Ik dacht meer aan Rusland.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:26 schreef Zwansen het volgende:
Bepaalde landen. Lees ergens in de Emiraten?
tijdens het overwinteren .....quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:26 schreef Zwansen het volgende:
Bepaalde landen. Lees ergens in de Emiraten?
Ja, ook. Alleen zijn daar tegenwoordig wat minder teams en renners van actief in het huidige peloton.quote:
Kazachstan wellicht.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, ook. Alleen zijn daar tegenwoordig wat minder teams en renners van actief in het huidige peloton.
Ik interpreteerde die opmerking als over sport in het algemeen, niet per se het wielrennen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, ook. Alleen zijn daar tegenwoordig wat minder teams en renners van actief in het huidige peloton.
Het is wel fijn dat ze soms, zoals gisteren met die dopingexpert, wat meer op de inhoud in gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet zeggen dat de Avondetappe mij dit jaar wel weer kan bekoren.
Ja, leuke uitzending. Behalve dat geneuzel van Dumoulin dat hij het een moeilijk onderwerp vindt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:26 schreef livelink het volgende:
Ik vind wat de professor zegt toch wel interessant.
Of Ben Healy!quote:
Turner zit niet in de tour .. weet niet of dat een must moet zijn ... dat kleine opdondertje/Turnertje zou ... Healy zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |