Ze wil gewoon dat je die TV uitzet en haar een beurt geeft.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Mijn vriendin loopt nu te mekkeren dat als ik deze pot afkijk ik morgen niet moet klagen dat ik moe ben
Wtf kan prima allebei lijkt me
valt wel weer mee tochquote:Op zondag 19 juli 2026 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voetbal is wel zon beetje het minst christelijke dat je kunt doen, hoe veel men ook bid of kruisjes slaat..
Bedankt Hansquote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alsnog klagen inderdaad.
Je had haar nog niet weggestuurd!??quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Mijn vriendin loopt nu te mekkeren dat als ik deze pot afkijk ik morgen niet moet klagen dat ik moe ben
Oh wacht je kunt ook pedofiel of moordenaar zijn wellicht is dat toch iets minder christelijk dan voetbal... Beetje maarquote:Op zondag 19 juli 2026 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voetbal is wel zon beetje het minst christelijke dat je kunt doen, hoe veel men ook bid of kruisjes slaat..
Nou dadelijk halfuur pauze, al heeft hij maar 5min nodigquote:Op zondag 19 juli 2026 21:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze wil gewoon dat je die TV uitzet en haar een beurt geeft.
Heel veel maakt het me niet uit eigenlijk.quote:
Weet je waar er geen NOS logo is?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi dat die extra tijd verdwenen is onder het NOS logo
Het leven is hard als je 15 bent.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Je kunt ook met telefoon van je vakantie genietenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Leg de telefoon weg en geniet van je vakantie
Watquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Gouden beelden verweren, je naaste van alles misgunnen, alles voor de mammon... Ga zo maar doorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |