Niet Nederlandstalig, en als die er wel was was het Doe Maar of Toontje Lager, niet van die volksmuziek waar de jeugd nu van houdt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou......
Heb je bepaalde muziek uit de jaren 80 en 90 wel eens gehoord?
Ja,daar zijn heel veel goede nummers gemaakt maar ook complete bagger waar je nu van denkt;
Hoe dan??!!
Het waren in ieder geval niet alleen rehashes.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou......
Heb je bepaalde muziek uit de jaren 80 en 90 wel eens gehoord?
Ja,daar zijn heel veel goede nummers gemaakt maar ook complete bagger waar je nu van denkt;
Hoe dan??!!
idd, met Nederlandse muziek die je tegenwoordig hoort krijg ik de neiging om naar de Lidl te rennen voor een paar slippers.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Niet Nederlandstalig, en als die er wel was was het Doe Maar of Toontje Lager, niet van die volksmuziek waar de jeugd nu van houdt.
En als die er wel was vonden alleen bejaarden en gehandicapten dat mooi.
Eerwaarde, ben je ook celibatair?quote:
Degenen die in de torentjes zitten?quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:33 schreef torentje het volgende:
Dat de mensen steeds dommer worden is toch in het voordeel van de leidinggevenden van de diverse landen?
Veel entertainment betekent korter aandacht voor belangrijke zaken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Overigens is dit wel iets dat al langer speelt, maar steeds erger wordt. Ik noem het altijd de debilisering van Nederland.
Nee, dat hoor je tegenwoordig alleen maar...quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:31 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het waren in ieder geval niet alleen rehashes.
Maar ook hoe de entertainment gepresenteerd wordt, met name de short formats van TikTok, Youtube shorts enz.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel entertainment betekent korter aandacht voor belangrijke zaken.
niet ALLEEN zei ik. Naarling :pquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:36 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je tegenwoordig alleen maar...
Hoewel...
Bekijk deze YouTube-video
Iemand dit pareltje vergeten?
Gecorrigeerd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:49 schreef ToT het volgende:
en dat is echt niet allemaal alleen maar totaal niet onze fout.
Dat is altijd al zo geweest. Zo zei een Duitser ooit, het wk voetbal is weer bezig en de overheid heeft nu de tijd om zaken te regelen zonder ophef. De besluiten halen de krant niet eens. Alle ballen op voetbal.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel entertainment betekent korter aandacht voor belangrijke zaken.
[ afbeelding ]
Je kunt erover discussieren of 'dom' bij die volkse muziek het juiste woord is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:25 schreef bloodymary1 het volgende:
...
Je ziet het ook aan de muziek. Die wordt ook steeds dommer, steeds meer Nederlandstalige en anderstalige feestmuziek die het gros dan geweldig vindt. In mijn jeugd zeiden we altijd Nederlandstalige muziek is voor bejaarden en gehandicapten (ik zeg dat nu nog steeds). Was echt geen jongere toen die daar van hield.
Klopt. Maar wat is intelligentie volgens jou precies?quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:07 schreef Alpha0 het volgende:
Belezen zijn en wel kunnen articuleren is natuurlijk iets anders dan intelligentie. Laten we dus niet klakkeloos overnemen wat deze flapdrol verkoopt. Sowieso ..... NyenrodeDe uni die het minst serieus genomen wordt.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 10:58 schreef Montagui het volgende:
De mensheid degenereert in een rap tempo.
Dan krijg je misschien van die fratsen dat ze Mein Kampf uit kiezen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:55 schreef Mikeytt het volgende:
Je kan op veel scholen ook niet eens meer je eigen boek kiezen.
En dan? Heb ik ook gelezen als kind. Prima boek om uit te kiezen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan krijg je misschien van die fratsen dat ze Mein Kampf uit kiezen.
Verklaart een hoop.quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En dan? Heb ik ook gelezen als kind. Prima boek om uit te kiezen.
Ik vind het knap dat je daar als kind doorheen kan komen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En dan? Heb ik ook gelezen als kind. Prima boek om uit te kiezen.
Ik las vroeger Suske & Wiske's.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je daar als kind doorheen kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |