Dan worden we niveau Litouwenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou België ook niet beter met een Vlaams en Waals team kunnen meedoen?
En als het 1-1 wordt sta je daar met zonder aanvalquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
Denk niet dat nog meer volk de 16 in de juiste oplossing is.
Wat is de voertaal bij België, Frans?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan worden we niveau Litouwen
Of jullie doen met ons mee!quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
uiropaquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef Vlinder het volgende:
[..]
mijn zwager zei uuro in plaats van euro
Maakt dus niet heel veel uit.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Tuchel ballen had zou je nu juist aanvallend moeten wisselen met Madueke en Sakaquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef -XOR- het volgende:
Denk niet dat nog meer volk de 16 in de juiste oplossing is.
ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Puuzelenquote:
Weet jij wat Walen betekent?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Like Alert
15-07-2026 @ 22:43:59
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 15 juli 21:00] Engeland - Argentinië #6"
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dit is heel gek.quote:
PARDON???quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat is de voertaal bij België, Frans?
Zingt Lee Towers dan het volkslied?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, dan dwing je ze in ieder geval tot nadenken over counters want op deze manier werkt dat voor geen meter.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Tuchel ballen had zou je nu juist aanvallend moeten wisselen met Madueke en Saka
quote:
Dat is toch een hele degelijke verdediger?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Engeland heeft een bak middelmaat meegenomen kolere Burn
Dat hadden ze daadwerkelijk, net als veel andere Zuid-Amerikaanse landen.quote:
Puur om de bal weg te koppen in zulke gevallen. Alleen wat nou als er meer goeie aanvallende koppers zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Engeland heeft een bak middelmaat meegenomen kolere Burn
Je kunt aanvallend wisselen maar ze hebben de bal niet dus kansloos allenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, dan dwing je ze in ieder geval tot nadenken over counters want op deze manier werkt dat voor geen meter.
Vind het nu wel een aangenamere wedstrijd om naar te kijken en Argentinië verdient minstens een 1-1.quote:
De voertaal bij de Rode Duivels.... spreken ze onderling Frans , Nederlands , Engels, Klingon?quote:
Nee, weg met die kutargentijnen.quote:
Pics van zijn zus?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben je de zwager van @:Vlinder ?
Middelmaat joh niks bijzondersquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch een hele degelijke verdediger?
Slaap lekkerquote:
Tweede helft is wel leuk natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Nou Grueter, fantastische pot inderdaad
Net zo lang verdedigen tot je verliest.quote:
quote:
Ziedend, kwaad, woedend!quote:
Deja-vu-vu-vu-vuquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:47 schreef Chivaz het volgende:
Fuuuuuuccccckkkkkkkk!!!!!!!
Ik had het gezegd, het was een domme wissel om een verdediger erbij te zetten.
Ja Fernandez stond buiten de 16quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
Sta je met iedereen achter de bal mag de man op de 16 nog even aannemen en kijken
Die vonden als altijd objectieve zender dat het doelpunt afgekeurd had moeten worden?quote:
Appje van Ronald Koemanquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef OmniRocket het volgende:
Ze staan gewoon met 8 man op de 5m bij Engeland, waarom?
watquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik merk wel op dat Messi nog niet heeft gescoord tegen een goede tegenstander
Traditie.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef OmniRocket het volgende:
Ze staan gewoon met 8 man op de 5m bij Engeland, waarom?
Tuchel is een hele matge coachquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:48 schreef vivelafete het volgende:
Engeland roept dit volledig over zichzelf af, ze doen niet eens meer een poging om te voetballen
akkoordquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alleen als we ook pingels krijgen akkoord?
Gaat dus een +10 worden.quote:
Ja Sinds na de 1-0quote:
benne ge nie lekker?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga naar mijn lichaam luisteren en moet helaas de verlengingen skippen. Dit is onverantwoord ik weet het. Maar was wel aanwezig in de eerste 90min
Dat is heel wat voor hem, want net alweer een nieuwe plaat, ze zijn klaarblijkelijk nooit klaar meequote:
Argentinië voetbalt toch gewoon?quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef WAvanBuren het volgende:
het team in het wit voetbalt helemaal niet,
Engelsen willen geen pingelsquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga naar mijn lichaam luisteren en moet helaas de verlengingen skippen. Dit is onverantwoord ik weet het. Maar was wel aanwezig in de eerste 90min
Spanje verdedigde veel beter jaquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef Luckyseven het volgende:
Altijd dat wachten met je reet in de goal tot de tegenstander scoort. Alleen de Italianen konden het, snap niet dat het zo vaak geprobeerd blijft worden.
Je moet doen wat goed voelt. We houden van jequote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:
godverdomme.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
K stilzitten ik pak de lippenstift.
Ga je nu weg? Dat kan toch nietquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Allemaal oude eredivisie voetbal.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef Luckyseven het volgende:
Altijd dat wachten met je reet in de goal tot de tegenstander scoort. Alleen de Italianen konden het, snap niet dat het zo vaak geprobeerd blijft worden.
Na Steel Wheels waren wij er ook wel klaar mee.quote:
kapot man ik moet om 6uur op de werkvloer staan. ben nu al kapotquote:
Hebben de extra minuten van de eerste helft er bij opgeteld?quote:
Dan maar Spanje mocht Engeland het niet reddenquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
We krijgen dus de meest onsympathieke finale sinds tijden.
Die ga ik niet kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 22:51 schreef SonicVolcano het volgende:
We krijgen dus de meest onsympathieke finale sinds tijden.
Argentijnen hebben meer connectie met Duitsersquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:52 schreef Zorro het volgende:
Laten we hopn dat dit de eerste wedstrijd is waar het andersom is en Engeland in de laatste minuut de winnende scoort
Sterfquote:
Sooowquote:
Tabloids incomingquote:Op woensdag 15 juli 2026 22:53 schreef Perrin het volgende:
Engeland laat zich afslachten dankzij laffe Tuchel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |