SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
http://forum.fok.nl/topic/1983062![]()
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Turner zit niet in de tour .. weet niet of dat een must moet zijn ... dat kleine opdondertje/Turnertje zou ... Healy zijn?
Healy is een turntechniek, maar weet niet of dit per se een Healy was (misschien niet, dan zou Bern Turner een logischer oplossing zijn).quote:Op vrijdag 24 juli 2026 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Turner zit niet in de tour .. weet niet of dat een must moet zijn ... dat kleine opdondertje/Turnertje zou ... Healy zijn?
Leuk koppie ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:48 schreef Remco het volgende:
Wat een leuk niet typisch wielren gezicht heeft Misha Bredewold.
En zolang Wiebes niet in de buurt is, koerst ze vaak wel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:48 schreef Remco het volgende:
Wat een leuk niet typisch wielren gezicht heeft Misha Bredewold.
Heeft ook nog koersintilligentie.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En zolang Wiebes niet in de buurt is, koerst ze vaak wel aantrekkelijk
Misschien teveel op dit forum gekeken dat alle UAE-renners weg moeten?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap ook niet dat je de vriendin van een renner bent en dan gaat mee rennen, iemand gaat vasthouden en bijna nog een renner een beuk geeft.
Nee, dit had Karrel niet aangekund.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit hebben we niet bij Karrel gezien.
Ik snap het wel maar de hele tijd dat ge 'u' stoort me al mateloos.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:52 schreef Slobeend het volgende:
Leuke uitzending! Alleen prins Pieter Christiaan was niet zo interessant.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 juli 2026 08:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat is eigenlijk de eindtune dit jaar? Als ik Google dan kom ik op die van 2023 uit..
De logica daarachter ontgaat me een beetje maar prima.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:34 schreef Chiappucci het volgende:
Blijkbaar zit de Avondetappe bij de Tour Femmes wel op locatie.
Lekker wokequote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De logica daarachter ontgaat me een beetje maar prima.
Een week is goedkoper dan drie weken?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dione heeft onderhandeld dat ze nog wel een weekje in het buitenland wil zitten en dit is het resultaat?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |