Nu wel, op verzoek en Twente is tegelijk dus daarom erg irritant. In de poulefase uiteraard niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen we weer aparte topics voor NL potjes voortaan? @:Coco
Ajax wedstrijden zouden toch altijd een eigen topic moeten hebben?quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu wel, op verzoek en Twente is tegelijk dus daarom erg irritant. In de poulefase uiteraard niet.
Het staat vrij om een apart wedstrijd topic aan te maken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doen we weer aparte topics voor NL potjes voortaan? @:Coco
De nummer 5 van de Eredivisie zou dat inderdaad verdienen!quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ajax wedstrijden zouden toch altijd een eigen topic moeten hebben?
Fixed.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De grootste club van de Eredivisie, het instituut dat eigenhandig een voetbal revolutie ontketende en de parels van het Nederlands voetbal voortbracht, zou dat inderdaad verdienen!
Das war einmahl.quote:
3-0quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 FK Vojvodina - Ajax | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
1-1quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Doe niet zo domquote:
0-3quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-0quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-2quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-2quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Zijn jullie goede verdedigers geblesseerd?quote:
Baas had wel last maar Blind krijgt sowieso de voorkeur, Janse is geblesseerd (&Bouwman speelt voorlopig alles), Wk gangers zijn er nog niet. Henrique heeft mag ik hopen pijntjes. Rosa is voorlopig 'gewoon' de nummer 1.quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn jullie goede verdedigers geblesseerd?
Voor jullie te hopen dat het begrip “betonvoetbal” bekend is bij de nieuwe coach, anders wordt het weer een pittig jaartje.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Baas had wel last maar Blind krijgt sowieso de voorkeur, Janse is geblesseerd (&Bouwman speelt voorlopig alles), Wk gangers zijn er nog niet. Henrique heeft mag ik hopen pijntjes. Rosa is voorlopig 'gewoon' de nummer 1.
Dat vind ik een veel te vroege conclusie.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor jullie te hopen dat het begrip “betonvoetbal” bekend is bij de nieuwe coach, anders wordt het weer een pittig jaartje.
Een beetje opportunisme is niemand vreemd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik een veel te vroege conclusie.
Laat me alstublieft nog even 3 weken hoop houden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje opportunisme is niemand vreemd.
Zeg het maar
reesvicquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie maken de goals voor Vojvodina?
Zeg het maar
Waar is dat nieuwe spitsje?quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Baas had wel last maar Blind krijgt sowieso de voorkeur, Janse is geblesseerd (&Bouwman speelt voorlopig alles), Wk gangers zijn er nog niet. Henrique heeft mag ik hopen pijntjes. Rosa is voorlopig 'gewoon' de nummer 1.
Balkangodenquote:
Feyenoorders toevalligquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan waren er users die Vojvodina als winnaar voorspelde, haha!
Het kan nog!quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is zelfs voor Ajax te slecht.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tipi for my bungholequote:
Pics van je bunghole?quote:
Ik heb maar 1 tv. Welke kijken jullie?quote:
Ik kijk nu even Twente!!quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 tv. Welke kijken jullie?
Sorryquote:
Bij het WK was je een warm badquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
Dombo en Zipportal zitten in dat andere topic
Goede reden om hier te blijven
Ja bijzonder hoe snel dat omslaat hequote:
Jammer dat het WK voorbij is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
Dombo en Zipportal zitten in dat andere topic
Goede reden om hier te blijven
Wie?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat het WK voorbij is.
@:Lenny77 mag ook gerust even je ware aard zien.
Ik ben echt aan het aftellenquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig heeft GGMM snel vakantie.
Al 10 minuten inmiddelsquote:
Waarom loop je niet gewoon de kantjes er van af?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt aan het aftellen
Ik ben zo druk nog voordat het kan beginnen
Zolang het slechts 0-1 is kan het nog alle kanten opquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef The-BFG het volgende:
Commentator faalt in zijn pogingen om nog wat spectaculairs te maken van deze pot.
Omdat ik geen zwak figuur ben zoals jijquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waarom loop je niet gewoon de kantjes er van af?
Neequote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Stelling: met Godts was Belgie een ronde verder gekomen
Dat is helaas nog waar ook met afgelopen seizoenen in het achterhoofd...quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zolang het slechts 0-1 is kan het nog alle kanten op
Zolang je niet zweet is het geen werk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik geen zwak figuur ben zoals jij
Zit wel op de bank volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Speelt die dure Braziliaanse spits al?
Waar iedereen zo lyrisch over was omdat hij 6 doelpunten had gescoord in Saoedi-Arabië.
Nee, die moet eerst nog wennen aan het Ajax-spel.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Waar iedereen zo lyrisch over was omdat hij 6 doelpunten had gescoord in Saoedi-Arabië.
Dat ervaar je zoquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt aan het aftellen
Ik ben zo druk nog voordat het kan beginnen
Kijk zelf even op livescore of zo lui kalfquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Klopt, omdat het zo is.quote:
Waarom ik heb toch al antwoord gehadquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kijk zelf even op livescore of zo lui kalf
WK is voorbij dus de verbroedering in VBL ook.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongezellig sfeertje hier.
Mensen zijn hier nog sociaal tegen elkaarquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Slecht gedrag wordt hier beloond
Kut rutte roverheid
Toch jammer dat enkele users dus een act hebben gespeeld in WK.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
WK is voorbij dus de verbroedering in VBL ook.
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kijk zelf even op livescore of zo lui kalf
is ook zoquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wilde eigenlijk net zeggen dat Vojvodina er niet veel van kan he
Negeeeeeeeeeeeeeeeeeentjequote:Op donderdag 23 juli 2026 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
2026 en nog steeds Albert Mantingh, dan word je ook spontaan weer levensmoe.
@Lenny77 is toch voor KAA Gent?quote:
Nee, fervent Ajaciedquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Lenny77 is toch voor KAA Gent?
Twente heeft het lastig zat anders.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit zijn veredelde oefenpotjes joh.
Dat is wel een wat betere tegenstander dan AJax heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente heeft het lastig zat anders.
Eigenlijk net zoals op kantoor. Laat je die ene collega al het werk doen. Zelf koffie drinken.quote:
Ik bedoelde ook alleen de wedstrijd van Ajax.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente heeft het lastig zat anders.
Mexicano heeft nog niet door hoe dit tipic werktquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook alleen de wedstrijd van Ajax.
Waarom spreekt hij dan over potjes?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mexicano heeft nog niet door hoe dit tipic werkt
Maak je niet druk op ieder potje past een dekseltje.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom spreekt hij dan over potjes?
Dilemma:quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:43 schreef Wotte het volgende:
We kijken naar de toekomstige Conference League winnaar.
Er is niet gehydrateerd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Hebben ze hier ook de nieuwe WK regels eigenlijk?
Sifon vullen. @Cocoquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef DobbyDobby het volgende:
Hebben ze hier ook de nieuwe WK regels eigenlijk?
Powerade is niet aanwezig.quote:
Juichen.rarquote:
Dat is gewoon een algehele term. 'Dit soort potjes' als in dit soort tegenstanders.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom spreekt hij dan over potjes?
Drie jaar kampioen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dilemma:
Drie jaar achter elkaar kampioen worden of de Conference League winnen.
Deel hieronder uw antwoord.
Beetje verwarrend genederlandst, maar akkoord.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is gewoon een algehele term. 'Dit soort potjes' als in dit soort tegenstanders.
Beidequote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dilemma:
Dit is waarschijnlijk waarom ik je een irritante vent noemde.quote:
Kun je dit uitleggen? Want wat hij zegt zou wel gewoon kunnen!quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk waarom ik je een irritante vent noemde.
Waarom kiezen als je ook biseksueel kunt zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk waarom ik je een irritante vent noemde.
Nee ik vind dat Ajax dat aan zijn stand verplicht is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen? Want wat hij zegt zou wel gewoon kunnen!
Wat ben jij een irritante ventquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee ik vind dat Ajax dat aan zijn stand verplicht is.
Wat een vervelende act inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritante vent
Conference League winnen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dilemma:
Ik heb een vreselijke dag dankzij José Félix Parra.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:03 schreef Wotte het volgende:
Hebben jullie vandaag een leuke dag gehad? Nog wat gedaan?
Wie?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een vreselijke dag dankzij José Félix Parra.
Fietsen is geen sport.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een vreselijke dag dankzij José Félix Parra.
Ja dat weten we nou welquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn gevoelens zijn echt
Ik ben een gevoelige jongen, sorry.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou wel
Je praat bijna over niets anders
Dat je zo hard moet werken van de baas hoef je niet op ons af te reageren.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou wel
Je praat bijna over niets anders
Maakt niet uit. Je bent oke zoals je bent en daar hoef je je nooit voor te verontschuldigenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben een gevoelige jongen, sorry.
3-0quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je bent oke zoals je bent en daar hoef je je nooit voor te verontschuldigen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3-0
3-1 ?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je bent oke zoals je bent en daar hoef je je nooit voor te verontschuldigen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3-1
3-1quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3-1
Had je mijn Zukic (Zoek iets) grapje gezien?quote:
1:?quote:
Ja.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je mijn Zukic (Zoek iets) grapje gezien?
Het is direct weer chagrijnig allemaalquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kribbig.
Iedereen gaat anders om met het zwarte gat van het Wk.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM begint nu ook al met framen!!
quote:
Al besprokenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:14 schreef TheVulture het volgende:
In Novi Sad lijkt wel voor 250 jaar bajes op de tribune te zitten qua hoofden
quote:
Bizar dat die elk seizoen weer de kans krijgt jaquote:
Alsof Tong ooit hard heeft gewerktquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry dat GGMM weer de rol van tong80 overneemt binnen VBL.
dit subforum mist een capuchonjongenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry dat GGMM weer de rol van tong80 overneemt binnen VBL.
En Lennyquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit subforum mist een capuchonjongen
Die missen we ookquote:
Nee @Lenny77quote:
Denk niet dat die nou beter zijn dan Vojvodina, volgens mij is dat één van de relatief betere tegenstanders in deze fase van het toernooi (lol)quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
De echte test wordt natuurlijk PEC op 9 augustus lol
Ik mag jou nog steeds hoorquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Kennelijk bracht OnsOranje ons allemaal gezellig samen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag jou nog steeds hoor
En Dombo ook wel
Clubvoetbal is niet echt bevorderlijk voor de saamhorigheid inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Kennelijk bracht OnsOranje ons allemaal gezellig samen
Het helpt ook niet dat ze direct roepen dat ik een alcoholist ben als ik meen dat die nieuwe spits van ze lomp loopt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Clubvoetbal is niet echt bevorderlijk voor de saamhorigheid inderdaad
Heel jammer dat veel mensen niet over de grenzen van hun eigen club heen kunnen zien en naar de persoon zelf kunnen kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Clubvoetbal is niet echt bevorderlijk voor de saamhorigheid inderdaad
Dat moet goedkomen, hij heeft immers 6 keer gescoord in de competitie van Saudi Arabiëquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk kan de nieuwe spits dit soort aanvallen wat beter afronden straks
Ja maar jij bent toch ook gewoon een alcoholistquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat ze direct roepen dat ik een alcoholist ben als ik meen dat die nieuwe spits van ze lomp loopt.
Hij loopt ook lomp.
sowquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch ook gewoon een alcoholist
Hallo zegquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Summerville en Ronaldo er hun zakken vullen spelen zal het wel wat zijnquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet goedkomen, hij heeft immers 6 keer gescoord in de competitie van Saudi Arabië
https://youtube.com/shorts/k2AGYZ72XYI?si=sohJYHlodF0TyDVzquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Whut?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
@:Lenny77 is toch voor KAA Gent?
Dat zei iemand, maar is dus onzin?quote:
Ze kunnen beter de bal naar Blind spelen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ajax blijft de bal blind naar de tegenstander spelen
Dit wordt weer een dramatisch seizoen.
Alweer.
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zei iemand, maar is dus onzin?
Dus je bent voor Genk. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:35 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Ben voor niemand..
En als het al ECHT moet dan voor Genk
Het is ook verwarrend als blind in je elftal speelt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
Ajax blijft de bal blind naar de tegenstander spelen
Dit wordt weer een dramatisch seizoen.
Alweer.
Nee ik heb eigenlijk niets met voetbal maar Genk mag wel van mij winnen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dus je bent voor Genk. Zo moeilijk is het niet.
Plaatst hij daarom geen posts?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tadic vraagt zich ook af wat hij hier doet
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Plaatst hij daarom geen posts?
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Abdala raak eens een bala
Voetbal bedoel ik dan geen kogel
ook beste man in de voorbereiding (imo)quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:55 schreef Wotte het volgende:
Je kan aan alles zien dat die Ouazane een topper wordt.
Bij jou wordt iedereen een topper.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:55 schreef Wotte het volgende:
Je kan aan alles zien dat die Ouazane een topper wordt.
Dat bepaalt Frogerquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij jou wordt iedereen een topper.
ho maar weerquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
1-4 winst, lekker!
Zijn ze in Novi Sad? Of valt het wel mee en zijn ze nog steeds een beetje blij?
Dat is niet waar. Dit kan iedereen wel zien dat die jongen heel veel talent heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bij jou wordt iedereen een topper.
Pas op met dit soort ‘grapjes’ anders ben je straks definitief afgeservieerd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
1-4 winst, lekker!
Zijn ze in Novi Sad? Of valt het wel mee en zijn ze nog steeds een beetje blij?
https://www.totaaltv.nl/n(...)xclusief-payperview/quote:FC Volendam - Ajax is zondag alleen via KIJK te zien, als pay-per-view van 3,99 euro.
6-0quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:07 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 Ajax - FK Vojvodina | Ziggo Sport