Jep gardameerquote:
Geniet er lekker vanquote:
Infantino grijpt tijdens de rust in.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wtf
Deze gele kaart staat niet in het script?!?!?
Veel plezierquote:
Toscane is veel mooier.quote:
Die zegt toch nietsquote:Op zondag 19 juli 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik niet weer in een 1 op 1 met IkGeefEnkelLikes
mee eens, moet je wel eerst door de saaie po vallei rijden.quote:
Niet echt tijd om te modden ofzo zit gwn stiekem op mijn smartphonequote:
Boos dat ze geen aandacht krijgt voor het slapengaanquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Mijn vriendin loopt nu te mekkeren dat als ik deze pot afkijk ik morgen niet moet klagen dat ik moe ben
Wtf kan prima allebei lijkt me
Hoi!quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet echt tijd om te modden ofzo zit gwn stiekem op mijn smartphone
Geeft niks. Coco heeft goed kunnen oefenenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Leg de telefoon weg en geniet van je vakantiequote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga vakantie vieren joh.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze heeft een puntquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Mijn vriendin loopt nu te mekkeren dat als ik deze pot afkijk ik morgen niet moet klagen dat ik moe ben
Afkijken EN moe zijn?quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Laat ze zolang ze het prive doen :pquote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die biddenIk heb daar een gepeperde mening over.
Je kan ook gewoon alsnog klagen inderdaad.quote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef ISVV het volgende:
Cruijfiaans 'Als wij de bal hebben, kunnen zij niet scoren'quote:
Lopen altijd weg.quote:
Voetbal is wel zon beetje het minst christelijke dat je kunt doen, hoe veel men ook bid of kruisjes slaat..quote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die biddenIk heb daar een gepeperde mening over.
goed om te wetenquote:Op zondag 19 juli 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben je z’n vader ofzo :’)quote:Op zondag 19 juli 2026 21:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Leg de telefoon weg en geniet van je vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |