Ze gebruiken kolen om de weg terug naar de Caravan te vinden?quote:
Nee lege bierblikken. Is ook maar een kort stukjequote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze gebruiken kolen om de weg terug naar de Caravan te vinden?
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:42 schreef Faraday01 het volgende:
Met dank aan @:aguero Twan's hoogtepunt:
afbeelding
Denk niet dat die nog zwanger kan wordenquote:
Walgelijke act ja.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:42 schreef Dutch_view het volgende:
Met een donkere zonnebril aan tafel, daar vind ik wat van.
Daar snap jij, als mere mortal, helemaal niks van.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom zit Bob Douwe met een zonnebril op?
quote:In zijn eerste profjaar boekte Leezer geen aansprekende resultaten, al behoorde hij wel tot het groepje renners (van ongeveer 30) dat in de Eneco Tour van 2008 in elk van de vlakke sprintetappes in de voorste groep of het peloton eindigde, waardoor er voor hem nog een verdienstelijke 26e plaats in het eindklassement in zat.
Douwe Bob? Drugs.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:52 schreef Gremen het volgende:
Waarom komt die gast zo slecht uit zijn woorden
Je mag zijn ogen niet voor niks zien.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:52 schreef Gremen het volgende:
Extra chromosoom.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:52 schreef Gremen het volgende:
Inderdaad, je rijdt over de openbare weg; je hebt er maar mee te dealen.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:02 schreef XSbig het volgende:
Denken dat lokale Franse gemeentes alle vluchtheuvels, drempels en wegscheidingen tijdelijk gaan verwijderen voor de Tour is megalomaan.
Soort van twister met vingers?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Wat voor wanstaltig hesje heeft Affini aan
Voor het afdalen naar de teambus.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Ja, hij woont al enkele jaren in Donderen (Drenthe).quote:Op zondag 19 juli 2026 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
Heeft Affini een Nederlandse vriendin/vrouw?
Die krijgen ze van de organisatie zodat iedereen weet dat dit een "echte" renner is.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
Dat verklaart zijn zeker voor een Italiaan uitstekende Nederlands.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, hij woont al enkele jaren in Donderen (Drenthe).
Past goed bij dat gedrocht van een WK.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Tom Leezer zou de slechtste wereldkampioen ooit zijn.
Maar hoezo is deze echte renner ineens de woordvoerder van de ploeg? Was de rest al weg?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die krijgen ze van de organisatie zodat iedereen weet dat dit een "echte" renner is.
De kopman was helaas verhinderd.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hoezo is deze echte renner ineens de woordvoerder van de ploeg? Was de rest al weg?
Was voor de Nederlandse pers toch? Een van de 2 die Nederlands spreekt, denk ikquote:Op zondag 19 juli 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hoezo is deze echte renner ineens de woordvoerder van de ploeg? Was de rest al weg?
Ah, vandaar de zonnebril.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef Momo het volgende:
Als ze Douwe om 02:00 testen dan test hij positief op 20 verschillende middelen.
Dat zeker, zingen kan hij wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Douwe Bob is een betere zanger dan Günther Neefs
Als ik al die poses zag, kun je toch best wat spierpijn aan overhouden als je daar mee start.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
Cameraman geeft aan dat hij nooit achterstevoren op de motor zit. Dionne 30 sec later: dus je zit ook weleens achterstevoren?
Yes. Spreek uit ervaringquote:Op maandag 20 juli 2026 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik neem aan dat hier regels voor zijn.
Yes. Drone kan maar paar km mee. Kan geen rekening houden met takken over de weg of bv vlaggenstokken waar fans mee staan te wapperenquote:Op maandag 20 juli 2026 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik heel naïef als ik zeg dat je alles gewoon met drones kan filmen tegenwoordig
Hou toch op manquote:Op maandag 20 juli 2026 22:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Yes. Drone kan maar paar km mee. Kan geen rekening houden met takken over de weg of bv vlaggenstokken waar fans mee staan te wapperen
Zelfs in de F1 mag het niet overalquote:
Daarom gaat het zo fout bij het veldrijden in een dicht bos?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Yes. Drone kan maar paar km mee. Kan geen rekening houden met takken over de weg of bv vlaggenstokken waar fans mee staan te wapperen
Pijnlijke vraag van Dione.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:03 schreef AllesKaputt het volgende:
En Lars, ben je blij dat je niet meer mee hoeft te fietsen omdat je door hartproblemen gedwongen was om te stoppen, hihi?
Heb je al eens een drone een hele wedstrijd zien meevliegen?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom gaat het zo fout bij het veldrijden in een dicht bos?
Nee, maar zie ook niet in dat dit in de (nabije) toekomst niet kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 07:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Heb je al eens een drone een hele wedstrijd zien meevliegen?
En vliegen daar ook op stukken waar geen publiek mag staan
Zou Dione weten dat hij maar twee keer het WK won?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Miljoenvoudig kampioen veldrijden Sven Nys.
Nou nou nou.
Hihihi echt waar?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Dione weten dat hij maar twee keer het WK won?
Rent toch marathons in 2,5 uur?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Tom ziet er nog behoorlijk afgetraind uit.
Inclusief rokerskuchje!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:21 schreef AllesKaputt het volgende:
Stef Bos klinkt tegenwoordig alsof hij twee pakjes shag per dag op eet.
Nee, dat verbaast me echt nadat ik hem net hoorde rochelen bij het gesprek.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:28 schreef livelink het volgende:
De stem van Stef Bos is nog niks veranderd.
Zo een nummer en clip kan je toch nu niet meer voorstellen.quote:
Vond vroege tijdstip juist fijner. Na het avondeten uurtje 'uitbuiken'met de avondetappequote:Op dinsdag 21 juli 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
Ik vind de Avondetappe wel weer leuker nu het wat later op de avond is.
Ik dacht meer aan Rusland.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:26 schreef Zwansen het volgende:
Bepaalde landen. Lees ergens in de Emiraten?
tijdens het overwinteren .....quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:26 schreef Zwansen het volgende:
Bepaalde landen. Lees ergens in de Emiraten?
Ja, ook. Alleen zijn daar tegenwoordig wat minder teams en renners van actief in het huidige peloton.quote:
Kazachstan wellicht.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, ook. Alleen zijn daar tegenwoordig wat minder teams en renners van actief in het huidige peloton.
Ik interpreteerde die opmerking als over sport in het algemeen, niet per se het wielrennen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, ook. Alleen zijn daar tegenwoordig wat minder teams en renners van actief in het huidige peloton.
Het is wel fijn dat ze soms, zoals gisteren met die dopingexpert, wat meer op de inhoud in gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet zeggen dat de Avondetappe mij dit jaar wel weer kan bekoren.
Ja, leuke uitzending. Behalve dat geneuzel van Dumoulin dat hij het een moeilijk onderwerp vindt.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:26 schreef livelink het volgende:
Ik vind wat de professor zegt toch wel interessant.
Of Ben Healy!quote:
Turner zit niet in de tour .. weet niet of dat een must moet zijn ... dat kleine opdondertje/Turnertje zou ... Healy zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |