Beter dat dan je lul vasthouden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Word leuk voor die kinderen op school.
"Hee! Jouw vader moet de gevangenis in voor rukken!"
Zien jullie dat al voor je? Ik herinner me uit mijn eigen schooltijd dat kinderen onder elkaar gewoon genadeloos zijn in zulke dingen.
Je houd gewoon je hart vast.
Mag ik die eerste zin gebruiken als onderschrift?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vroeger hoefde je niet de gevangenis in voor wat rukken.
Dat is het probleem, we zijn totaal doorgeslagen tegenwoordig. Belachelijk.
Dat ligt eraan uit wat voor millieu je komt. Je familie is wel wat gewend, las ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen goede seks. Kinderen kunnen namelijk wakker worden van de geluiden en de slaapkamer binnen lopen.
Als je thuis goede seks wil, laat je de kinderen ergens logeren, bij oma of zo. Maar dat kan op zo'n vakantiepark niet, je zit daar gewoon mee opgescheept.
Zou het die ene FOK! user Arjan ofzo kunnen zijn? Die zich graag aftrekt achter een raam?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:52 schreef Lenny77 het volgende:
Zielige man, zeurende rotkinderen, lange vakantie, drogemosselsydroom,... Arme man toch.. Ga idd rukken op de wc of in de douche. Je gaat niet compleet naakt rukken achter een vakantiehuisje.
Hadden ze m nou met kledij betrapt in een donker hoekje achter dat huisje met alleen de gulp open en met zijn piemel gericht naar het huisje dus niet naar de paadjes toe enz: heel ander verhaal. Dan ga ik mee in het verhaal dat er binnen in het huisje geen mogelijkheid was.
Maar nogmaals: hij was compleet naakt! Dan doe je het er gewoon om!
Het lijkt er dus meer op dat hij gewoon een viezerik is die naakt geilt op betrapt te kunnen worden. In een vakantiepark notabene met een hoop gezinnen rondom!
Preutsheid
Dus het is dan niet erg dat mannen maar gaan rukken voor jonge kinderen (liefst zo jong mogelijk want dan lopen ze er niets van op)? Je weet dat mensen die bewust seksuele handelingen uitvoeren bij of voor kinderen een naam hebben? Dat dit pedofielen zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gevoelig kind. Ook dat heeft weer oorzaken. Het is natuurlijk wat discutabel om van zoiets een wetenschappelijk onderzoek te maken, maar ik geloof dat de meeste kinderen hier niets van oplopen.
Die lijkt mij geen gezin te hebbenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou het die ene FOK! user Arjan ofzo kunnen zijn? Die zich graag aftrekt achter een raam?
Sommige mensen zijn uitzonderlijk goed in het aanknopen van fatsoenlijke gesprekjes, vergis je daar niet in.quote:
Ik ga d'r altijd even rustig voor zitten 😂quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Hij maakt misschien ook nogal veel geluid daarom mocht hij niet in de wc gaan staan 😂
Ik vermoed dat de mensen niet wisten dat hij bij het huisje hoorde. Nu leek het voor buitenstaanders op een creep die wellicht naar binnen gluurt en staat te rukken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, ja? Wat is daar mis mee?
Zijn we tegenwoordig zo bang geworden voor elkaar dat we meteen paniekerig polisie er bij halen bij elk klein dingetje.
Ook weer waar..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn uitzonderlijk goed in het aanknopen van fatsoenlijke gesprekjes, vergis je daar niet in.
Pedoseksuelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dus het is dan niet erg dat mannen maar gaan rukken voor jonge kinderen (liefst zo jong mogelijk want dan lopen ze er niets van op)? Je weet dat mensen die bewust seksuele handelingen uitvoeren bij of voor kinderen een naam hebben? Dat dit pedofielen zijn?
Nee hoor, niets mis mee.. krampachtige ouders ook! Te gevoelige kindjes.
Alsjeblieft zeg..
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:02 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Pedoseksuelen.
(pedofielen bedenken zich wel 3 keer)
Goeie vergelijking manquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Niemand hier die ooit in de duinen met een vriendinnetje heeft liggen neuken? Spannend hoor. Dit is hetzelfde idee, alleen dan solo. Heel lullig voor hem dat hij daadwerkelijk betrapt is.
Ik zou het toch niet zo prettig vinden als mijn echtgenoot naakt buiten gaat rukken op een vakantiepark voor de kickquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Niemand hier die ooit in de duinen met een vriendinnetje heeft liggen neuken? Spannend hoor. Dit is hetzelfde idee, alleen dan solo. Heel lullig voor hem dat hij daadwerkelijk betrapt is.
Vreselijk! Oh nee! God have mercy!!!!!quote:
God straft onmiddellijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vreselijk! Oh nee! God have mercy!!!!!
Ja, maar die kinderen niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat had papa zich ook kunnen realiseren.
Daar komen gezinnen!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:05 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als je jong (en geil) bent doe je dingen die - als je dit soort nieuwsberichten leest - niet zo slim blijken te zijn geweestquote:
Behalve dan dat ie het zelf deed. Dat hoort de vrouw te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |