---------quote:Nederlandse vader (32) opgepakt voor masturberen achter vakantiehuisje in Frankrijk
Een 32-jarige Nederlander is deze week opgepakt omdat hij achter een vakantiehuisje in Frankrijk stond te masturberen. Zijn vrouw en kinderen waren op dat moment binnen. Voorbijgangers die het zagen gebeuren, belden de politie.Maak RTL je Google-favoriet
De Nederlander werd opgepakt op een park van Center Parcs in Normandië.
De man stond volgens de voorbijgangers helemaal naakt achter het vakantiehuisje. Dat gebeurde laat op de avond op een vakantiepark van Center Parcs in Les Bois-Francs in Normandië.
De Nederlander werd opgepakt op verdenking van schennispleging, schrijft de Franse krant Paris Normandie.
Lees ookWind gedraaid, 'ongekende' bosbrand gaat nu richting Bordeaux: 110.000 mensen geëvacueerd
De man moest mee naar het bureau, waar hij volgens de krant een tolk nodig had om uit te leggen waarom hij zichzelf achter het vakantiehuisje stond te bevredigen.
De Nederlander moet volgend jaar maart voor de Franse rechter verschijnen. Hij riskeert een boete van 15.000 euro of een jaar celstraf als hij veroordeeld wordt.
Bron
Precies.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sluit jezelf dan even op in de badkamer of op het toilet ofzo. Nu mag de beste man volgend jaar even naar Frankrijk om zich voor de rechter te verantwoordenik zou niet eens gaan.
Hij kwam erachter dat hij geen trekkershut geboekt hadquote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:59 schreef Hathor het volgende:
Hij stond al een tijdje tevergeefs te wachten op een rukwind dus sloeg hij de hand maar aan zichzelf.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:43 schreef Document1 het volgende:
Mam waarom moet papa met de politie mee?
Volledig naakt ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor hetzelfde geld kickt hij daar op om dit in het openbaar te doen. Ik kan me eerlijk gezegd geen andere reden bedenken waarom je zoiets anders daar wilt doen.
Ja dat is wat ik ook aankaartten in mijn post. Helemaal naakt jezelf zo tentoonstellen met je vrouw en kinderen in de buurt. Volslagen gestoord.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Volledig naakt ook.
Wat is er mis met een WC of badkamer?
Precies. Nu hopelijk bijna zijn ex-vrouw.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik ook aankaartten in mijn post. Helemaal naakt jezelf zo tentoonstellen met je vrouw en kinderen in de buurt. Volslagen gestoord.
Die zaten binnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Helemaal naakt jezelf zo tentoonstellen met je vrouw en kinderen in de buurt.
Ja dit dus. Politie had die bellers gewoon moeten uit lachen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:43 schreef TAmaru het volgende:
Sjongejonge. Voor een moord of een schietpartij krijg je tegenwoordig minder straf dan dat.
Euh... Op zo'n park lopen ook kinderen rond. Of vind jij het normaal dat kinderen zoiets zien?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:31 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een preuts gedoe weer man.
Belachelijke tijd om in te leven.
Nou als het ind zo was dat het onschuldig was, dan had ik mijn man wel uitgelachenquote:
Ze zien hem dan naakt. Dat maakt niet uit. Het lijkt me sterk dat hij dan door blijft gaan en voor zijn kinderen gaat rukken, dat is een heel ander verhaal, maar dat kon hij ook binnen doen. Hij is buiten achter zijn eigen huisje gaan staan, dus duidelijk dat hij even een moment voor zichzelf wilde hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dus? Die waren in de buurt toch? Even de deur open trekken en ze zien hun vader/man.
En daarvoor moet je poedelnaakt buiten gaan staan waar anderen, waaronder kinderen, je kunnen zien?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze zien hem dan naakt. Dat maakt niet uit. Het lijkt me sterk dat hij dan door blijft gaan en voor zijn kinderen gaat rukken, dat is een heel ander verhaal, maar dat kon hij ook binnen doen. Hij is buiten achter zijn eigen huisje gaan staan, dus duidelijk dat hij even een moment voor zichzelf wilde hebben.
Je kunt zo'n man ook aanspreken ipv paniekerig de politie bellen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euh... Op zo'n park lopen ook kinderen rond. Of vind jij het normaal dat kinderen zoiets zien?
Hij maakt misschien ook nogal veel geluid daarom mocht hij niet in de wc gaan staan 😂quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze zien hem dan naakt. Dat maakt niet uit. Het lijkt me sterk dat hij dan door blijft gaan en voor zijn kinderen gaat rukken, dat is een heel ander verhaal, maar dat kon hij ook binnen doen. Hij is buiten achter zijn eigen huisje gaan staan, dus duidelijk dat hij even een moment voor zichzelf wilde hebben.
Als je binnen geen privacy hebt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daarvoor moet je poedelnaakt buiten gaan staan waar anderen, waaronder kinderen, je kunnen zien?
Misschien maakt hij van die Chewbacca geluiden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Hij maakt misschien ook nogal veel geluid daarom mocht hij niet in de wc gaan staan 😂
Ja maar dat is dan gewoon naaktrecreatie, met bloot an sich is ook niets mis. Maar masturbatie is een seksuele handeling en dat hoort niet in het openbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Toen ik klein was in de jaren 90 kraaide hier geen hond naar. Ik heb genoeg naakte mensen gezien op campings in Duitsland.
Staat er een tijd bij? Misschien lagen de kleinsten al in bedquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En daarvoor moet je poedelnaakt buiten gaan staan waar anderen, waaronder kinderen, je kunnen zien?
Dat was geen officiele naaktrecreatie. Men had vroeger gewoon geen moeite met bloot en seks.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan gewoon naaktrecreatie, met bloot an sich is ook niets mis. Maar masturbatie is een seksuele handeling en dat hoort niet in het openbaar.
Nou dan had zijn vrouw hem beter zijn mond kunnen afplakken , en dan had hij ook wel op de wc kunnen blijven staan 😂quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien maakt hij van die Chewbacca geluiden.
Ja, goed idee. Naar een wildvreemde kerel gaan die aan zijn pik staat te sjorren. 'Wilt u daar alstublieft mee stoppen?'quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt zo'n man ook aanspreken ipv paniekerig de politie bellen.
Je kinderen gaan niet dood als ze een naakte man/vrouw zien.
Dat laatste is ook mijn punt met extreme preutsheid tegenwoordig. Toen ik klein was in de jaren 90 kraaide hier geen hond naar. Ik heb genoeg naakte mensen gezien op campings in Duitsland.
Openbaar? Voor hetzelfdegeld stond hij met de rug van het huisje af, nou dan zie je alleen een blote achterkant ,quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan gewoon naaktrecreatie, met bloot an sich is ook niets mis. Maar masturbatie is een seksuele handeling en dat hoort niet in het openbaar.
Mensen hebben gezien dat hij masturbeerde. Dat is al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Openbaar? Voor hetzelfdegeld stond hij met de rug van het huisje af, nou dan zie je alleen een blote achterkant ,
Ik denk niet dat kleine kinderen snappen wat zo’n man aan het doen is , dat moet denk ik wel een ouder kind of volwassenen hebben gezienquote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Naar een wildvreemde kerel gaan die aan zijn pik staat te sjorren. 'Wilt u daar alstublieft mee stoppen?'
Nou, ja? Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Naar een wildvreemde kerel gaan die aan zijn pik staat te sjorren. 'Wilt u daar alstublieft mee stoppen?'
Of kinderen dat snappen of niet, waar ligt de grens als je bij dit zegt 'ach, moet kunnen is niet erg, preuts etc. Alle seksuele handelingen maar in het openbaar toe laten?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kleine kinderen snappen wat zo’n man aan het doen is , dat moet denk ik wel een ouder kind of volwassenen hebben gezien
Misschien was het wel een groot ding?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, ja? Wat is daar mis mee?
Zijn we tegenwoordig zo bang geworden voor elkaar dat we meteen paniekerig polisie er bij halen bij elk klein dingetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |