Maar hoezo is deze echte renner ineens de woordvoerder van de ploeg? Was de rest al weg?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die krijgen ze van de organisatie zodat iedereen weet dat dit een "echte" renner is.
De kopman was helaas verhinderd.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hoezo is deze echte renner ineens de woordvoerder van de ploeg? Was de rest al weg?
Was voor de Nederlandse pers toch? Een van de 2 die Nederlands spreekt, denk ikquote:Op zondag 19 juli 2026 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar hoezo is deze echte renner ineens de woordvoerder van de ploeg? Was de rest al weg?
Ah, vandaar de zonnebril.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef Momo het volgende:
Als ze Douwe om 02:00 testen dan test hij positief op 20 verschillende middelen.
Dat zeker, zingen kan hij wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Douwe Bob is een betere zanger dan Günther Neefs
Als ik al die poses zag, kun je toch best wat spierpijn aan overhouden als je daar mee start.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
Cameraman geeft aan dat hij nooit achterstevoren op de motor zit. Dionne 30 sec later: dus je zit ook weleens achterstevoren?
Yes. Spreek uit ervaringquote:Op maandag 20 juli 2026 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik neem aan dat hier regels voor zijn.
Yes. Drone kan maar paar km mee. Kan geen rekening houden met takken over de weg of bv vlaggenstokken waar fans mee staan te wapperenquote:Op maandag 20 juli 2026 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik heel naīef als ik zeg dat je alles gewoon met drones kan filmen tegenwoordig
Hou toch op manquote:Op maandag 20 juli 2026 22:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Yes. Drone kan maar paar km mee. Kan geen rekening houden met takken over de weg of bv vlaggenstokken waar fans mee staan te wapperen
Zelfs in de F1 mag het niet overalquote:
Daarom gaat het zo fout bij het veldrijden in een dicht bos?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Yes. Drone kan maar paar km mee. Kan geen rekening houden met takken over de weg of bv vlaggenstokken waar fans mee staan te wapperen
Pijnlijke vraag van Dione.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:03 schreef AllesKaputt het volgende:
En Lars, ben je blij dat je niet meer mee hoeft te fietsen omdat je door hartproblemen gedwongen was om te stoppen, hihi?
Heb je al eens een drone een hele wedstrijd zien meevliegen?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom gaat het zo fout bij het veldrijden in een dicht bos?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |