Is een stuk sympathieker dan commerciėle Karrelquote:Op zondag 2 augustus 2026 21:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Misschien moeten ze van die kleine poppetjes gaan verkopen! @:karrel
Dione wijkt nooit af van het script want ze luistert niet naar de antwoordenquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag dan hoeveel ze gaat verliezen in de tijdrit.
Ze doet dit werk inmiddels 30 jaar ofzo. Dan zou je toch enige ontwikkeling mogen verwachten.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dione wijkt nooit af van het script want ze luistert niet naar de antwoorden
Dat mag je verwachten, maar dan kom je bedrogen uitquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze doet dit werk inmiddels 30 jaar ofzo. Dan zou je toch enige ontwikkeling mogen verwachten.
Met glittertjes. Wat leuk!quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
De nagels een gek kleurtje maken. @:wimderon vindt dit leuk.
Nee dat is vooral bij de vrouwen vaak een issue voor mensen. Dit werd ook besproken in de podcast met ROX.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:50 schreef Adrian4 het volgende:
Vraagje. Ik moet bekennen dat ik de avondetappe van de mannen niet altijd heb gezien, maar ging het daar ook over het gewicht van de renners en of hun gezondheid niet in gevaar was?
Bij Ferrand Prevot is het natuurlijk ook wel extreem.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat is vooral bij de vrouwen vaak een issue voor mensen. Dit werd ook besproken in de podcast met ROX.
Slimste Mens gewonnenquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben ik wereldvreemd als ik deze vrouw niet ken?
Staf moet gewoon doorselecteren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:51 schreef Dutch_view het volgende:
Dione krijgt een slecht voortgangsgesprek bij baas Stef
Sommige mensen bij de NOS hebben een contract voor het leven. Tenzij je stomme dingen doet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Staf moet gewoon doorselecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |