die 100 goals met basketbal slaat ook nergens opquote:Op zondag 19 juli 2026 21:38 schreef RipCity het volgende:
Snap wel dat Amerikanen voetbal saai vinden als ze dit kijken
ZWOELE ZOMERNACHTEN MET ZN TWEEquote:
quote:Like Alert
19-07-2026 @ 21:38:59
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 19 juli @ 21:00] Spanje - Argentinië #5: De vinale"
Iemand moet het gat opvullen dat @Lenny77 heeft achtergelatenquote:
Teller staat op 45quote:
Argentijnse priveleges.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:39 schreef Stoorzendert het volgende:
Laat zich vallen en krijgt een vrije trap. Ja typisch...
Hihaho word je zelf niet een beetje moe van deze act?quote:
Mimimimimiquote:
Maar dat is nog helemaal niet zoquote:
Nee, jij wel?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hihaho word je zelf niet een beetje moe van deze act?
Dit is nog niet gespeeld Yvonne.quote:
Sterktequote:
Dat had ze zeker verdiend!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:39 schreef RipCity het volgende:
Wel balen dat Orgel Joke niet in deze finale staat voor het volkslied
Dan rollen we de paling opquote:
Real spelers zijn niet populairquote:
Autisme is een ziekte.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hihaho word je zelf niet een beetje moe van deze act?
Niet spoilerenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:41 schreef ISVV het volgende:
Een vriend van mij is nu op vakantie in Japan, zal ik hem vragen wat de uitslag van deze pot is?
Die is bezig meisjes in rokjes te versierenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:41 schreef ISVV het volgende:
Een vriend van mij is nu op vakantie in Japan, zal ik hem vragen wat de uitslag van deze pot is?
Goeiequote:Op zondag 19 juli 2026 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Argetijnen hebben niet erg vaak de bal denk 73-37 verhouding
Gefeliciteerdquote:Op zondag 19 juli 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geslaagde finale
67 procent voor Spanjequote:Op zondag 19 juli 2026 21:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Argetijnen hebben niet erg vaak de bal denk 73-37 verhouding
Ja maar toch vind ik hem wel oprechtquote:Op zondag 19 juli 2026 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
De belg heeft een hartverzakking om niets.
Het is iig beleving!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik hem wel oprecht
Bij de meeste Nederlandse commentatoren heb ik dat gevoel totaal niet.
Vakantiequote:
Vind je mij oprecht?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik hem wel oprecht
Bij de meeste Nederlandse commentatoren heb ik dat gevoel totaal niet.
Jaquote:
Het is vakantietijd, ik ben ook een week weg geweest.quote:
Was gebbetjequote:
Hij was er sowieso amper. Dan moet je zo’n taak niet aannemen. Anyways…quote:Op zondag 19 juli 2026 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
Het is vakantietijd, ik ben ook een week weg geweest.
Kijk dit bedoelde ik dusquote:
Ik in september, maar dan zal onlogisch wel weer terug zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Amsterdam toevallig?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meh, niet helemaal waar maatquote:Op zondag 19 juli 2026 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij was er sowieso amper. Dan moet je zo’n taak niet aannemen. Anyways…
Je hebt het verdiend.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik in september, maar dan zal onlogisch wel weer terug zijn.
In het hoofd van de_boswachter is het de hele dag Sesamstraatquote:
Ik vraag me al zo vaak af waarom spelers het zo leuk vinden om altijd maar recht richting de keeper te schieten. Zodra ze het een keer niet doen is het meestal doelpunt.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:45 schreef -XOR- het volgende:
Ai Oyarzabal, die had wel wat meer de hoek ingemogen.
Jaquote:Op zondag 19 juli 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
@:coco is er extra lange haxball in de rust ivm de halftime show? Of ga je de halftime show kijken?
Net zoals heel het WK, tenzij tegen KKD landenquote:
Hopelijk kom ik niet weer in een 1 op 1 met IkGeefEnkelLikesquote:Op zondag 19 juli 2026 21:46 schreef GGMM het volgende:
@:coco is er extra lange haxball in de rust ivm de halftime show? Of ga je de halftime show kijken?
Jep gardameerquote:
Geniet er lekker vanquote:
Infantino grijpt tijdens de rust in.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wtf
Deze gele kaart staat niet in het script?!?!?
Veel plezierquote:
Toscane is veel mooier.quote:
Die zegt toch nietsquote:Op zondag 19 juli 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik niet weer in een 1 op 1 met IkGeefEnkelLikes
mee eens, moet je wel eerst door de saaie po vallei rijden.quote:
Niet echt tijd om te modden ofzo zit gwn stiekem op mijn smartphonequote:
Boos dat ze geen aandacht krijgt voor het slapengaanquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Mijn vriendin loopt nu te mekkeren dat als ik deze pot afkijk ik morgen niet moet klagen dat ik moe ben
Wtf kan prima allebei lijkt me
Hoi!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt tijd om te modden ofzo zit gwn stiekem op mijn smartphone
Geeft niks. Coco heeft goed kunnen oefenenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leg de telefoon weg en geniet van je vakantiequote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren joh.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze heeft een puntquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Mijn vriendin loopt nu te mekkeren dat als ik deze pot afkijk ik morgen niet moet klagen dat ik moe ben
Afkijken EN moe zijn?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Laat ze zolang ze het prive doen :pquote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die biddenIk heb daar een gepeperde mening over.
Je kan ook gewoon alsnog klagen inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Cruijfiaans 'Als wij de bal hebben, kunnen zij niet scoren'quote:
Lopen altijd weg.quote:
Voetbal is wel zon beetje het minst christelijke dat je kunt doen, hoe veel men ook bid of kruisjes slaat..quote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die biddenIk heb daar een gepeperde mening over.
goed om te wetenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben je z’n vader ofzo :’)quote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Leg de telefoon weg en geniet van je vakantie
Ze wil gewoon dat je die TV uitzet en haar een beurt geeft.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
valt wel weer mee tochquote:Op zondag 19 juli 2026 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voetbal is wel zon beetje het minst christelijke dat je kunt doen, hoe veel men ook bid of kruisjes slaat..
Bedankt Hansquote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alsnog klagen inderdaad.
Je had haar nog niet weggestuurd!??quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Oh wacht je kunt ook pedofiel of moordenaar zijn wellicht is dat toch iets minder christelijk dan voetbal... Beetje maarquote:Op zondag 19 juli 2026 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voetbal is wel zon beetje het minst christelijke dat je kunt doen, hoe veel men ook bid of kruisjes slaat..
Nou dadelijk halfuur pauze, al heeft hij maar 5min nodigquote:Op zondag 19 juli 2026 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat je die TV uitzet en haar een beurt geeft.
Heel veel maakt het me niet uit eigenlijk.quote:
Weet je waar er geen NOS logo is?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi dat die extra tijd verdwenen is onder het NOS logo
Het leven is hard als je 15 bent.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Je kunt ook met telefoon van je vakantie genietenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Leg de telefoon weg en geniet van je vakantie
Watquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Gouden beelden verweren, je naaste van alles misgunnen, alles voor de mammon... Ga zo maar doorquote:
Na afloop nog de VAR of er wel echt actie is geweestquote:Op zondag 19 juli 2026 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou dadelijk halfuur pauze, al heeft hij maar 5min nodig
Een echte katholiek zit aan kinderen.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:52 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Een echte katholiek weigert te spelen op zondag, ook bij een WK-finale
(ik had vriendin niet gelezen haha)quote:Op zondag 19 juli 2026 21:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jongens wie kan even een bezem posten? Dan kunnen jullie me opvegen
Veel plezier in de speeltuinquote:
Ja je zei het net ook alquote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Een echte katholiek zit aan kinderen.
Leuk toen België nog speelde ja. Ik trek dat Belgisch accent heel slechtquote:Op zondag 19 juli 2026 21:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je waar er geen NOS logo is?
Bij de Belg.
Dat is een feitquote:Op zondag 19 juli 2026 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stelling: Madonna gaat gruwelijk vals staan zingen.
Half ESF komt zo het topic binnenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Goede quotequote:Op zondag 19 juli 2026 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Een echte katholiek zit aan kinderen.
Boeiend.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ja, tijdens de halftime.quote:
Is er apart topic?quote:
Wij hoeven geen iets te dikke wielrennersquote:Op zondag 19 juli 2026 21:54 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Waar moeten we zijn?
Gaan de spelers dat ook kijken? Misschien liedje meezingenquote:
Ze missen Zoe Livayquote:Op zondag 19 juli 2026 21:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We kijken ernaar uit maatquote:Op zondag 19 juli 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit klaar om de halftimeshow te bashen
Ik ga hydrateren tijdens de halftime show.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit klaar om de halftimeshow te bashen
Is er apart topic?quote:
Wel!quote:
Dat mag dus niet...quote:Op zondag 19 juli 2026 21:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga hydrateren tijdens de halftime show.
Heb je gezopen vandaag?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik hoopte op Maradonna maar dat wordt lastig bedenk ik me nu.
Madonna is teminste slechts halfdood.
Nee.quote:
We wachten op @onlogischquote:Op zondag 19 juli 2026 21:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
We verwachten ook een mod halftime show, modbreak met gifjes en zulks
Strikt hydratatie verbod tijdens halftime, daarvoor hebben we hydratatie pauzequote:
Verlenging zou wel lekker zijnquote:Op zondag 19 juli 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit maar snel afgelopen moge zijn
quote:Op zondag 19 juli 2026 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik hoopte op Maradonna maar dat wordt lastig bedenk ik me nu.
Madonna is teminste slechts halfdood.
Hihi je zei analquote:Op zondag 19 juli 2026 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Is er een apart topic voor de half time show? Ik wil geen analyses missen.
Toch allemaal illegalen. Trump kijkt goedkeurend toe.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil de opbouw van de halftime show zien.
Mensen geplet onder stellages…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |