Staf was ploeggenoot van Jarlinson Pantano EN Stefan Denifl. Ik zou flauwvallen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Brankele is starstruck door Kirsten Wild en Staf Clement.
IAM vloog toen wel, licht vermoeden van.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Staf was ploeggenoot van Jarlinson Pantano EN Stefan Denifl. Ik zou flauwvallen.
Brankele staat ook net even een versnelling te hoog. Beetje adhd of net even een lijntje gedaanquote:
De 50+mobiel doelgroep is al heel erg lang afgehaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:11 schreef DIJK het volgende:
[..]
Brankele staat ook net even een versnelling te hoog. Beetje adhd of net even een lijntje gedaan
Ze moet alles op alles zetten om zo snel mogelijk de finish te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Heel kort nog even over de tijdrit, moet Demi volgas?
Ja ik denk dat Demi vollering moet gaanquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was een hele rare vraag, zou ze echt denken dat Demi zou overwegen om energie te besparen morgen door niet voluit te gaan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk het nu terug. Maar echt ontzettend genant dit. Vier keer doorvragen en hetzelfde antwoord krijgt. Alsof Vos zich zou moeten verantwoorden zegquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:47 schreef Faraday01 het volgende:
Vos heeft een miljoen miljard wedstrijden gewonnen. Ze kunnen heel gewichtig gaan doen over deze etappe maar op haar carrière is het gewoon niet zo belangrijk.
Ze zal gedacht hebben wat lekker rustigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef Remco het volgende:
Handig om de communicatie te checken als je al op het start podium staat. Al gok ik niet dat Koen de Kort wel of niet te horen verschil maakt voor Brand.
Ze is relatief weinig veranderd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |