De logica daarachter ontgaat me een beetje maar prima.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:34 schreef Chiappucci het volgende:
Blijkbaar zit de Avondetappe bij de Tour Femmes wel op locatie.
Lekker wokequote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De logica daarachter ontgaat me een beetje maar prima.
Een week is goedkoper dan drie weken?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dione heeft onderhandeld dat ze nog wel een weekje in het buitenland wil zitten en dit is het resultaat?quote:Op maandag 27 juli 2026 12:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Om te onderhandelen moet je wel iets hebben om mee te onderhandelenquote:Op maandag 27 juli 2026 13:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dione heeft onderhandeld dat ze nog wel een weekje in het buitenland wil zitten en dit is het resultaat?
En Jan de Voogd is op een andere manier duidelijk eigen volk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:26 schreef AllesKaputt het volgende:
De NOS zet gewoon eigen volk aan tafel.
Hoezo? Is dat weer nageslacht van Jan Stekelenburg?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En Jan de Voogd is op een andere manier duidelijk eigen volk.
Germaans-Fries hoofd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:31 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat weer nageslacht van Jan Stekelenburg?
Of bij de SS.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Kan zo bij Reggeborgh inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |