Ik was ook al aan het kijken bij de buitenactiviteitenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:17 schreef potjecreme het volgende:
Te zien en te doen in de omgeving van het park
In Normandië kun je tijdens je verblijf in Les Bois-Francs genieten van hoogtepunten...
https://www.centerparcs.n(...)park-les-bois-francs
Ze maken er zelf reclame voor
Bij dat huisje staat op het paneel: Zielige man. Werkt hard maar mag er niet op.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:20 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Ik was ook al aan het kijken bij de buitenactiviteiten
[ afbeelding ]
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:52 schreef Lenny77 het volgende:
Zielige man, zeurende rotkinderen, lange vakantie, drogemosselsydroom,... Arme man toch.. Ga idd rukken op de wc of in de douche. Je gaat niet compleet naakt rukken achter een vakantiehuisje.
Hadden ze m nou met kledij betrapt in een donker hoekje achter dat huisje met alleen de gulp open en met zijn piemel gericht naar het huisje dus niet naar de paadjes toe enz: heel ander verhaal. Dan ga ik mee in het verhaal dat er binnen in het huisje geen mogelijkheid was.
Maar nogmaals: hij was compleet naakt! Dan doe je het er gewoon om!
Het lijkt er dus meer op dat hij gewoon een viezerik is die naakt geilt op betrapt te kunnen worden. In een vakantiepark notabene met een hoop gezinnen rondom!
Preutsheid
Meneer hééft een pathetische lamlul.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:22 schreef OllieA het volgende:
[..]
Inderdaad!
Meneer is een pathetische lamlul. Mevrouw heeft wat nadenken te doen en beslissingen te nemen.
Je lult weer eens uit je nek, zoals gewoonlijk. Openbare schennispleging is gewoon strafbaar. En ja, ook in Nederland kun je er celstraf voor krijgen. Zie o.a. artikel 239 van het Wetboek van Strafrecht.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:41 schreef Harvest89 het volgende:
Vroeger hoefde je niet de gevangenis in voor wat rukken.
Dat is het probleem, we zijn totaal doorgeslagen tegenwoordig. Belachelijk.
Man tief op. Dat is iets totaal anders.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:36 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Je lult weer eens uit je nek, zoals gewoonlijk. Openbare schennispleging is gewoon strafbaar. En ja, ook in Nederland kun je er celstraf voor krijgen. Zie o.a. artikel 239 van het Wetboek van Strafrecht.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)dventer-70-uit-assen
https://www.rtvnoord.nl/a(...)d-tot-twee-dagen-cel
https://regiopurmerend.nl(...)tallen-in-purmerend/
https://www.gld.nl/amp/ni(...)drie-jaar-cel-en-tbs
https://www.omroepflevola(...)g-meisje-lastig-viel
https://www.omroepwest.nl(...)l-gebed-zonder-einde
Enzovoorts. Enzovoorts...
Jij was het met een andere user eens dat dat geen probleem is als ze maar jong genoeg zijn om er nog geen drama van te maken. Anders zijn ze gevoelig en komt het drama door de ouders.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man tief op. Dat is iets totaal anders.
Die zijn kleine meisjes gericht op gaan zoeken en gaan rukken of flashen.
Heb ik nergens gezegd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij was het met een andere user eens dat dat geen probleem is als ze maar jong genoeg zijn om er nog geen drama van te maken. Anders zijn ze gevoelig en komt het drama door de ouders.
Niks mis mee toch, moet kunnen. Overdreven preutsheid.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man tief op. Dat is iets totaal anders.
Die zijn kleine meisjes gericht op gaan zoeken en gaan rukken of flashen.
Doelpalen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb ik nergens gezegd.
Ik heb gezegd als ze zoiets per ongeluk zien, het geen groot drama is. Het masturberen, niet de naaktheid. Naakt zijn boeit niet.
En bij de man in OP is hoge waarschijnlijkheid dat hij juist geen kinderen op zoekt. Anders was hij binnen gewoon gaan rukken, bij zijn gezin.
De meeste kinderen zijn om 23:30 wel binnen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:45 schreef heywoodu het volgende:
Bijzonder hoe zoiets ook maar een beetje goed te praten is hoor. De man stond poedeltje naakt buiten aan z'n tampeloeres te sjorren, dat is niet 'even druk van de ketel halen', maar gewoon hopen dat mensen je zien. Op een vakantiepark, vol kinderen.
Nee dat zijn twee totaal verschillende dingen.quote:
Naakt (zien) en (zien) masturberen zijn ook twee totaal verschillende dingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Politie was er om 23.30 uur.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De meeste kinderen zijn om 23:30 wel binnen.
Ik zeg ook niet dat ze al op bed liggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Politie was er om 23.30 uur.
En tijdens vakanties zijn slaaptijden wel anders.
Hij was niet alleen maar naakt, hij was naakt aan het rukken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Zelfde met auto ongelukken.
Je kunt iemand per ongeluk dood rijden. Ongeluk.
Je kunt iemand bewust dood rijden. Moord.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De meeste kinderen zijn om 23:30 wel binnen.
Misschien was dat wel het hele probleem; z'n eigen kinderen waren wel binnen maar nog niet op bed.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:59 schreef potjecreme het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze al op bed liggen.
We blijven zo in rondjes draaien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij was niet alleen maar naakt, hij was naakt aan het rukken.
Inderdaad, daar zit een verschil.
We weten zijn straf nog niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We blijven zo in rondjes draaien.
Man had geen intentie om naar kleine kinderen toe te gaan, en daar gaan staan rukken. Dan was ie wel naar de speeltuin gegaan of zo.
Hij heeft gewoon een privemomentje gepakt, en niet gedacht dat hij werd gespot. En daar wordt hij voor vervolgd en zwaar voor bestraft. Dat vind ik dus belachelijk en een hoop paniek om niets.
Je weet helemaal niet hoe zwaar hij daarvoor gestraft gaat worden, want dat is niet bekend. Je weet alleen wat de exorbitante maximale straf is.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We blijven zo in rondjes draaien.
Man had geen intentie om naar kleine kinderen toe te gaan, en daar gaan staan rukken. Dan was ie wel naar de speeltuin gegaan of zo.
Hij heeft gewoon een privemomentje gepakt, en niet gedacht dat hij werd gespot. En daar wordt hij voor vervolgd en zwaar voor bestraft. Dat vind ik dus belachelijk en een hoop paniek om niets.
Ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We weten zijn straf nog niet.
Maar jij vindt dat hij er met een waarschuwing vanaf had moeten komen door de politie (aangezien zij zijn ingeschakeld).
Afhankelijk van zijn trackrecord, vind ik bij geen enkele eerdere overtreding van deze aard een waarschuwing ook wel prima. Maar iets zegt me dat iemand die al zover is dat hij poedelnaakt buiten gaat staan rukken misschien toch al meer van dat soort akkefietjes heeft gehad.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We weten zijn straf nog niet.
Maar jij vindt dat hij er met een waarschuwing vanaf had moeten komen door de politie (aangezien zij zijn ingeschakeld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |