Zit wel op de bank volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Speelt die dure Braziliaanse spits al?
Waar iedereen zo lyrisch over was omdat hij 6 doelpunten had gescoord in Saoedi-Arabië.
Nee, die moet eerst nog wennen aan het Ajax-spel.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Waar iedereen zo lyrisch over was omdat hij 6 doelpunten had gescoord in Saoedi-Arabië.
Dat ervaar je zoquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben echt aan het aftellen
Ik ben zo druk nog voordat het kan beginnen
Kijk zelf even op livescore of zo lui kalfquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Klopt, omdat het zo is.quote:
Waarom ik heb toch al antwoord gehadquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kijk zelf even op livescore of zo lui kalf
WK is voorbij dus de verbroedering in VBL ook.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongezellig sfeertje hier.
Mensen zijn hier nog sociaal tegen elkaarquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Slecht gedrag wordt hier beloond
Kut rutte roverheid
Toch jammer dat enkele users dus een act hebben gespeeld in WK.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
WK is voorbij dus de verbroedering in VBL ook.
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kijk zelf even op livescore of zo lui kalf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |