Het is maar een spelletje.quote:
Tuchel wel! Mag ik hopen voor hem.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:54 schreef Halcon het volgende:
Zou Engeland mee zitten in het complot om Messi de wereldbeker cadeau te doen
Uit het vliegtuig gooien deze userquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:55 schreef StephanL het volgende:
Lol doodverensingen omdat je blij voor Argentinie bent
Laffe, laffe wissels.quote:
Messiiiiiiquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:55 schreef Em31 het volgende:
Die constante stemverheffing als Messi waar ook maar de bal krijgt, ik kan niet meer
Spuitje graag.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
HET IS ALLEMAAL MESSI JAAA HET IS MESSI WAT EEN VOORZET VAN DIE GEILE MESSI JAAAA HET IS GEWOON MESSI HIJ SCOORT NIET MAAR HET IS ALLEMAAL MESSI HET IS EEN MEESTERSTUK HET IS EEN APOTHEOSE VAN IEDEREEN VAN HEM EN ARGENTINIE EN MESSI
- Grueter
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
HET IS ALLEMAAL MESSI JAAA HET IS MESSI WAT EEN VOORZET VAN DIE GEILE MESSI JAAAA HET IS GEWOON MESSI HIJ SCOORT NIET MAAR HET IS ALLEMAAL MESSI HET IS EEN MEESTERSTUK HET IS EEN APOTHEOSE VAN IEDEREEN VAN HEM EN ARGENTINIE EN MESSI
- Grueter
Dat zal wel meevallen want het is een Duitser met de uitstraling van Adolf Hitler en die kunnen de Engelsen altijd wel goed hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Tuchel gaat zo enorm de gebeten hond zijn
Je zou ze toch he.quote:
Ziedend.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:57 schreef littlemindy het volgende:
ELKE BOERENLUL SNAPT DAT ALS HET TEAM GOED LOOPT AANVALLEND EN JE OP VOORSPRONG KOMT JE NIET VERDEDIGEND MOET WISSELEN MAAR ELKE LAFFE KUTCOACH DIE ER ZOGENAAMD 10 JAAR VOOR GELEERD HEEFT MAAKT DIE FOUT![]()
![]()
![]()
Oef hopelijk zenden ze het nog wel uit na deze mededeling van jouquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:57 schreef Fleischmeister het volgende:
Spanje tegen Argentinië met een 30 minuten half time murica show, ik ga niet kijken
Ga jij eens terug je kooi inquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:57 schreef littlemindy het volgende:
ELKE BOERENLUL SNAPT DAT ALS HET TEAM GOED LOOPT AANVALLEND EN JE OP VOORSPRONG KOMT JE NIET VERDEDIGEND MOET WISSELEN MAAR ELKE LAFFE KUTCOACH DIE ER ZOGENAAMD 10 JAAR VOOR GELEERD HEEFT MAAKT DIE FOUT![]()
![]()
![]()
Zo boosjesquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:57 schreef littlemindy het volgende:
![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk, Tuchel had het echt totaal niet op orde dit tweede bedrijf.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Veel voetbalkenners ineens in dit topic die klagen over wissels en verdedigend spelen.
Tuchel is de man die Bayern bijna een titel kostte, het is dat Dortmund het genant liet liggen op de laatste dagquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je zou ze toch he.
Alsof Tuchel het niet 4 keer eerder heeft zien gebeuren dit toernooi.
Man man man.
Niet zo schreeuwen! Ik ben niet doof!quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:57 schreef littlemindy het volgende:
![]()
![]()
Eens.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Tuchel had het echt totaal niet op orde dit tweede bedrijf.
Bosveltquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
Dick Advocaat wisselde ooit ook verdedigend.
Ten Hag ookquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:58 schreef Coco het volgende:
Dick Advocaat wisselde ooit ook verdedigend.
Over deze wedstrijd kun je weinig zeggen. Ze zijn vooral goed weggekomen met de simpele tegenstanders en dat ze tegen Egypte ineens de wondersloffen nog vonden.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang ik maar naast jou mag zitten.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang ik maar naast jou mag zitten.
Die stuurde juist de restverdediging naar voren bij een vrije trap.quote:
quote:Like Alert
15-07-2026 @ 23:02:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 15 juli 21:00] Engeland - Argentinië #8"
15-07-2026 @ 22:58:29quote:
Zo blijft het wel spannend!quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:03 schreef Kriegel het volgende:
Weet je, als je nou gewoon bij onderbrekingen de klok stilzet heb je al deze onduidelijkheid nooit.
Op de valreepquote:IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 15 juli 21:00] Engeland - Argentinië #8"
quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:03 schreef lbosse het volgende:
Moment stilte voor alle Britse vrouwen die vanavond in elkaar worden geslagen
Oh ja, veel van die Engelse voetbalfans zijn de vleesgeworden lafheid.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:03 schreef lbosse het volgende:
Moment stilte voor alle Britse vrouwen die vanavond in elkaar worden geslagen
ja ja rustig maarquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik nodig jullie zondag uit om allen te juichen voor SPANJE
Ja dit.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:03 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Wel terechte overwinning Argentinië. Nu hopen dat Spanje wint, lekker voor the annoying orange.
Juich voor niemand. Schakel uiteraard nog even in voor de halftime show met the Muppets en Justin Bieber.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja de spelers.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar het zou toch coming home zijn? @:Caland
Op zich heeft Spanje wel de gunfactor toch? Geen onsympathieke ploeg verderquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet aardig.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vamos!quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben voor Argentiniëquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
Hele wereld behalve Argentinie is zondag voor Spanje
Lijkt me duidelijk ja.quote:
Wat leuk ik ook.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb Spanje voorspeld als WK-winnaar.
Mijn keuze is dus wel duidelijk voor aankomende zondag.
Argentinië en Donald Trumpquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
Hele wereld behalve Argentinie is zondag voor Spanje
Va a llegar a casa!quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welk wk heb jij gekeken? Zondag zie je 20 man naar de scheidsrechter rollen op een gegeven moment. Alhoewel, Simon gisteren en Martinez per definitie...quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Op zich heeft Spanje wel de gunfactor toch? Geen onsympathieke ploeg verder
Nog laffer spelen dan Koemanquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Laat het een les zijn voor andere teams om nooit meer uitvinders aan te stellen die nog nooit tegen een bal hebben getrapt in hun leven.
Matige trainer... altijd al geweestquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk ja.
Dit was voor een Engelse coach al lastig geweest, maar voor een Duitser is het over en uit. De schrijvende pers scheurt 'm uit elkaar morgen in de kranten en tabloids.
Grueterquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef butz0rs het volgende:
Messi niks gedaan behalve 1 voorzet en Gruter komt nog steeds klaar op zijn hoofd
Alles leuks ligt er uitquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:07 schreef spapaars het volgende:
Zal mij een rotzorg zijn wie er nu gaat winnen.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
quote:
Grueter is een totaal idioot maar opa Messi heeft in de tweede helft wel perfecte passen gegeven.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef butz0rs het volgende:
Messi niks gedaan behalve 1 voorzet en Gruter komt nog steeds klaar op zijn hoofd
Ouwe geilneef lolquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Welterusten vrienden (je weet wel of je mijn vriend bent)
Welterusten vriendinnen @:lenny77 @:vlinder en @:pisces29
Dit Engeland een goed team? Iedereen gaf Argentinie meer weerstand dan Engeland.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:08 schreef NLGooner het volgende:
Pffff hoe is het ook mogelijk dat je voor het eerst een goed team tegen je krijgt in de halve finale.
Vind ik ook niet. Hooguit die keeperquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Slaapwel!!quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Welterusten vrienden (je weet wel of je mijn vriend bent)
Welterusten vriendinnen @:lenny77 @:vlinder en @:pisces29
Nou ja, die kon niet meer... maar dat je gewoon Saka en Madueke niet brengt en gewoon normaal blijft spelenquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:08 schreef DobbyDobby het volgende:
Rice eruit halen ook echt. Wat een ongekende debiel
Akkoord.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
8/10quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Iedereen salty. Messigod weer de beste.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:06 schreef butz0rs het volgende:
Nauwelijks gezien.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:09 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Iedereen salty. Messigod weer de beste.
🙄quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Je zou maar blij zijn als je de finale haalt hè
Alsnog aantal keren randje afgrond gestaan. Hoort ook bij WK maar valt nog meer op met 48 landen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:08 schreef NLGooner het volgende:
Pffff hoe is het ook mogelijk dat je voor het eerst een goed team tegen je krijgt in de halve finale.
Keihard lachen om Daley Blind is inderdaad leuker.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:09 schreef Solotovski het volgende:
Meer zin in Ajax in de 2de voorronde confetti league dan in de finale
Messi speelde een zeer goeie wedstrijd. Balletjes pan klaar leggen, paar keer 2 man uitspelen. Was een van de beste eraf.quote:
Oh god dat ook nog.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Messi zal de gouden bal wel weer winnen
Ik alleen als Spanje zondag faalt.quote:
Ik zou dat van vanavond ook geen "Football" willen noemenquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:11 schreef Ericr het volgende:
Football is fucking not coming home. Dat scheelt dan weer.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:11 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk mad en blij dat ik bevrijd ben van deze kut WK.
Had ik al wel van jou verwacht.quote:
Ik zie een verbandquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Elke keer als ik kijk wint de verkeerde.
Degene die 'm man van de wedstrijd bij de vorige match mocht kronen, gaf aan dat al een dag voor de wedstrijd te weten.quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Degene die 'm man van de wedstrijd bij de vorige match mocht kronen, gaf aan dat al een dag voor de wedstrijd te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |