abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:15:07 #276
510581 FrancoBolli
pedofilatelist
pi_221430165
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
We blijven zo in rondjes draaien.
Man had geen intentie om naar kleine kinderen toe te gaan, en daar gaan staan rukken. Dan was ie wel naar de speeltuin gegaan of zo.

Hij heeft gewoon een privemomentje gepakt, en niet gedacht dat hij werd gespot. En daar wordt hij voor vervolgd en zwaar voor bestraft. Dat vind ik dus belachelijk en een hoop paniek om niets.
Daar blijft het niet bij. Volgens mij vond jij (en het milieu waarin je verkeert) het ook niet zo'n heel groot probleem als kinderen die man al rukkend betrappen. "Overdreven preutsheid tegenwoordig" enzo.
Colleziono francobolli di bambini
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 17:15:26 #277
5428 crew  miss_sly
pi_221430167
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja.
Politie had het niet eens serieus moeten nemen.
Waarom niet? Mocht hij wel van kwaad tot erger gaan, wordt de politie weer verweten dat ze niets hebben gedaan. Zo’n melding moeten ze onderzoeken. En als ze hem dan naakt en rukkend aantreffen, moeten ze daar wel degelijk iets mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:19:01 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221430188
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:15 schreef FrancoBolli het volgende:

[..]
Daar blijft het niet bij. Volgens mij vond jij (en het milieu waarin je verkeert) het ook niet zo'n heel groot probleem als kinderen die man al rukkend betrappen. "Overdreven preutsheid tegenwoordig" enzo.
Daar hoeft inderdaad geen groot drama van gemaakt te worden. Als je zoiets per ongeluk ziet.
Vroeger kraaide daar geen haan naar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221430196
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Afhankelijk van zijn trackrecord, vind ik bij geen enkele eerdere overtreding van deze aard een waarschuwing ook wel prima. Maar iets zegt me dat iemand die al zover is dat hij poedelnaakt buiten gaat staan rukken misschien toch al meer van dat soort akkefietjes heeft gehad.
Ik denk omdat het in een familiepark in het hoogseizoen is gebeurd.Je moet ook een signaal afgeven.

Met een goede advocaat/goed verhaal zal het een minimale straf worden.

Het was in het donker, achter zijn eigen huisje, niet aan de hoofdweg kant.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:22:30 #280
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221430211
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waarom niet? Mocht hij wel van kwaad tot erger gaan, wordt de politie weer verweten dat ze niets hebben gedaan. Zo’n melding moeten ze onderzoeken. En als ze hem dan naakt en rukkend aantreffen, moeten ze daar wel degelijk iets mee.
Dan kom je weer terug op die "wat als" discussie die we een paar pagina's terug hadden.
Ik ben geen fan van mensen op pakken onder het mom van "misschien wou u dit wel doen, of dat wel doen."

Verdachte: "Meneer agent ik heb geen coke gedeald, ik had maar 1 zakje voor eigen gebruik."
Agent: "Dat klopt, Maar misschien heeft u wel al tientallen zakjes verkocht, dat zou zomaar kunnen. Is een mogelijkheid!"
pi_221430221
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dan kom je weer terug op die "wat als" discussie die we een paar pagina's terug hadden.
Ik ben geen fan van mensen op pakken onder het mom van "misschien wou u dit wel doen, of dat wel doen."

Verdachte: "Meneer agent ik heb geen coke gedeald, ik had maar 1 zakje voor eigen gebruik."
Agent: "Dat klopt, Maar misschien heeft u wel al tientallen zakjes verkocht, dat zou zomaar kunnen. Is een mogelijkheid!"
Hoe moet de politie dan onderzoek doen? Tevens sprak hij geen Frans of onvoldoende Frans.
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 17:24:18 #282
236264 crew  capricia
pi_221430223
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik denk omdat het in een familiepark in het hoogseizoen is gebeurd.Je moet ook een signaal afgeven.

Met een goede advocaat/goed verhaal zal het een minimale straf worden.

Het was in het donker, achter zijn eigen huisje, niet aan de hoofdweg kant.
Ik weet niet wat ik me hierbij voor moet stellen:
quote:
Tijdens een wandeling zagen enkele vakantiegangers een volledig naakte man. Volgens getuigen was hij aan het masturberen buiten het huisje [..].
https://www.paris-normand(...)erpelle-center-parcs
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_221430225
Ik heb wel te doen met vrouw en kinderen. Dit is toch wel een vlekje op je vakantie die je niet even met een paar tissues wegveegt. Pappa buiten in z'n blote reet met een halve slappe, afgevoerd door de gendarmes.

Wat je op zo'n park toch ook een avontuurlijke tijd kan hebben.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:25:51 #284
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221430234
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:24 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hoe moet de politie dan onderzoek doen? Tevens sprak hij geen Frans of onvoldoende Frans.
Er hoeft geen onderzoek gedaan te worden.
Hij staat wat te rukken achter zijn eigen gehuurde huis. Thats it. Daar ging ook de melding over.
pi_221430278
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hij staat wat te rukken achter zijn eigen gehuurde huis. Thats it. Daar ging ook de melding over.
Ja een man. Zij weten toch niet of hij bij dat huisje hoorde. Er stond een man bij een huisje te rukken. Als het mijn park zou zijn, dan zou ik ook de politie het laten uitzoeken.
pi_221430285
quote:

[..]
Jij vindt het echt moeilijk om het aan politie en daarna rechter over te laten wanneer er een melding wordt gedaan hè.
En je schreeuwt al moord en brand over een straf die nog lang niet is uitgesproken. De rukker moet Maart volgend jaar voorkomen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:32:42 #287
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_221430286
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 10:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Niet alleen ontmoet ik daar dames, maar ook mannen die mentaal mishandeld en geleefd worden door hun vrouw. Vandaar mijn opmerking hier.

Je zou maar bakken met geld uitgegeven hebben, waar je hard voor hebt gewerkt. Je vrouw heeft geen zin, je zit opgescheept in een bungalow met 1 of meerdere kleine zeikende kutkinderen. En als je even een moment voor jezelf pakt, beschut achter het huis. Krijg je opeens te maken met dit soort waanzinnige straffen.

Ik blijf er ook bij dat dit wel degelijk te maken heeft met toegenomen preutsheid of doorgeslagen feminisme. Nogmaals, toen ik klein was en ook jouw veertig jaar geleden, niemand die hier paniekerig over deed. Of in elk geval werd er niet politie bij gehaald met dit soort drama als gevolg.
Inderdaad. Compleet overtrokken reactie.

Die man heeft dan ook een strafblad, hetgeen impliceert dat je de rest van je leven in de bijstand kan gaan zitten. Mochten ze een hypotheek hebben, huis 'opeten' en naar een sociale huurwoning verkassen. En voor wat? Ja, wellicht niet bijster snugger van die man, maar de reactie van de autoriteiten aldaar is echt overtrokken.

En inderdaad ik ken genoeg mannen die echt onder de plak zitten bij hun vrouw. Sommigen gaan figuurlijk of letterlijk dood van binnen. Een man die ik ken is eraan overleden. Hij zat zo zwaar onder de plak, hij mocht en kon niets meer. Hij kwijnde weg. Psychische terreur.

De verpreutsing is komen overwaaien uit de VS, waar alle rariteiten uit komen overwaaien. Ook zo'n land, mega-crimineel, compleet verloederd, maar ook superpreuts.
pi_221430294
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik weet niet wat ik me hierbij voor moet stellen:
[..]
https://www.paris-normand(...)erpelle-center-parcs
In het Franse bericht staat dat hij achter stond.

Je heb een voordeur aan de hoofdweg kant en schuifdeuren aan de tuin/achterkant. Heel af en toe zijn er eikels die een rondje lopen aan de achterkant van de huizen ipv en hoofdweg kant. Waren ze aan de hoofdweg kant aan het wandelen, dan hadden ze niks gezien.
pi_221430303
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]
Inderdaad. Compleet overtrokken reactie.

Die man heeft dan ook een strafblad, hetgeen impliceert dat je de rest van je leven in de bijstand kan gaan zitten. Mochten ze een hypotheek hebben, huis 'opeten' en naar een sociale huurwoning verkassen. En voor wat? Ja, wellicht niet bijster snugger van die man, maar de reactie van de autoriteiten aldaar is echt overtrokken.

En inderdaad ik ken genoeg mannen die echt onder de plak zitten bij hun vrouw. Sommigen gaan figuurlijk of letterlijk dood van binnen. Een man die ik ken is eraan overleden. Hij zat zo zwaar onder de plak, hij mocht en kon niets meer. Hij kwijnde weg. Psychische terreur.

De verpreutsing is komen overwaaien uit de VS, waar alle rariteiten uit komen overwaaien. Ook zo'n land, mega-crimineel, compleet verloederd, maar ook superpreuts.
Hoe oud was die man toen hij overleed?
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:41:37 #290
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221430342
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:32 schreef OllieA het volgende:

[..]
Jij vindt het echt moeilijk om het aan politie en daarna rechter over te laten wanneer er een melding wordt gedaan hè.
En je schreeuwt al moord en brand over een straf die nog lang niet is uitgesproken. De rukker moet Maart volgend jaar voorkomen.
Het is al te belachelijk voor woorden dat hij extra terug naar Frankrijk moet voorkomen.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:43:13 #291
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221430352
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Oh dat zeker.
Die preutsheid is voor een groot deel een gevolg van Amerikanisering.
Amerikanisering is een soort gif dat zich door de aderen van de Europese samenlevingen heeft verspreid.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:43:28 #292
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_221430353
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Hoe oud was die man toen hij overleed?
Ergens in de 60.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 17:44:57 #293
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221430362
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Je heb een voordeur aan de hoofdweg kant en schuifdeuren aan de tuin/achterkant. Heel af en toe zijn er eikels die een rondje lopen aan de achterkant van de huizen ipv en hoofdweg kant. Waren ze aan de hoofdweg kant aan het wandelen, dan hadden ze niks gezien.
Als hij in zijn eigen tuin stond is dit gedoe al helemaal lachwekkend.
Ik dacht achter het huis op een open plek.
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 17:46:47 #294
5428 crew  miss_sly
pi_221430374
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:34 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Inde meeste parken van CP zijn er allerlei paadjes en weggetjes voor en achter en langs alle huisjes.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_221430375
Mensen die het hebben over preutsheid :')

Er is geen land en tijd waar het ooit normaal gevonden werd om je in de openbare ruimte af te trekken, meneer is ook niet betrapt ergens diep in het bos met zijn rits open maar blijkbaar volledig naakt op een druk vakantiepark.
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 18:07:31 #296
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221430470
quote:

[..]
Er zijn zoveel betere plekken om dat te doen. Wie weet is het wel een ontsnapte tbs-er weten die getuigen veel?
- vmi voor intimi -
pi_221430514
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 17:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Het is al te belachelijk voor woorden dat hij extra terug naar Frankrijk moet voorkomen.
Het is overduidelijk dat jij niet zwaar tilt aan exhibitionisme en schennis van de eerbaarheid.
Ik til daar wel zwaar aan. Mijn vrouw heeft teveel last gehad van rukkers en potloodventers.

Je had moeten leren van je jeugdzondes dat jouw visie op wat wel en niet door de beugel kan, misschien wel wat meer doordacht zou mogen worden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 25 juli 2026 @ 18:18:00 #298
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221430520
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 18:16 schreef OllieA het volgende:
schennis van de eerbaarheid.
_O-
pi_221430559
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 18:16 schreef OllieA het volgende:

[..]
Het is overduidelijk dat jij niet zwaar tilt aan exhibitionisme en schennis van de eerbaarheid.
Ik til daar wel zwaar aan. Mijn vrouw heeft teveel last gehad van rukkers en potloodventers.

Je had moeten leren van je jeugdzondes dat jouw visie op wat wel en niet door de beugel kan, misschien wel wat meer doordacht zou mogen worden.
Waar waren die potloodventers dan?
pi_221430569
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 15:41 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Vroeger hoefde je niet de gevangenis in voor wat rukken.
Dat is het probleem, we zijn totaal doorgeslagen tegenwoordig. Belachelijk.
Nu ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')