Bizar dat die elk seizoen weer de kans krijgt jaquote:
Alsof Tong ooit hard heeft gewerktquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry dat GGMM weer de rol van tong80 overneemt binnen VBL.
dit subforum mist een capuchonjongenquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry dat GGMM weer de rol van tong80 overneemt binnen VBL.
En Lennyquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit subforum mist een capuchonjongen
Die missen we ookquote:
Nee @Lenny77quote:
Denk niet dat die nou beter zijn dan Vojvodina, volgens mij is dat één van de relatief betere tegenstanders in deze fase van het toernooi (lol)quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
De echte test wordt natuurlijk PEC op 9 augustus lol
Ik mag jou nog steeds hoorquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Kennelijk bracht OnsOranje ons allemaal gezellig samen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag jou nog steeds hoor
En Dombo ook wel
Clubvoetbal is niet echt bevorderlijk voor de saamhorigheid inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Kennelijk bracht OnsOranje ons allemaal gezellig samen
Het helpt ook niet dat ze direct roepen dat ik een alcoholist ben als ik meen dat die nieuwe spits van ze lomp loopt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Clubvoetbal is niet echt bevorderlijk voor de saamhorigheid inderdaad
Heel jammer dat veel mensen niet over de grenzen van hun eigen club heen kunnen zien en naar de persoon zelf kunnen kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Clubvoetbal is niet echt bevorderlijk voor de saamhorigheid inderdaad
Dat moet goedkomen, hij heeft immers 6 keer gescoord in de competitie van Saudi Arabiëquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk kan de nieuwe spits dit soort aanvallen wat beter afronden straks
Ja maar jij bent toch ook gewoon een alcoholistquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat ze direct roepen dat ik een alcoholist ben als ik meen dat die nieuwe spits van ze lomp loopt.
Hij loopt ook lomp.
sowquote:Op donderdag 23 juli 2026 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch ook gewoon een alcoholist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |