lopen aan de achterkant van de huizen ipv en hoofdweg kant. Waren ze aan de hoofdweg kant aan het wandelen, dan hadden ze niks gezien.
Er zijn zoveel betere plekken om dat te doen. Wie weet is het wel een ontsnapte tbs-er weten die getuigen veel?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij niet zwaar tilt aan exhibitionisme en schennis van de eerbaarheid.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is al te belachelijk voor woorden dat hij extra terug naar Frankrijk moet voorkomen.
quote:
Waar waren die potloodventers dan?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:16 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij niet zwaar tilt aan exhibitionisme en schennis van de eerbaarheid.
Ik til daar wel zwaar aan. Mijn vrouw heeft teveel last gehad van rukkers en potloodventers.
Je had moeten leren van je jeugdzondes dat jouw visie op wat wel en niet door de beugel kan, misschien wel wat meer doordacht zou mogen worden.
Nu ook niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is echt iets waarvan ik 100% geloof dat het gebeurt, en wij als kids hadden ons kapot gelachen om zo een idioot. Maar nooit gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |