1-2quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 FK Vojvodina - Ajax | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
Zijn jullie goede verdedigers geblesseerd?quote:
Baas had wel last maar Blind krijgt sowieso de voorkeur, Janse is geblesseerd (&Bouwman speelt voorlopig alles), Wk gangers zijn er nog niet. Henrique heeft mag ik hopen pijntjes. Rosa is voorlopig 'gewoon' de nummer 1.quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn jullie goede verdedigers geblesseerd?
Voor jullie te hopen dat het begrip “betonvoetbal” bekend is bij de nieuwe coach, anders wordt het weer een pittig jaartje.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Baas had wel last maar Blind krijgt sowieso de voorkeur, Janse is geblesseerd (&Bouwman speelt voorlopig alles), Wk gangers zijn er nog niet. Henrique heeft mag ik hopen pijntjes. Rosa is voorlopig 'gewoon' de nummer 1.
Dat vind ik een veel te vroege conclusie.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor jullie te hopen dat het begrip “betonvoetbal” bekend is bij de nieuwe coach, anders wordt het weer een pittig jaartje.
Een beetje opportunisme is niemand vreemd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik een veel te vroege conclusie.
Laat me alstublieft nog even 3 weken hoop houden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een beetje opportunisme is niemand vreemd.
0-2quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
reesvicquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie maken de goals voor Vojvodina?
0-2quote:Op donderdag 23 juli 2026 14:58 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Waar is dat nieuwe spitsje?quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Baas had wel last maar Blind krijgt sowieso de voorkeur, Janse is geblesseerd (&Bouwman speelt voorlopig alles), Wk gangers zijn er nog niet. Henrique heeft mag ik hopen pijntjes. Rosa is voorlopig 'gewoon' de nummer 1.
Balkangodenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |