Yes. Spreek uit ervaringquote:Op maandag 20 juli 2026 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik neem aan dat hier regels voor zijn.
Yes. Drone kan maar paar km mee. Kan geen rekening houden met takken over de weg of bv vlaggenstokken waar fans mee staan te wapperenquote:Op maandag 20 juli 2026 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik heel naïef als ik zeg dat je alles gewoon met drones kan filmen tegenwoordig
Hou toch op manquote:Op maandag 20 juli 2026 22:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Yes. Drone kan maar paar km mee. Kan geen rekening houden met takken over de weg of bv vlaggenstokken waar fans mee staan te wapperen
Zelfs in de F1 mag het niet overalquote:
Daarom gaat het zo fout bij het veldrijden in een dicht bos?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Yes. Drone kan maar paar km mee. Kan geen rekening houden met takken over de weg of bv vlaggenstokken waar fans mee staan te wapperen
Pijnlijke vraag van Dione.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:03 schreef AllesKaputt het volgende:
En Lars, ben je blij dat je niet meer mee hoeft te fietsen omdat je door hartproblemen gedwongen was om te stoppen, hihi?
Heb je al eens een drone een hele wedstrijd zien meevliegen?quote:Op maandag 20 juli 2026 22:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom gaat het zo fout bij het veldrijden in een dicht bos?
Nee, maar zie ook niet in dat dit in de (nabije) toekomst niet kan.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 07:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Heb je al eens een drone een hele wedstrijd zien meevliegen?
En vliegen daar ook op stukken waar geen publiek mag staan
Zou Dione weten dat hij maar twee keer het WK won?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:45 schreef AllesKaputt het volgende:
Miljoenvoudig kampioen veldrijden Sven Nys.
Nou nou nou.
Hihihi echt waar?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou Dione weten dat hij maar twee keer het WK won?
Rent toch marathons in 2,5 uur?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Tom ziet er nog behoorlijk afgetraind uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |