Hoe jonger hoe minder erg het is, ja. Want dan valt het nog helemaal uit te leggen, zonder dat het kind al een mening heeft gevormd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan ben je een gevoelig kind en heeft het vast oorzaken dat je dat als bedreigend ervaart.
Normale kinderen vinden het helemaal prima om tegen een rukkende man of vingerende vrouw aan te lopen. Ook kleuters, kinderen van 6,,8 jaar. Heel normaal.
Een naakte man buiten op een vakantiepark waar veel gezinnen vakantie vieren, is gewoon niet handig.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt zo'n man ook aanspreken ipv paniekerig de politie bellen.
Je kinderen gaan niet dood als ze een naakte man/vrouw zien.
Dat laatste is ook mijn punt met extreme preutsheid tegenwoordig. Toen ik klein was in de jaren 90 kraaide hier geen hond naar. Ik heb genoeg naakte mensen gezien op campings in Duitsland.
Handig was het wel, tenzij hij zich met zijn voeten heeft afgetrokken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een naakte man buiten op een vakantiepark waar veel gezinnen vakantie vieren, is gewoon niet handig.
En hij was niet alleen naakt, hij stond ook nog te handkarren.
Ahh. Hij is een slachtoffer van zijn driften en zijn omgeving geworden! Deze martelaar van het vrije rukken verdient een standbeeld naast de ingang van het park. The holiday home jerker.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Handig was het wel, tenzij hij zich met zijn voeten heeft afgetrokken.
Ik heb nergens gezegd dat het prima is. Maar dat er een onterecht een groot drama er van is gemaakt. Met buitenproportionele straffen, en media aandacht. Dat heeft die man niet verdiend.
Hij heeft nog geen straf gehad, er staat een buitenproportionele MAXIMALE straf op. Niet gezegd dat hij dat krijgt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het prima is. Maar dat er een onterecht een groot drama er van is gemaakt. Met buitenproportionele straffen, en media aandacht. Dat heeft die man niet verdiend.
Tuurlijk joh. Kinderen van 4, 6 of 8 vinden het helemaal prima een naakte rukkende man te zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe jonger hoe minder erg het is, ja. Want dan valt het nog helemaal uit te leggen, zonder dat het kind al een mening heeft gevormd.
Als er te hoog gestraft is geworden kun je wel degelijk spreken over slachtoffer ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:45 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ahh. Hij is een slachtoffer van zijn driften en zijn omgeving geworden! Deze martelaar van het vrije rukken verdient een standbeeld naast de ingang van het park. The holiday home jerker.
Het feit dat die maximale straf op papier bestaat, is al te achterlijk voor woorden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:49 schreef miss_sly het volgende:
Hij heeft nog geen straf gehad, er staat een buitenproportionele MAXIMALE straf op. Niet gezegd dat hij dat krijgt.
Dat zegt hij niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Kinderen van 4, 6 of 8 vinden het helemaal prima een naakte rukkende man te zien.
Bij nader inzien wel over zichzelf afgeroepen, hij had in ieder geval beter na moeten denken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook voor zorgen dat je met je eigen partner een vakantie boekt waar je gewoon seks kunt hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Het zou de helft van alle scheidingen en vakantieruzies schelen als elke vakantieaccomidatie een ruimte had waar vrouwen masseren en pijpen onder een geheime noemer, waar elke man even gebruik van kan maken.
Veel lui raken helemaal kierewiet als ze weken hun sexuele drift niet kwijt kunnen. Zeker dicht op elkaar in een caravan of hotelkamer.
Met kinderen? Not gonna work.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:03 schreef Donna het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook voor zorgen dat je met je eigen partner een vakantie boekt waar je gewoon seks kunt hebben.
Dit was gewoon een vakantie huisje, dus geen problemen op dat gebied, lijkt me.
Ontremmingen, gezien willen worden, gokje wagen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat het merendeel van deze mannen meer gebaat zijn bij psychische hulp.
Dat mensen het zien is één ding, maar belangrijker vind ik nog, welke beweegredenen zitten erachter?
Kans is ook groot dat hij zich daar niet van bewust was.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:02 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik ga buiten een potje rukken waar iedereen me kan zien en het in het nieuws komt, met vervolging en hoge straffen als risico
Zou weleens een onderzoek zien hoeveel procent het met kinderen op vakantie nog regelmatig doet?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, met kinderen. Mensen met kinderen hebben thuis toch ook seks?
Geen goede seks. Kinderen kunnen namelijk wakker worden van de geluiden en de slaapkamer binnen lopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, met kinderen. Mensen met kinderen hebben thuis toch ook seks?
Wat een onzin..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 13:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Geen goede seks. Kinderen kunnen namelijk wakker worden van de geluiden en de slaapkamer binnen lopen.
Als je thuis goede seks wil, laat je de kinderen ergens logeren, bij oma of zo. Maar dat kan op zo'n vakantiepark niet, je zit daar gewoon mee opgescheept.
Kan toch nooit meer goed komen zoiets. Sta je jezelf af te beren achter het huisje waar je vrouw en kids liggen. Dan is er toch iets goed mis met jou en/of je relatie. Na de zomervakantie lekker de scheiding in orde maken, kan deze rukker zijn zaad in een hoertje spuiten en om de week de kinderen op visite krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou als het ind zo was dat het onschuldig was, dan had ik mijn man wel uitgelachen
Dan kun je gewoon los gaan overal in huis. Je hoeft dan niet bang te zijn dat ze wakker worden en ze je horen of zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |