Powerade is niet aanwezig.quote:
Juichen.rarquote:
Dat is gewoon een algehele term. 'Dit soort potjes' als in dit soort tegenstanders.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom spreekt hij dan over potjes?
Drie jaar kampioen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dilemma:
Drie jaar achter elkaar kampioen worden of de Conference League winnen.
Deel hieronder uw antwoord.
Beetje verwarrend genederlandst, maar akkoord.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is gewoon een algehele term. 'Dit soort potjes' als in dit soort tegenstanders.
Beidequote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dilemma:
Dit is waarschijnlijk waarom ik je een irritante vent noemde.quote:
Kun je dit uitleggen? Want wat hij zegt zou wel gewoon kunnen!quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk waarom ik je een irritante vent noemde.
Waarom kiezen als je ook biseksueel kunt zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk waarom ik je een irritante vent noemde.
Nee ik vind dat Ajax dat aan zijn stand verplicht is.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kun je dit uitleggen? Want wat hij zegt zou wel gewoon kunnen!
Wat ben jij een irritante ventquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee ik vind dat Ajax dat aan zijn stand verplicht is.
Wat een vervelende act inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritante vent
Conference League winnen natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dilemma:
Ik heb een vreselijke dag dankzij José Félix Parra.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:03 schreef Wotte het volgende:
Hebben jullie vandaag een leuke dag gehad? Nog wat gedaan?
Wie?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een vreselijke dag dankzij José Félix Parra.
Fietsen is geen sport.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een vreselijke dag dankzij José Félix Parra.
Ja dat weten we nou welquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn gevoelens zijn echt
Ik ben een gevoelige jongen, sorry.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou wel
Je praat bijna over niets anders
Dat je zo hard moet werken van de baas hoef je niet op ons af te reageren.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou wel
Je praat bijna over niets anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |