---------quote:Nederlandse vader (32) opgepakt voor masturberen achter vakantiehuisje in Frankrijk
Een 32-jarige Nederlander is deze week opgepakt omdat hij achter een vakantiehuisje in Frankrijk stond te masturberen. Zijn vrouw en kinderen waren op dat moment binnen. Voorbijgangers die het zagen gebeuren, belden de politie.Maak RTL je Google-favoriet
De Nederlander werd opgepakt op een park van Center Parcs in Normandiė.
De man stond volgens de voorbijgangers helemaal naakt achter het vakantiehuisje. Dat gebeurde laat op de avond op een vakantiepark van Center Parcs in Les Bois-Francs in Normandiė.
De Nederlander werd opgepakt op verdenking van schennispleging, schrijft de Franse krant Paris Normandie.
Lees ookWind gedraaid, 'ongekende' bosbrand gaat nu richting Bordeaux: 110.000 mensen geėvacueerd
De man moest mee naar het bureau, waar hij volgens de krant een tolk nodig had om uit te leggen waarom hij zichzelf achter het vakantiehuisje stond te bevredigen.
De Nederlander moet volgend jaar maart voor de Franse rechter verschijnen. Hij riskeert een boete van 15.000 euro of een jaar celstraf als hij veroordeeld wordt.
Bron
Precies.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sluit jezelf dan even op in de badkamer of op het toilet ofzo. Nu mag de beste man volgend jaar even naar Frankrijk om zich voor de rechter te verantwoordenik zou niet eens gaan.
Hij kwam erachter dat hij geen trekkershut geboekt hadquote:Op zaterdag 25 juli 2026 07:59 schreef Hathor het volgende:
Hij stond al een tijdje tevergeefs te wachten op een rukwind dus sloeg hij de hand maar aan zichzelf.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:43 schreef Document1 het volgende:
Mam waarom moet papa met de politie mee?
Volledig naakt ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Voor hetzelfde geld kickt hij daar op om dit in het openbaar te doen. Ik kan me eerlijk gezegd geen andere reden bedenken waarom je zoiets anders daar wilt doen.
Ja dat is wat ik ook aankaartten in mijn post. Helemaal naakt jezelf zo tentoonstellen met je vrouw en kinderen in de buurt. Volslagen gestoord.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Volledig naakt ook.
Wat is er mis met een WC of badkamer?
Precies. Nu hopelijk bijna zijn ex-vrouw.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik ook aankaartten in mijn post. Helemaal naakt jezelf zo tentoonstellen met je vrouw en kinderen in de buurt. Volslagen gestoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |